Prihlásené práce

1. Print

Ladislav Macko, Richard Bažant Sokol
Playlist |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za jedno nealko si vypočujeme pokojne aj desať výčitiek. No opakujú sa stále tie isté dokola a každý obohratý playlist časom prestaneme počúvať.
Zoznam príspevkov
Matúš Kováč, Annamária Vančíková
Odvahu mám v sebe |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nejde ani tak o to, koľko slováci pijú, ale prečo to vlastne robia. Ten, kto odmietne alkohol je odstavený na okraj spoločnosti. A prečo? Nepiť predsa nie je normálne. Častokrát pritom ľudia pijú len preto, aby zakryli svoju prirodzenosť a “normálnosť”. Netreba sa však skrývať za promile alebo zbytočne hľadať výhovorky. Veď napokon každý z nás má humor, odvahu alebo sebavedomie ukryté priamo v sebe. Nie je to žiadna mýtická externá sila. Každý tak môže odmietnuť alkohol, vďaka čomu sa stane hrdinom všedných dní.
Zoznam príspevkov
Terézia Ščasnovičová, Matej Ruman
0,0% ŠANCA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V sérii vizuálov sme pracovali s modelovými situáciami zo života mladých ľudí. Zvolili sme výrazný font a minimum grafických prvkov, pretože sme presvedčení, že jednotlivé statementy fungujú aj bez nich. 

Navyše nimi chceme diváka priviesť k úvahe, kedy sa v podobných momentoch ocitol aj on sám a zobudiť jeho predstavivosť. O túto možnosť by sme sa pri detailnejšej grafickej exekúcii pripravili. 

K tomu, že mať večer vo svojich rukách je viac než OK, by mal po krátkej úvahe dospieť každý z nich.
Adela Dürösiová , Romana Kádeková
Nealko influencer |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Je náročné povedať NIE alkoholu v prostredí, kde abstinenta nazývajú čudákom. Mnohí, ktorí by aj chceli prejsť na nealko, váhajú. Boja sa reakcie od okolia. Je dobré mať však na mysli, že každý influencer mal na začiatku svojej kariéry 0,0 followerov. A či už chce človek zmeniť len svoj život, alebo pozitívne ovplyvniť aj životy iných, musí si ísť za svojim cieľom bez ohľadu na to, aké to môže byť zo začiatku ťažké.
Zoznam príspevkov
Peter Danada, Jakub Svetlík
The Morning Heroes |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant 0,0% presents Morning Heroes.
A set of prints that motivate young people to achieve their morning goals by choosing alcohol-free evening drinks.
Zoznam príspevkov
Patrik Čajko, Klára Pavlišinová
Ukáž guráž. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ukáž guráž. Ukáž, že vieš byť odvážny/á a baviť sa bez zábran - práve vtedy, keď si to na 100 % TY. Pretože TY nie si čudný/á, ale odvážny/á. Maj guráž aj bez kvapky alkoholu a neboj sa povedať nátlaku spoločnosti nie, pretože TY máš všetko pod kontrolou.
Zoznam príspevkov
Alexandra Pobjecká, Sabína Lukáčová
Alcocorrect |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight 1:
Gen Z chce robiť veci po svojom a nenechá sa riadiť tým, čo hovoria ostatní.

Insight 2:
Spoločenské konvencie podnecujú k pitiu alkoholu, ktorý sa stal automatickou súčasťou úplne bežných situácií - návšteva, stretnutie, rande, štvrtok, piatok…

Idea:
Autocorrect nám, rovnako ako spoločnosť, často navrhuje nechcené a nevyžiadané riešenia.
Nepitie = statement.
Zoznam príspevkov
Karin Hykšová, Patrícia Kanisová
NAŠA VOĽBA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Alkohol sa negatívne podpísal na vnímaní Slovenska, dokonca aj samotnými Slovákmi. Preto sme sa rozhodli úderne apelovať na nahrádzanie alkoholu nealkoholickou variantov, aby sme sa nestali v očiach spoločnosti alkoholikmi.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Adrian Méry
Bez Hanby |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: To trápne ráno po prepitej noci pozná asi každý z nás. S najväčším strachom pozeráme do telefónu, že čo sa stalo. A niekedy to bolí viac ako 3 dňová opica. Ak nechceme stratiť kontrolu, stačí si dať Zlatý Bažant 0,0%
Zoznam príspevkov
Jakub Živna, Daniela Honíšková
Switchni na nealko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Piť či nepiť, to je otázka. Napriek tlaku spoločnosti je rozhodnutie prepnúť na nealko tvoj vedomý výber.
Zoznam príspevkov
Martin Sirotný, Katarína Sopková
Noo Regrets |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Opitý ľudia často robia neuvážené kroky, napríklad spontánne tetovanie. Voľba nepiť s partiou alkohol nemusí znamenať, že prichádzate o zážitky. V našom fotenom printe sme chceli ukázať, že niektoré rozhodnutia nemusíte ľutovať. Nenechajte sa strhnúť tlakom okolia. #No,oRegrets
Zoznam príspevkov
Tomáš Romanec, Jozef Arpa
S úsmevom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Reči kamarátov vedia znechutiť každé nealko. Ale keď ich budete brať s humorom, vychutnáte si Zlatý Bažant nealko tak, ako sa patrí. S úsmevom.
Zoznam príspevkov
Barbara Kršková, Michaela Stanová
MAIN CHARACTER |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Gen Z nechce zapadnúť v dave, nebojí sa mať main character energy. V krajine, kde (staršie generácie) na tých, čo nepijú alkohol, čudne pozerajú, si tento pocit môže vychutnať.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
Nevynechaj nič, čo máš rád |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí sú neustále zaneprázdnení. Čím viac toho stíhajú, tým väčší sú frajeri. Majú najrôznejšie voľnočasové aktivity a popri tom chcú vybudovať kariéru. Alkohol je ale obrovský zabiják času a produktivity. V deň, keď ho človek konzumuje, už nič iné nespraví.

Ukážeme teda, že keď si mladí vyberú Bažant 0,0, v pohode zvládnu všetko, čo chcú. Na hyperbolizáciu situácie využijeme meme princíp, ktorý naša cieľovka dobre pozná. Vizuál by fungoval aj ako séria.
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Lukáš Baťo
Mladí myslia iba na seba |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnej dobe počúvame výčitky, ako je mladá generácia zahľadená do seba, preadzuje svoje názory a chce meniť svet. Jednu z nich sme použili aj v našom vizuále a z negatívnej konotácie, sme vytvorili pozitívne tvrdenie.
Zoznam príspevkov
Matej Oškerský, Michal Janči
Pivo plné benefitov |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant 0,0% nie je pivo s jediným benefitom - 100% kontrolou človeka nad sebou samým.
Ponúka toho oveľa viac...
Zoznam príspevkov
Marcel Kuľha, Lucia Svoreňová
Sebakontrola |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Existuje iba tenká hranica medzi tým čo vieme pri zábave držať pod kontrolou a čo nie.

Voľba 0,0% znamená voľbu 100% sebakontroly, pre ktorú sa môžme rozhodnúť bez akýchkoľvek argumentov.
Zoznam príspevkov
Erik Oravec, Jaroslava Karnoková
Game changer |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aj keď sú nealko fanúšici považovaní za podivínov, na konci dňa sa spoliehame práve na ich triezve schopnosti. V našej práci vyzdvihujeme vlastnosti nealko pivkárov, vďaka ktorým sú hrdinovia prebdených nocí práve oni. V exekúcii využívame hernú tematiku, ktorá je pre Gen Z typická – veď ide o najgamerskú generáciu všetkých čias.
Zoznam príspevkov
Barbora Nevolníková, Adam Bača
DEFAULT: ALKO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Predstavte si pivo. Hocijakej značky. Máte? A teraz sa opýtajte sami seba: je alkoholické?   Stavili by sme sa, že áno. Alko pivo je default ako v našich hlavách, tak pri objednávaní. Preto nastal čas znormalizovať, že ísť na pivo môže znamenať aj ísť na 0,0%.  
Zoznam príspevkov
Michal Porubovič, Lukáš Jurák
Uvažuj triezvo. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia pod vplyvom alkoholu robia často veci, ktoré na druhý deň ľutujú. To však nemusí stáť v ceste tomu, aby si mohli vychutnať dobré pivo, konkrétne Zlatý Bažant 0,0%.
Zoznam príspevkov
Marek Horecký, Denisa Szabová
Takmer na 100 % pravdivé výroky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: To, čo sa vám prihodí na párty, keď si doprajete viac alkoholu pozná asi každý z nás. Ale čo sa vám prihodí, keď pre zmenu siahnete po nealkoholickom pive Zlatý Bažant? Takmer na 100 % pravdivé situácie, ktoré sú sprevádzané sebakontrolou vždy a všade.
Zoznam príspevkov
Martin Kyselica, Roman Mikláš
0,0 % šanca |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Neraz sa stane, že v piatkový večer sa toho prihodí možno viac, ako by sme chceli. Takmer žiadny príbeh sa nezačína slovami “keď sme v piatok boli na šalát”… No na druhej strane veľa mladých na ten šalát naozaj bolo. Ale nevieme to aj lepšie? Čo tak vziať večer do svojich rúk a vybrať si konečne to, na čo mám chuť. Na pivo, ktoré ničím okrem obsahu alkoholu nezaostáva. Pivo, s ktorým môžem všetko a nič tým nepokazím! Keď si vyberiem nealko, je to predsa úplne v pohode.

Voľba je jasná, Zlatý Bažant nula, nula.
Monika Rybárová, Janka Harakaľová
My body, my choice |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Sme Gen Z a milujeme slobodu. Unavujú nás názory spoločnosti na to, čo máme a nemáme robiť so svojim telom. Symbolom boja za slobodnú voľbu sa stal slogan „My body, my choice“, ktorý sa skvele hodí aj na situácie, kedy cítime nátlak piť alkohol. Preto sme sa rozhodli na túto frázu nadviazať a povedať, že voľba, čo si vypiť je len na nás. Rovnako ako všetky ostatné voľby týkajúce sa nášho tela.

Zamerali sme sa na pozitívne osoby s nekonvenčným zovňajškom. Obaja symbolizujú body positivity, no každý inak a tvoria tak kontrast s dokonalými figúrami v pozadí. Ručný font pridáva na rušivosti a hodí sa k uletenej Gen Z. Seriózny slogan z protestných tabuliek sme odľahčili letnou párty atmosférou. Poukázali sme na sebavedomie postáv aj napriek ich „nedokonalostiam“. Nie to falošné, ktoré nám dodáva alkohol, ale to pravé, ktoré sa skrýva v každom, kto sa odváži stáť si za svojou voľbou.

Pretože „My body, my choice“ platí, aj keď si zvolíme nealko.
Zoznam príspevkov
Zuzana Grančajová, Jaroslav Varchola
Vyberám si lepšie rána |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Výhody nealkoholického piva sa neviažu len na podmienky konzumenta počas jeho užívania.

Zamerali sme sa na post efekt v podobe dobre známej "opice" a preležaného dňa v posteli. Nemusíš byť teda šoférom alebo mamičkou, aby sa tvoja voľba pri výbere priklonila k nealkoholickej variante. Tvojím cieľom môže byť aj lepší zajtrajšok. Ver, že v nasledujúce ráno budeš na svoje rozhodnutie hrdý.

Ako symbol lepšieho, sviežeho rána sme zvolili človeka naťahujúceho sa v posteli, vytvárajúc siluetu piva. Veď prečo by sa práve pivo nemohlo spájať s dobre nadčatým dňom?

Zoznam príspevkov
Bruno Húska, Eva Filkus
Nealko. Len pre silné povahy. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Napriek tomu, že generácia Z považuje nadmerné úžívanie alkoholu za oveľa menej cool aktivitu ako to bolo v generáciach predošlých, byť v roku 2023 mladým a dobrovoľne abstinujúcim je na Slovensku stále neľahká úloha.
 
Nepomáha tomu ani fakt, že subkultúry v ktorých často nachádzajú nových priateľov, majú v nich priestor na kreativitu a vyjadrenie seba samých, sú priamo prepojené s nezdravým životným štýlom ku ktorému nepochybne patrí popíjanie alkoholu.
 
Dobrovoľní abstinenti, ktorí sa v týchto subkultúrach pohybujú a žiú aktívnym spoločenským životom, potrebujú obdivuhodnú dávku sebazaprenia a disciplíny aby nimi aj zostali.
 
Preto prichádzame s kampaňou „Nealko. Len pre silné povahy.“
 
Na sérií kľúčových vizuálov situovaných do večerných mestských prostredí dávame do popredia mladých ľudí ktorí reprezentujú myšlienku, že byť dobrovoľne abstinujúcim je voľba ktorá je síce v našej spoločnosti náročná, ale oplatí sa za ňou stáť a byť na ňu hrdý.
 
Prehovárame tak ku generácii Z ako jeden z nich. Nepoučujeme ich ani nekarháme. Dávame im možnosť byť silnou osobnosťou, ktorá sa dokáže sa zabaviť aj bez alkoholu, nestrácajúc kontrolu nad svojím životom.
Júlia Hajduchová, Klára Jankechová
Menej je viac |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mnohí Slováci si stále myslia, že čím viac alkoholu vypijú, tým viac stúpnu v očiach svojich kamarátov, známych, spoločnosti. Generácia Z má ale jasno v tom, že ich status nestúpa s rastúcimi číslami promile. Práve naopak, vníma všetky negatíva spojené s užívaním alkoholických nápojov. Tie, ktoré tu boli vždy, len sme si ich navzájom dokázali ospravedlňovať. Veríme, že éra, kedy boli Slováci hrdí na to, že zvládnu vypiť viac, sa pomaly končí. Radi by sme prispeli k tomu, aby sa žiadna generácia nemusela hanbiť, keď si vyberie nealko.
Zoznam príspevkov
Barbora Melišková, Matej Ježko
Coming Out |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia, ktorí vonku pred kamošmi priznajú, že nepijú, častokrát čelia vlne narážok, komentárov alebo odsudzovania. Podobne ako sexuálne inak orientovaní ľudia, musia v takýchto situáciách zakaždým prekonať vlastný “coming out”.

Povzbuďme ich, že zdržanie sa alkoholu môžu otvorene priznať. A to doslova.
Zoznam príspevkov
Karina Zušťáková, Bibiána Sotáková
INFLUENCEROV JE UŽ DOSŤ |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V otázke alkoholu sa nespoliehaj na odpovede iných. Ifluencerov je už dosť. Nebuď pod vplyvom – alkoholu ani okolia.
Zoznam príspevkov
Lisa Koryakina, Andrea Vargová
Zábava nepotrebuje alkohol |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre najväčšiu slovenskú pivnú značku, Zlatý Bažant sme chceli vytvoriť modernú kampaň, s ktorou Generácia Z ľahko stotožní. Našou hlavnou otázkou bolo, aký je rozdiel medzi zábavou s alkoholom a bez neho. Na hľadanie odpovede sme zapojili AI, ktorá ukáže výsledok nie na základe ľudských emócií, ale na základe zadaných promptov. Výsledkom bolo to, že zábava nepotrebuje alkohol. Takisto by sa mala rozhodovať aj Generácia Z - nie na základe emócí a tlaku spoločnosti, ale racionálne uvažovať o dôsledkoch pitia alkoholu. Kampaň im dáva priestor na zamyslenie sa, či potrebujú alkohol k zábave.
Zoznam príspevkov
Oliver Boďo, Soňa Kaprálová
Buď v pohode |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Group chats tvoria bežnú súčasť udržiavania kontaktov s kamošmi. Od životných situácií a memečiek v nich riešime aj stretávky na pivo. V partii sa vždy nájde ten, kto je v pohode aj s nealkom a vôbec mu to nevadí. Je rád, že sa stretol s kamarátmi a vie sa zabaviť rovnako dobre ako oni. Niekedy hlavne na nich a práve v ten deň po, lebo bol v pohode aj s nealkom.
Zoznam príspevkov
Denis Sivák, Vladimír Popovič
Piť s nulou už dávno nie je žiadna hanba |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prelepme staré zvyky, tými novými. Už dávno neplatí, že baviť sa dá len s alkoholom.
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Osud zajtrajška |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nealkoholické pivo má oproti tomu klasickému najväčšiu výhodu v tom, že vôbec žiadnym spôsobom neovplyvňuje správanie ani fyzický stav človeka. Vďaka tomu si sami môžeme určiť, ako bude náš ďalší deň po akcii vyzerať.
Zoznam príspevkov

2. PR

Jakub Kováč, Jana Kseničová
Experti na Pohodu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnej ťažko digitalizovanej dobe je osobný kontakt so značkou stále vzácnejší. Pohoda je však o ľuďoch a o tom je predsa aj osobné bankovníctvo. Pri mechanike výmeny lístku za náramok na Pohodu dochádza k osobnému kontaktu medzi účastníkom festivalu a bankárom a tento moment využijeme na aktiváciu. Z osobnách bankárov SLSP urobíme vďaka špeciálnemu krátkemu školeniu expertov na Pohodu, ktorí pomôžu ľuďom vybrať si správny program a zostaviť si svoj vlastný program na festivale. Spojíme tak silný zákaznícky insight s užitočnou službou, ktorá má potenciál priniesť nielen pozitívnu zákaznícku skúsenosť ale aj obchodné výsledky.
Zoznam príspevkov
Adam Baška, Zuzana Martiniaková
SLSP Audiobanka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zo Slovenskej Sporiteľne spravíme Audiobanku a prinesieme zvuk Pohody na všetky naše pobočky.

Vďaka unikátnemu Silet discu, Silet DJ setov a koncertov si zažijú ľudia atmosféru Pohody už v predstihu. Objavia novú hudbu, spoznajú line-up, rozhýbeme ich s tanečnými influencermi a zažijú si Pohodu bez toho, aby naše pobočky hučali na celé Slovensko a rušili ne-Pohoďákov.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
Minúta ticha pre Ukrajinu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Silent disco je jeden z najobľúbenejších eventov na Pohode, na ktorom si návštevníci nasadia slúchadlá a v úplnom tichu tancujú na hudbu, ktorú počujú iba oni. My to spravíme na našej pobočke, takže ľuďom pri preberaní festivalových náramkov pripravíme festivalový zážitok a zároveň nebudeme rušiť ostatných klientov. Púšťať budeme minútové ukážky tvorby ukrajinských interpretov, ktorí vystúpia na Pohode. Minútou ticha, počas ktorého ich budú ľudia sústredene počúvať, si ich uctíme a zároveň vyzveme na ich podporu. Reakciou na najsilnejšiu tému súčasnosti si zabezpečíme bezprecedentný PR efekt a zároveň sa ukážeme ako zodpovedná značka, ktorej záleží na budúcnosti.
Zoznam príspevkov
Sabína Kubrická, Viktória Hrnčárová
Budúcnosť je fľaša |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Festivaly, letné dni a stretnutia s kamošmi majú jednu spoločnú vec – konzumáciu alkoholu. Alkohol dehydruje, preto je pri jeho konzumácii dôležité piť veľa vody. Nevieme docieliť, aby mladí ľudia na Pohode nepili, no vieme im ukázať, ako to robiť zodpovedne, aby im alkohol nepokazil zážitok a zábavu. Mladí ľudia ale nemajú radi, keď ich niekto poučuje a hovorí im, čo majú robiť. Preto je dôležité edukovať ich v tejto téme skôr na príkladoch a ponúknuť im priame a cool riešenie.

Na to, aby sme vyvolali rozruch, zmeníme claim Slovenskej sporiteľne na “Budúcnosť je fľaša*”. Budúcnosť je predsa aj zajtra a my chceme pre všetkých, ktorí sa prídu na festival baviť, aby boli na druhý deň čo najviac fit. Preto sme sa rozhodli ponúknuť každému, kto si príde vyzdvihnúť lístok do Slovenskej sporiteľne, PR predmet - špeciálnu festivalovú crossbody fľašu na vodu s brandingom, ktorá bude must have Pohody.

*vody
Zoznam príspevkov
Romana Kádeková, Adela Dürösiová
Pohodový swap pre budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská sporiteľňa je banka, ktorej budúcnosť planéty nie je ľahostajná. Preto sme aj do aktivity výmeny festivalového lístku za vstupný náramok vniesli kúsok ekológie. Tento rok si návštevníci budú môcť okrem lístku swapnúť aj svoj starý festivalový outfit. Podporíme tak myšlienku udržateľnosti vrámci témy rýchlej festivalovej módy, pretože aj oblečenie z druhej ruky môže vytvoriť originálny a zároveň zodpovedný outfit.
Zoznam príspevkov
Dávid Ján Rišiaň, Kitti Pastoreková
SLSP feat. AI |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Doba sa neustále technologicky posúva a výnimkou nie je ani samotná hudba. AI otvára nové možnosti, vďaka ktorým môže SLSP poskytnúť špeciálny predfestivalový zážitok tým, ktorím navštívia ich pobočky.
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Martin Kyselica
Nečakaná budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na festivale sa čaká v rade na vstupe. Čaká sa na pivo, na jedlo, na sprchy, na záchody... Vďaka SLSP si to návštevníci Pohody môžu uľahčiť.

Nečakajú na vstupe ani vo food zóne či v baroch a dostanú aj nečakaný zážitok pri výmene lístka v pobočke.
Zoznam príspevkov
Patrícia Reichlová , Soňa Časárová
Automat na Pohodu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Predstavujeme najrýchlejší spôsob vydávania festivalových náramkov.
Stačí oskenovať QR kód z lístka a do pár sekúnd automat vyhodí náramok na Pohodu.
Rýchlejšie sa to už fakt nedá!
Na jeho promo sa spojíme s najrýchlejším slovenským raperom Glebom, s ktorým sa pokúsime vytvoriť svetový rýchlostný rekord.
Zoznam príspevkov
Veronika Jančová, Monika Farkašová
LEGEND REBORN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre mnohých návštevníkov je Pohoda každoročnou tradíciou. Podľa interných prieskumov z 2022, až 94 % návštevníkov zvažuje festival navštíviť aj v budúcnosti.
Dokážeme ešte týchto pravidelných návštevníkov vôbec prekvapiť a zároveň ich prilákať na pobočky Slovenskej sporiteľne?

IDEA:
V rámci konceptu Budúcnosť je vaša, dáme návštevníkom pobočiek do rúk budúcnosť
ďalšieho, 27. ročníka festivalu.

V spolupráci so SLSP pomôžu vytvoriť PRVÉHO VIRTUÁLNEHO HEADLINERA
NA POHODE. Pri príležitosti 27. ročníka festivalu vzdáme hold hudobným legendám z Clubu 27. Návštevníkom pobočiek dáme unikátnu možnosť hlasovať, ktorá z nich virtuálne ožije priamo na Sporka stage-i
v roku 2024.
V 10 pobočkách vytvoríme Legend Reborn Zóny, ktoré umelcov predstavia. Návštevníci pobočiek okrem pásky dostanú možnosť si cez slúchadlá zaspomínať na najlegendárnejších hudobníkov z minulosti, hudobne sa naladiť na aktuálny aj budúci ročník a rozhodnúť, kto z nich sa stane prvým virtuálnym headlinerom Pohody 2024.
Zoznam príspevkov
Soňa Kapralova, Martina Bátorová
Vidieť náramok prvý je umenie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vytvorili sme PR kampaň postavenú na umelom hype a hyperbolizácii pocitu mať náramok skôr ako ostatní, pomocou sily FOMO efektu, ktorý je bežne vyvolaný pri zverejnení nových modelov technologických a módnych značiek. Naša cieľová skupina má program a šetrenie času na festivale Pohoda dobre naštudované, preto sme chceli vychádzať z pocitu exkluzivity a prostredníctvom umenia, ktoré je úzko späté s kultúrou, a teda festivalom.

PR kampaň je založená na aktivite vo forme výstavy v galérii, ktorá má potenciál silného mediálneho efektu v najznámejších slovenských médiách a pomocou influencerov pokrývajúcich témy, ktorých sa dotýka aj samotný festival.

Aktivita na pobočke bude zastrešená veľkým odhalením a interaktívnymi nástrojmi ako je AR filter, ktorý nás dostane na festival o niečo skôr.
Zoznam príspevkov
Sabina Lukáčová, Peter Danada
Priority PASSka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: PR kampaň postavená na jednoduchej slovnej hračke zoširoka poukazuje na to, ako veľmi sú pre SLSP doležití nielen jej klienti, ale aj neklienti.
Zoznam príspevkov
Marek Suchitra, Michal Porubovič
Pohoda začína v Slovenskej sporiteľni |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Minulý rok navštívilo pobočky Slovenskej sporiteľne 10 000 záujemcov o náramky, čo je takmer jedna tretina návštevníkov celej Pohody. Popularita tejto užitočnej transakcie z roka na rok rastie. Ľudia sa nevedia dočkať a chcú zažiť Pohodu, čo najskôr. Preto im prinesieme Pohodu ešte skôr, než začne samotný festival.

O výmenu lístkov a unikátny pred-festivalový zážitok sa postarajú samotní interpreti. Slovenská sporiteľňa prinesie najväčšie slovenské mená z line-upu Pohody priamo na svoje pobočky. Z obyčajnej výmeny lístka tak vytvoríme nezabudnuteľný meet-and-greet zážitok, ktorý odkomunikujeme nezvyčajným teasingovým spôsobom.
Zoznam príspevkov
Daniela Detriková, Romana Takáčová
Vyčnievaj z davu, nie z radu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí a aktívni ľudia, žijú v kolobehu rýchlej doby a preto potrebujú svoj čas využívať efektívne. Nechcú stáť v radoch a strácať drahocenné minúty svojho času. Chcú vyčnievať z davu, robiť veci „podľa seba“ a využiť svoj potenciál v plnej paráde. PR stratégia pre Slovenskú sporiteľňu "Vyčnievaj z davu, nie z radu" poukazuje na riešenia problémov konkrétnych cieľových skupín, s využitím optimálnych komunikačných nástrojov a s ohľadom na ciele komunikácie.
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Katarína SOPKOVA
DOSŤ V POHODE LIMITKA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Návštevníci Pohody milujú festivalové náramky. Každoročne sa na ne tešia, fotia sa s nmi, zbierajú ich a nosia aj dlhé mesiace. Napriek tomu ako ich ľudia majú radi, k nim neexistuje žiadna komunikácia, ľudia ich len tak dostanú. Preto sme sa rozhodli venovať dizajnu náramkov event so špeciálnejšim prekvapením pre najväčších fanúšikov Pohody.
Zoznam príspevkov
Zuzana Jendrisková, Juliána Odziomková
Budeš v pohode |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladá generácia zažíva obavy a neistotu zo sociálnych interakcií v reálnom svete. Nemajú radi situácie, kde sú vystavení veľkému množstvu cudzích ľudí, no paradoxne, festivaly obľubujú. Aj tu sa však často objavuje pojem, spojený s psychickou nepohodou - “festival anxiety”.
V SLSP mladým rozumieme a preto je cieľom našej kampane priniesť riešenie, ako sa pripraviť na Pohodu a naozaj si ju poriadne užiť! Pre mladých pripravíme “soft” verziu festivalu, priamo v našich pobočkách. A to práve vtedy, keď v nich bude možné vymeniť si lístok za festivalový náramok. V pokojných priestoroch pobočiek sa mladí zoznámia s priestorom a atmosférou festivalov a budú tak pripravení užiť si Pohodu v pohode.
V prvej fáze kampane využívame online médiá - v článkoch a Instagram postoch komunikujeme nečakanú zmenu dátumu a miesta konania Pohody - vyvoláme FOMO. Emóciu umocňujeme využitím “clickbait” titulkov a headlinov.
V druhej fáze kampaň prebieha na offline eventoch v 10 pobočkách SLSP, kde si môže návštevník pri čakaní na výmenu náramku (ale aj po nej) užiť “veľký festival v malom” prostredníctvom týchto aktivít:
silent disco s playlistom TOP songov od interpretov, ktorí vystúpia na SLSP stage,
VR experience - prehliadka areálu festivalu,
polaroid fotobúdka - kde si ako prví môžu urobiť fotky z Pohody,
tulivaky - miesto na oddych a zároveň miesto, kde môžu stretnúť svoju novú lásku či kamarátov.
Tulivaky budú mať stickery s QR kódom, ktorý návštevníka zavedie na zoznamovaciu aplikáciu Tinder. Presnejšie do "festival mode" appky, ktorý slúži na hľadanie partnera/ky alebo kamarátov v prostredí konkrétneho festivalu.
Mladým ľuďom pomôžeme prekonať obavy a nájsť odvahu, získať nové priateľstvá a užiť si Pohodu naplno. A prostredníctvom Tinder “festival mode” dostaneme Pohodu medzi svetoznáme festivaly!
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Linda Oršulová
High Fashion Pass |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí si kupujú dizajnové kúsky a obsedantne riešia, čo s čím ako zladia, aby vyzerali čo najštýlovejšie. Popri týchto drahých, značkových veciach, paradoxne, majú na sebe každý rok od začiatku júla ešte jednu vec. Náramky z festivalov. Často si ich na ruke nechávajú aj niekoľko mesiacov a nosia ich ako štýlový módny doplnok.

Tohtoročné odovzdávanie náramkov na Pohodu v Slovenskej sporiteľni teda budeme komunikovať ako uvedenie exkluzívnej módnej kolekcie.
Zoznam príspevkov
Adela Holubčíková, Soňa Belyusová
Pohoda Underground |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pohoda festival je každoročná udalosť, na ktorú sa tešia tisíce ľudí. Tento rok chceme návštevníkom znásobiť ich zážitok. Práve preto im Slovenská sporiteľňa tento zážitok znásobí a všetkým, ktorí si prídu vymeniť lístok za náramok na pobočku pripraví warm-up party. Okrem zážitkov netypického eventu na ňom budú môcť zanechať stopu, ktorá ovplyvní aj samotný festival na letisku v Trenčíne.
Zoznam príspevkov
Tomáš Klas, Kristína Mlynárová
Pripime si na budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská sporiteľňa sa teší na budúcnosť a verí, že si ju treba vychutnávať plnými dúškami. Všetkých návštevníkov Pohody preto pozýva na jej ochutnávku.
Na pobočkách sporiteľne bude návštevníkov čakať unikátny zážitok. Drink, ktorý vytvorila umelá inteligencia a naservíruje robotické rameno.
Zoznam príspevkov
Juraj Kvas, Petra Stanová
Skipni lineup |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaň Skipni lineup od Slovenskej sporiteľne v spolupráci s Festivalom Pohoda zobrazuje návštevníkom Pohody vtipnou formou nevýhody státia v rade na festival, čím ich motivuje k využitiu akcie výmeny lístka za náramok. Okrem toho prináša jedinečný zážitok pre každého, kto túto akciu využije a navštívi jednu z desiatich pobočiek Slovenskej sporiteľne v termíne jej konania. Štýl komunikácie kampane je prispôsobený mladej cieľovej skupine.
Zoznam príspevkov
Patrik Stantien, Katarína Prikler
PohodaxSLSP |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: To, že ľudia nechcú čakať v rade je len jedným z dôvodov, prečo využívajú službu výmeny lístka za náramok na pobočkách SLSP. Ďalším faktorom je tiež to, že sa festivalu Pohoda už nevedia dočkať a fyzická podoba náramku im navodzuje určitý dojem atmosféry festivalu a taktiež priradenia sa do skupiny festivalových nadšencov. My sme im tieto skupiny charakterizovali ešte bližšie prostredníctvom špeciálnej edície náramkov Pohoda. Teda nie MY, ale Vesna :)
Zoznam príspevkov
Karina Zušťáková, Bibiána Sotáková
10 sekúnd tanca |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Len 10 sekúnd tanca ti ušetrí možno aj 2 hodiny čakania v rade na trenčianskom letisku. Pretože len 10 sekúnd ti stačí na výmenu lístka za festivalový náramok a zlepšenie nálady. Zo Slovenskej sporiteľne tak vytvoríme jedinú banku, z ktorej ľudia odchádzajú preukázateľne šťastnejší a 
v pohode.
Zoznam príspevkov

3. Marketers

Alžbeta Baňovič Kurillová, Tomáš Sůra
BUĎ HRDINA PRÍBEHU! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aktuálna situácia týkajúca sa psychologického zdravia sa na Slovensku naďalej zhoršuje. Ľudia zažívajú pocity straty bezpečia, sebavedomia a cítia sa osamelí. Na túto situáciu odpovedá Nadácia TV JOJ, ktorej ponúkame riešenie na navýšenie kredibility v danej oblasti vďaka príprave novej kreatívnej platformy.
Štúdie ale ukazujú, že ľudia neradi prispievajú na nadácie/charity so širokým zameraním a omnoho jednoduchšie a radšej poskytnú pomoc konkrétnemu miestu, prípadne jednotlivcovi s menom a jasným problémom.
Ako dokáže túto prekážku Nadácia TV JOJ prekonať a získať tak príspevky na podporu duševného zdravia od širokej verejnosti? Aj to rieši naša kampaň Buď hrdinom príbehu. Hrdinovia s Vami.
Zoznam príspevkov
Alžbeta Hanuliaková, Daniel Lietava
7 MINÚT POHODY |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V mnohých rodinách sa nerozpráva o pocitoch, o tom, čo prežívajú a ako sa majú. Z výskumov vychádza, že rodič sa rozpráva so svojím dieťaťom sedem minút denne.*Rodičia dnes nemajú veľa času a často nevedia, ako sa k deťom priblížiť, no deti nesmierne potrebujú cítiť, že im je niekto blízko a že na nich záleží.

Využijeme tento fakt na to, aby sme spoločnosti ukázali, že sedem minút na plnohodnotný rozhovor nestačí a musíme podporovať tých, ktorí sa tomu profesionálne venujú a zabezpečujú odbornú pomoc.
Jakub Ligač, Šimon Vontorčík
With you we can help - S vami môžeme pomáhať |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: “With you, we can help” program allows media agencies to simultaneously buy media space while supporting TV JOJ Foundation. The program works by allocating/donation of a portion of the media budget to the foundation, in exchange for discounted media rates.
Media agencies would be able to choose from a wide range of media space options offered by JOJ group (such as TV spots, digital ads and podcasts).
Secondly, placing short (5s) ads (in TV or Online) with known personas and influencers sharing their mental-health struggles and tag-on of company, that donated that media space, we aim to raise awareness and emphasise, that it is okay to talk to someone about them - ideally IPčko.
Zoznam príspevkov

4. Film

Daniel Gavalier, Timea Slováková
NEČAKANÁ PERSPEKTÍVA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Bratislava je mesto kultúry, rôznorodej architektúry a nečakaných zážitkov. Či už sa rozhodnete pre pešiu prehliadku, alebo si vychutnáte nádherné výhľady tak Dunaj vás bude sprevádzať. V konečnom dôsledku, rieka všetko spája.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Erik Zeman
GET CLOSER |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Bratislava Dunajom naozaj žije. Jeho meno si prepožičali ulice, nočné podniky, bary, reštaurácie, 2 obchodné centrá, hotel, galéria, víno či dokonca najnovší televízny seriál natáčaný v tomto meste.

Natočili sme teda video, v ktorom si to, ako má Bratislava k Dunaju blízko približujeme. Doslova. Zábery sa v prvom momente tvária ako obyčajné close-upy na ľudí v peknom prostredí, ktoré môžeme poznať z klišé turistických promo videí. Po chvíli však diváka prekvapíme tým, že ich zoom minie a zameria sa na názvy, ktoré odkazujú na rieku Dunaj.
Zoznam príspevkov
Mikuláš Bado, Patrícia Reichlová
Prečo Bratislava? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia nerozumejú umeniu a nevedia prečo by naň mali chodiť. SNG rieši tento problém interaktívnou výstavou a knihou Prečo umenie. Bratislava má rovnaký problém - zahraniční turisti nevedia čo je bratislavská kultúra a nerozumejú prečo by do Bratislavy mali chodiť.
Jediný spôsob ako spoznať odpovede je navštíviť mesto a zistiť čo na meste lokálci milujú.
Zoznam príspevkov
Peter Danada, Jakub Svetlík
Features of Bratislava |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: We used the names of the well-known iPhone features
to introduce the unknown Bratislava experiences.
Zoznam príspevkov
Michael Papcun, Darlene Maláková
daNEWbe EXPERIENCE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Či sa bavíme o práci, filmoch, hudbe, technológiách, alebo cestovaní, ľudia majú radosť z objavovania nového – o to viac, keď sú medzi prvými objaviteľmi, tzv. early adopters. Neznámosť vecí tak môže byť výhodou – zaujme druhých a buduje imidž svojich objaviteľov.

Idea: Negatívum, neznámosť Bratislavy ukážeme ako pozitívum - jej novosť. Volíme štýl instagramových reels/stories, ktorými ľudia prezentujú svoje malé objavy a prekvapených komentárov, ktorými na ne ľudia reagujú v online priestore. Cesta do Bratislavy je cestou ako vystúpiť z davu a zároveň prekročením stereotypu veľakrát videného.
Zoznam príspevkov
Martin Kyselica, Filip Olšovský
Go 4 Bratislava |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Obyčajný citybreak trvá 3 dni. Bratislava však nie je obyčajné mesto. Má niečo pre každého – obdivovateľa architektúry, kultúry, kulinára aj športovca. A preto sa ju oplatí navštíviť aj na dlhšie. Go for 4. Go for Bratislava!
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Richard Bažant Sokol
Swim to Bratislava |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každoročne cez Dunaj prepláva viac ako 1300 dobrodruhov počas akcie Trans Danube Swim. Ukazujú nám, ako veľmi prehliadame jednu z výhod "mesta na Dunaji". Preto príbeh nášho mesta vo videu vyrozpráva nečakaný hrdina.
Zoznam príspevkov
Matej Oškerský, Michal Janči
Bratislava - The city of stories |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Visiting Bratislava is not an ordinary experience. It is the city of stories, that is yet to be fully discovered. Do you have what it takes?
Zoznam príspevkov
Robert Slimak, Tomáš Ščipák
What does it feel like to experience Bratislava? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V Bratislave je tak dobre že to chceme zavolať domov. Očami skúseností premietame aké je to cítiť a prežívať Bratislavu. Prostredníctvom vnemov ľudí highlightujeme jej kvality a predávame ich divákovi odporúčaním postáv ako našich bývalých návštevníkov.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
Best action movie ever |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Viedeň, Budapešť aj Prahu ľudia vo svete dobre poznajú. Videli ich totiž vo veľkých hollywoodskych filmoch. Už len v jednotlivých dieloch Mission Impossible s Tomom Cruisom boli všetky tri. Ak ľudia chcú tieto mestá zažiť, stačí im zapnúť televízor. Ale Bratislava? Tá je ešte takmer neobjavená. Je len jeden spôsob, ako si ju naplno vychutnať: navštíviť ju.
Skrátka, chytili sme sa hidden gem stratégie a nevýhodu neznámosti Bratislavy sme obrátili na výhodu. Využili sme filmový insight a video vystavali ako brainstorming hollywoodskeho tvorcu, ktorý hľadá dokonalé a hlavne neokukané miesto pre svoj nový akčný trhák.
Zoznam príspevkov
Dominik Hasák, Dominik Turčan
Keď ti je niekde dobre, strácaš pojem o čase |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Keď sa cítiš dobre či už pri zážitkoch, aktivitách, ktoré v živote robíš, čas ti logicky plynie rýchlejšie. Toto posolstvo sme pretavili do nášho spotu, kde sa náš hlavný hrdina (Turista) nechá pohltiť dychberúcou atmosférou Bratislavy natoľko, že stratil pojem o čase. Keďže neostal sám, kto sa nechal uniesť krásami Bratislavy, zakončujeme spot vtipnou scénkou, s otvorenými koncom ,ktorá celú túto myšlienku ešte viac podporí.
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Katarína Chudá
BratiSLOWa - mesto, kde môžeš najrýchlejšie spomaliť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Bratislava nie je až takým zaujímavým mestom pre zahraničných turistov ako okolité hlavné mestá, ktoré sú väčšie, hoci pamiatky a históriu má rovnako bohatú. Túto nevýhodu sme sa v našej práci premenili na výhodu. Tým, že má mesto pamiatky na jednej kope, tak sa turisti nemusia presúvať , nemajú sa kde ponáhľať a môžu si tak Bratislavu užiť pomaly, a teda naplno.

Voiceover:
Bratislava is unique - it is the city where you can quickly slow down.
How? Well, all the city's gems are just a stone's throw away from each other by the Danube river. You don't have to spend hours traveling. Instead, you can enjoy the experience slowly to the fullest.
Bratislava's got it all - from rich history and landmarks to its mouth-watering local cuisine. Take your time and truly indulge in everything the city has to offer.
Come and experience Bratislava at your own pace. You're just a few steps away from a fantastic visit.
Zoznam príspevkov

5. Media

Natália Borsányiová, Martin Piteľ
#REŠPEKTRUN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Rovnako ako Slovak Telekom spája rôznorodých ľudí vďaka najmodernejším technológiám, aj my chceme novou kategóriou ľudí spájať a posilniť ich vzťahy. Nezáleží totiž na tom, či ľúbite Janku alebo Rodriga, ste tínedžer, pracujúci človek alebo už na dôchodku, či ste aktívny bežec, začiatočník alebo vôbec nešportujete, či ste zdravý a vitálny, alebo vám osud postavil do cesty náročné zdravotné prekážky, prípadne či pochádzate z východu, stredu, západu alebo dokonca z cudziny.

Beh si vieme užiť všetci spoločne a s REŠPEKTOM.

Práve preto prinášame novú kategóriu #REŠPEKTRUN, ktorá bude ľudí spájať.
Zoznam príspevkov
Patrícia Lukáčová, Zuzana Grancová
Beh za #Rešpekt |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prostredníctvom symbolického Behu za #Rešpekt sprístupnime Telekom Night Run všetkým, bez rozdielu pohlavia, veku a fyzickej zdatnosti. Za pomoci osvetlenej kovovej inštalácie v tvare bežca sa budeme snažiť dostať do povedomia a zvýšiť tak množstvo zapojených ľudí. Aplikácia umožní zapojenia sa v akejkoľvek lokalite a poukázať na ideu Behu za #Rešpekt - podpora tolerancie a inklúzie.
Zoznam príspevkov
Dominika Paučová, Diana Lauková
Rešpekt si zaslúžia aj zvieratá |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom našej práce je poukázať na to, že rešpekt si zaslúži každá živá bytosť. Chceli sme spojiť rôzne druhy reklamy tak, aby sme splnili niekoľko cieľov naraz.
Zoznam príspevkov
Alexandra Jánošíková, Denis Rak
PROUD RUN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý máme svoj hendikep. Tvoj brat ho možno vníma pre svoju inú orientáciu, tvoj kamarát cez zdravotný problém, spolužiačka z výšky pre inú farbu pleti a tvoj sused sa stále bojí priznať k svojmu vierovyznaniu. Čo trápi teba? Príď sa z toho vybehať na jednoduchý 3KM beh, ktorý dokončíme všetci bez rozdielu. Buďme na seba spoločne hrdí a staňme sa súčasťou jednej veľkej komunity, ktorá sa rešpektuje.
Zoznam príspevkov
Veronika Jančová, Milan Macko
Telekom UNIGHT |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ak sa ľudia nevenujú behu alebo iným športom, trávia väčšinu svojho času pred obrazovkami. A jednou z ich najobľúbenejších voľnočasových aktivít je gaming.

Zameriame sa na gamerov, ktorí aj keď nebehajú v reálnom živote, behajú v hrách. Bežia za víťazstvom, bežia za svoj tím, za svoju komunitu.
Zoznam príspevkov
Martina Brindzová, Andrea Čanigová
Nerieš, s nami to prejdeš |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Telekom Night Run ako ikonické podujatie už 15 rokov prináša bežcom neopakovateľnú atmosféru a unikátne zážitky. Ale prečo iba bežcom? My veríme, že Telekom Night Run by si mal zažiť každý a nie je vôbec hanba si to celé „odkráčať“.  
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
BEH ZA #REŠPEKT |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Z nálepiek s unikátnymi identifikačnými číslami, ktoré dostávajú bežci pri štarte, spravíme transparenty s unikátnymi názormi a ukážeme, že ich všetky rešpektujeme. V novej kategórii tak NIGHT RUN povýšime na BEH ZA #REŠPEKT a prilákame aj tých, ktorí sa bežeckých súťaží nezúčastňujú. Nálepkami to však neskončí a názory ľudí dostaneme na bežecké chodníky, ktoré budeme zveľaďovať.
Zoznam príspevkov
Martin Klinko, Dominika Zachova
RESPECT-ON |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom kampane je zaktivovať ľudí, ktorí by sa za bežných okolností na Telekom Night Run nedostavili. Dôvodov môže byť viac a nechceme ich rozlišovať na zásadné a menej zásadné, pretože rešpektujeme každé rozhodnutie, pocity a zdravotný stav nášho publika. Zásadné je identifikovať tieto dôvody a aplikovať ich do komunikácie s cieľom priblížiť sa tomuto publiku jemu prirodzeným spôsobom.
Preto prenášame event do virtuálneho priestoru kde sa môžu ľudia zúčastniť s fyzicky aj mentálne bezbarierovým prístupom.

Bariéry vo vyjadrení alebo zapojení sa do komunity si vytvárame len v našich hlavách.
Zmeňme to spolu a prejavme si #rešpekt navzájom.
Zoznam príspevkov
Jakub Svetlík, Monika Farkašová
Guilt-free Chips |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vychádzame z insightu, že väčšina ľudí miluje junk food. Pocit slasti však častokrát po dojedení strieda pocit frustrácie/viny. Frustráciu zo snackovania premeníme na motiváciu a vyzveme ľudí k ľahkej aktivite. Vytvoríme limitovanú sériu Slovakia chips a do balíčkov umiestnime Telekom Night run vstupenky s povzbudivými slovami a QR kódom.
Zoznam príspevkov
Hugo Paulíny , Tomáš Ščipák
RESPEKT REMIX |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Telekom reaguje na vzostup problémov s duševným zdravím kampaňou, ktorou poukazuje na dvojicu beh-hudba v konotácií well-beingu. Pesnička vyrobená pre beh priláka bežcov aj nebežcov a zároveň komunikuje novú kategóriu na platforme Rešpekt - pochopenie.
Zoznam príspevkov
Daniel Spišiak, Patrícia Al-Hadi
Press SHIFT to run |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na Slovensku hrá PC hry viac ako polovica obyvateľov. Gameri sa však častokrát stretávajú s predsudkami. Ako značka veríme, že aj oni si zaslúžia rešpekt!

A práve ich v spolupráci s Fortnite (Epic Games) pozveme na náš Night Run celkom netradičným spôsobom.

Po nepodarenej hre vyskočí hráčovi pop up okno s informáciou, že ak chce zlepšiť herný výkon, veda odporúča beh v skutočnom svete. No ak si chce k tomu zarobiť aj V-bucks (herná mena), odporúčame rovno Night Run.

Úlohou hráča bude stlačiť tlačidlo, ktoré doteraz držal kvôli behu v hre – SHIFT. Následne bude presmerovaný na našu microsite, kde sa rovno bude môcť zaregistrovať.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
Light Training |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Málokto sa prihlási na bežecké podujatie bez tréningu. V mesiacoch predchádzajúcich Night Run eventom ale bude veľmi teplo a trénovať beh cez deň je posledná činnosť, ktorú by nešportovec chcel vykonávať. Dáme im teda možnosť trénovať v noci. Nakoniec, práve atmosféra po západe slnka robí aj samotný Night Run unikátnym.

Upravíme existujúce mestské lampy tak, že na reflektory nalepíme magentové fólie. V centrách miest, tam, kde sa zdržuje najviac ľudí, tak vzniknú neprehliadnuteľné, magentové bežecké trasy. Night Run vďaka tomu predstavíme aj ľuďom, ktorí sa ho doteraz nikdy nezúčastnili a inak by bežecké trate sami nevyhľadávali.
Zoznam príspevkov
Michaela Stanová, Rudolf Sakač
ŠTARTOVACÍ BLOK |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na účasť na 15. ročníku Telekom Night Run chceme osloviť massmarket cieľovú skupinu. Na to nám pomôže nová špeciálna kategória pod platformou Rešpekt, ktorá v skutočnosti nebude o behu, ale o pochode za myšlienky slušnosti, tolerancie a ohľaduplnosti.

Pretože nočný beh pre veľa ľudí na Slovensku stále nie je behaním z radosti, ale zo strachu o seba.

Na Telekom Night Run sa preto v špeciálnej kategórii nebude bežať, ale kráčať. Pretože u nás žiadne nebezpečenstvo nehrozí a nie je dôvod utekať.

Aby sme myšlienku odovzdali cieľovej skupine, v rámci mediálnej stratégie sme sa zamerali na WOW moment na najnebezpečnejších miestach vo vybraných mestách.
Zoznam príspevkov
Karin Spustova, Jazmina Samekova
Túlavé šnúrky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaň na novú bežeckú kategóriu "Túlavé šnúrky" pre Telecom Night Run spája myšlienku vzájomného rešpektu medzi ľuďmi s pozitívnou asociáciou k športu.
Ide o novú disciplínu, ktorá bude mať dve prevedenia. Fyzický beh, ktorý sa pobeží na stanovených lokáciách - Bratislava, Donovaly a Štrbské Pleso. No vďaka aplikácii sa k tomuto behu môžu pripojiť obyvatelia z celého Slovenska. Každý účastník si vyberie vlastnú cestu, tempo, dĺžku trasy- podľa toho kam ho nohy (šnúrky) zavedú. Túlavé šnúrky sa nepozerajú na individuálny výsledok, ale na ten spoločný. Je to forma športovej aktivity, kedy nie sme ovplyvnení žiadnymi predsudkami ani spoločenskými očakávaniami.
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Mária Tisoňová
Hungry For Run |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaňou oslovujeme cieľovú skupinu, ktorá býva pri bežeckých aktivitách prirodzene vynechaná - nebežcov. Oslovujeme ich v nečakanom prostredí unikátnym médiom - obalom z burgrov v najznámejšom fast foodovom reťazci McDonald's. Namiesto výčitiek z nezdravého životného štýlu ich motivujeme k tomu, aby urobili prvý krok k pohybu - účasťou na Telekom Night Run. Dávame im rešpekt za to, že sa vôbec zapoja, hoc aj len chôdzou namiesto behu na trati.
Zoznam príspevkov
Marek Suchitra, Lucia Peterková
Nabrať odvahu stojí za to |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prvým krokom k behaniu je nákup športového oblečenia. Od ďalšieho kroku však ľudí delí strach. Strach z toho, že nie sú dosť dobrí, nemajú atletickú postavu, že to nevedia či nezvládnu. Preto vzdáme rešpekt všetkým, ktorí sa rozhodnú poraziť svoj strach. Oslovíme ich priamo pri nákupe športového oblečenia prostredníctvom špeciálnej cenovky s odkazom: nabrať odvahu stojí za to! V špeciálnej kategórii Telekom Night RunWay im dáme možnosť predviesť svoj nový outfit aj odvahu.
Zoznam príspevkov
Soňa Čásárová, Patrícia Reichlová
TELEKOM NIGHT MINIRUN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Konečne si bude môcť zabehnúť naozaj každý bez rozdielu. Symbolom novej kategórie TELEKOM NIGHT RUNU sa stane beh na MHD, ktorý si zažili všetci. Pomocou najinkluzívnejšieho mediálneho nosiča verejnej hromadnej dopravy sa dostaneme k bežcom, nebežcom, dôchodcom, mamám na materskej aj vozíčkarom.
Zoznam príspevkov
Lucia Urbaníková, Dajana Székelyová
Rýchlosťou svetla |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako dostať ľudí, ktorí behávajú maximálne na autobus, na bežecký event? Tak, že z nich urobíte kľúčové osoby celého podujatia.

Naši nebežci posvietia mobilom na cestu tým najrýchlejším, a tak ich dovedú až do cieľa.
Užijú si jedinečnú atmosféru bežeckého závodu so všetkým, čo k tomu patrí, akurát bez tlaku na výkon – bežia predsa rýchlosťou svetla.

Nielenže získame pre Night Run nových bežcov, ale tiež ukážeme, že Telekom je zodpovedná značka, ktorá spája.
Zoznam príspevkov
Linda Oršulová, Lukáš Jurák
InstagRun |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Telekom predstavuje InstagRun – prvá sms a push notifikácia, ktorá hecuje ľudí k premene svojho času na Instagrame, na čas strávený na maratóne. Prostredníctvom personalizovaných sms a push notifikácii z aplikácie Telekom budeme poukazovať na množstvo stráveného času na Instagrame v pomere k minutým gigabajtom. Premeníme tak prescrollované dáta na zabehnutú vzdialenosť v špeciálnej kategórii Telekom maratónu, kde budú musieť účastníci zabehnúť svoj priemerný denný čas na Instagrame, ktorý sme vyčítali z množstva minutých dát. Ľuďom zároveň priblížime, koľko času by reálne mohli venovať užitočnejším aktivitám, ktoré naplnia nielen ich fyzickú, ale aj mentálnu schránku.
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Filip Hamrák
#NIGHT RUN ADVENTURE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vytvorením novej bežeckej kategórie #Adventure spojíme beh s hrou. Prenesieme hru na štýl CRASH BANDICOOT do skutočného sveta.

Získaj bonusové sekundy zbieraním debničiek s "nitro", mincí "respect" a iných špeciálnych predmetov - ale pozor, ak prebehneš cez "bombu", tvoj čas bude zhoršený.

Nebude to iba o rýchlosti, ale najmä o zručnosti. Takto motivujeme nových ľudí, najmä mladých dospelých, aby sa zúčastnili Telekom Nigh Run a podporili myšlienku projektu.
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Kristína Labajová
Extra Mile |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za naše hodnoty radi pochodujeme. ​Hlavne od seba. A preto sa ako spoločnosť nikam neposúvame. ​

Pritom máme všetci rovnaký cieľ: ​lepší život na Slovensku. Prestaňme pochodovať a začnime behať.

Telekom Night run meníme na priestor, kde sa môžeme konečne spojiť práve vďaka tomu, čo nás doteraz rozdeľovalo.
Zoznam príspevkov
Katarína Švonavcová, Zoltán Lakatos
Krok k dobru |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V kampani sme zasiahli do priestoru, kde sa nachádza cieľové publikum = masa. Ako médium sme využili najfrekventovanejšie miesta.
Názov kategórie nesie hlavné posolstvo, motiváciu a zároveň tone of voice platformy rešpekt. Kampaň zasahuje široké publikum a rieši problém, ako motivovať ľudí, ktorí nechcú behať = nebežte.
Kampaň stavia klienta Telekom do pozície zodpovednej firmy, ktorej záleží na zdravom životnom štýle, spoločensky zodpovedných témach a podporuje šport.
Zoznam príspevkov
Tomáš Romanec, Adriana Krutá
Telekom GoodNight Run |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Množstvo mladých ľudí trpí zlou kvalitou spánku, až dokonca výraznými poruchami spánku. Na to majú negatívny vplyv aj moderné technológie. Zároveň však existuje jednoduché riešenie, ako problém so spánkom zmierniť. Ísť si zabehať. Vytvorením jednoduchej aplikácie, ktorá meria dĺžku tréningu a zároveň dĺžku, koľko sa nedotne uživateľ screenu. Za čo fanúšikom dáta daruje alebo zoberie. Tak sme spojili beh s užitočným digitálnym detoxom. Čo ma pozitívny vply na náš spánok.
Zoznam príspevkov
Tatiana Oravská, Marianna Sedrovičová
Pobehnem |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: S ohľadom na aktuálnu náladu v spoločnosti a komunikačnú platformu REŠPEKT sme volili
ako hlavnú myšlienku mediálnej stratégie - “Podaj rešpekt ďalej”. Jej hlavnou úlohou je zastaviť cyklus HATEu a POSUDZOVANIA aj skrz symbol úcty a dôvery, podania ruky. Práve toto gesto bude súčasťou bežeckých tréningov pred jednotlivými behmi, z ktorých vytvoríme emotívne kampaňové vizuály (video, banner, shorts, a i.).
Zoznam príspevkov
Lucia Kekeňák, Terézia Ščasnovičová
Magio RUN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nevládzem, som pomalý, nemám tenisky, hanbím sa, nemám kde. Ľudia majú milión výhovoriek, prečo nebežia. My im pomocou Magia povieme, že bežať môže hocikto.
Zoznam príspevkov
Bibiána Hajdanyová, Juraj Karpiel
Každý má svoj príBEH |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nikdy nevieš, čo sa skrýva za konaním toho druhého, čo ho priviedlo k tomu, že sa správa tak, ako sa správa. Nevieš, aký je jeho príbeh.
Tentokrát sa o svoj príbeh môžeš podeliť – vďaka výzve Každý má svoj príBEH.
Zoznam príspevkov
Karina Zušťáková, Bibiána Sotáková
Je čas sa ukázať |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hovorí sa, že beh je „najlacnejší“ šport. V podstate potrebujete 
iba 3 veci – vôľu, obuv a vodu.
Zoznam príspevkov
Alžbeta Čierťaská, Veronika Máliková
#bezimsrespektom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Tolerancia a rešpekt sú základom správneho smerovania spoločnosti. Naše názory sa však rozchádzajú pri komunitách, ktoré sú odlišné či nezapadajú do naších navzorcovaných ideálov. Ak aj máme správny názor na určitú komunitu, bojíme sa ho povedať nahlas. Práve preto naša kampaň #bežímsrešpektom spája všetkých, ktorí sa neboja vyjadriť svoj postoj.
Zoznam príspevkov
Alexandra Pobjecká, Nina Čepková
Štartovací balík, ktorý nechce dostať nikto |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Viete aký je najťažší beh v živote? Beh o život. Taký zažili mnohí ľudia, ktorí utekali pred vojnou na Ukrajine. V našej kampani prepojíme beh, ktorý je pre niekoho život, s behom o život. Bežci od nás obdržia štartovací balíček, ktorý by nechcel dostať nikto. Využijeme ho ako médium nášho posolstva a upozorníme tak na tých, ktorí si od nás zaslúžia obdiv a rešpekt. Rešpekt tým, ktorí bežali najťažší beh svojho života a začínajú odznova.
Zoznam príspevkov
Matej Hrebeňár, Róbert Ristvey
Zanechaj stopu, ktorá pretrvá |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom práce je zaktivizovať ľudí, aby aj prostredníctvom behu zanechali „dark side“ a zvolili si „light side.“ Ich bežecké kroky môžu v spoločnosti zanechať žiariace stopy. A to doslova. Svietiace stopy na chodníkoch našich miest sa stanú symbolom vzájomného rešpektu, ktorý žiari aj v tme noci. A čo je jeho výsledkom? Predsa prijímajúca spoločnosť, ktorá žiari od radosti.
Zoznam príspevkov

7. Digital

Jakub Straka, Denis Sivák
Každý krok sa počíta |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Výdavky na šport medziročne klesajú a dotýka sa to všetkých slovenských športovcov, vrátane tých telesne postihnutých. Ako zaujímavo podporiť týchto menej známych národných hrdinov a prinútiť ľudí, aby ich podporili svojimi 2% z daní, ktoré ich môžu posunúť k ešte lepším športovým výkonom? Rozhýbeme zdravých ľudí, aby spoločne rozhýbali tých telesne znevýhodnených a podporili tak ich športovú prípravu a sebarozvoj.
Zoznam príspevkov
Jakub Kováč, Jana Kseničová
Reálny svet športovcov |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slováci radi sledujú úspechy našich športovcov v zahraničí no málokto si uvedomuje koľko tvrdej práce a odriekania za tým skutočne je. Vďaka platforme BeReal ukážeme ako vyzerá reálny svet športovcov. Vytvoríme profil Reálny svet športovcov, kam zapojíme okrem hviezd znevýhodnených športovcov ako Michaela Balcová či Jozef Metelka aj známych zdravých športovcov ako Milan Škriniar, Juraj Slafkovský či Petra Vlhová, ktorých sledujú na Instagrame stovky tisíc ľudí. Celú kampaň zakončíme aktiváciou s výzvou na venovanie 2% z daní pre Slovenský zväz telesne postihnutých športovcov.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
Zlatá MultiSportka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Veľa firiem už má pozitívny vzťah k športu: ponúkajú svojim zamestnancom obľúbenú MultiSport kartu. Preto sa práve na tieto firmy zameriame a predstavíme im unikátnu Zlatú MultiSportku: lepšiu verziu obyčajnej striebornej karty, ktorú dostanú len vtedy, ak podporia SZTPŠ svojimi 2 % z daní. Ich zamestnanci ju budú môcť používať vo virtuálnej podobe ako bežnú kartu a spolu s ňou získajú špeciálny content od úspešných slovenských športovcov s telesným znevýhodnením.
Zoznam príspevkov
Adam Baška, Zuzana Martiniaková
ONLY SZTPŠ FANS |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý šport potrebuje financovanie a to väčšinou prichádza s fanúšikmi - prídu práva, sponzory, talent development atď. Športy s telesne postihnutými športovcami sa však na Slovensku netešia veľkej popularite.

Využijeme platformu Only fans, aby sme netradične upozornili na akútny nedostatok podpory a fanúšikov týchto športov a vytvoríme pre SZTPŠ účet. Vyzveme ľudí a firmy, aby dali svoje 2 % na Only fans a stali sa našimi fanúšikmi

Message našej kampaneje: “Keď chceš vidieť špičkové výkony, niečo to stojí. Potrebujeme len pár fanúšikov, ktorí nás podporia svojimi 2 %, aby sme mohli robiť, čo milujeme.”
Zoznam príspevkov
Klaudia Bučková, Alena Hrešová
2% pre víťazstvá bez obmedzení |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Väčšina ľudí si myslí, že najväčším obmedzením u telesne hendikepovaných športovcov je ich postihnutnie. To však nie je pravda. To, čo ich na Slovensku naozaj obmedzuje, sú chýbajúce základné športové potreby. Preto sme sa rozhodli, že nosným prvkov celej kampane bude priame poukázanie na túto skutočnosť.
Zoznam príspevkov
Jakub Svetlík, Linda Oršulová
The Donation Jerseys |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Značky milujú sponzorovať známych športovcov. Naopak podpora profesionálnych športovcov s telesným znevýhodnením nie je pre značky príťažlivá. SZTPŠ to vie, a preto predstavuje THE DONATION JERSEYS. Kampaň, ktorá mení dresy legendárnych športovcov v hrách na donačné médium. A to pomocou customizácie hier (modom), vďaka ktorým sa vedia logá značiek objaviť na dresoch tých, ku ktorým by sa v živote nedostali. Stačí len darovať 2% na SZTPŠ.
Zoznam príspevkov
Patricia Kanisova, Karolína Čuková
Kde 2 % nestačia… |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: “Kde 2 % nestačia” je kampaň ktorá upozorňuje na to, že bežným ľuďom vo veľa situáciách možno 2 % nestačia, no práve športovcom Slovenského zväzu telesne postihnutých športovcov vedia 2 % z daní z príjmov právnických osôb nielen stačia, ale môžu aj významne pomôcť v športovom rozvoji.
Zoznam príspevkov
Adela Dürösiová , Romana Kádeková
Nemorálne preteky za 2 % |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Porovnávať výkony zdravých ľudí a ľudí s telesným postihnutím je nemorálne. Ako teda dokážeme, že zdravotne znevýhodnení športovci môžu dosahovať porovnateľné výsledky ako tí zdraví a zaslúžia si takisto našu podporu? Dáme ľuďom príležitosť zúčastniť sa prostredníctvom aplikácie STRAVA jedinečných Nemorálnych pretekov, ktoré im tentokrát nebude mať nikto za zlé. Na vlastnej koži budú môcť zažiť, aké výkony sú telesne postihnutí športovci schopní dosahovať. Následne ich vyzveme k tomu, aby na to mysleli aj pri rozhodovaní sa, komu tento rok venujú svoje 2 % z dane. Okrem pretekov v aplikácii kampaň podporíme aj na sociálnych sieťach priamo cez účty známych podnikateľov, ktorých naša cieľovka dobre pozná. A keď to už robia aj oni, nemôže to byť až tak nemorálne, či?
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Monika Farkašová
Stavte sa, že na to majú |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zdravotne znevýhodnení sú najúspešnejší slovenskí športovci. Nikto o tom nevie, nehovorí. Aby sme boli schopní presvedčiť decision makerov vo firmách, že sa do nich oplatí investovať, museli sme najprv vzbudiť pozornosť. Išli sme na to cez najväčších podporovateľov športu - stávkové kancelárie. V spolupráci s Fondom pre budúcnosť športu od Niké podporíme znevýhodnených športovcov a ako prví prinesieme online tipovanie na PARAŠPORTY. Tipéri budú mať možnosť staviť si na víťazstvo našich na športových podujatiach, a zároveň im môžu vyjadriť podporu darovaním 2 % z dane.
Zoznam príspevkov
Dávid Ján Rišiaň, Kitti Pastoreková
#opentowork |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Športovci, podobne ako iní profesionáli, sú odkázaní hľadať si prácu, ak nemajú prostriedky na realizáciu. Jednou z ciest, ako získať financie, je osloviť fyzické a právnické osoby, ktoré majú vplyv na rozhodovanie komu budú venované 2 % z daní ich spoločnosti.
Cieľová skupina, ktorú chceme zasiahnuť je veľmi špecifická a je ťažké zaujať jej pozornosť. Preto sme sa rozhodli vojsť do ich natívneho digitálneho priestoru, ktorý je súčasťou ich bežného pracovného dňa.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
2TORIALS |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Daňové priznanie robí podnikateľom každý rok vrásky. To, ako ho vyplnia, či ho dajú účtovníkovi, akého účtovníka si vlastne vyberú alebo či budú musieť napríklad optimalizovať dane je pre nich oveľa dôležitejšie ako uvažovať, komu dajú 2 %. Informácie často čerpajú z rôznych tutoriálov. Všetky sú ale rovnaké a pozerať ich je veľká nuda.

Prídeme teda s kampaňou 2TORIALS.

Necháme proces daňového priznania vo videách vysvetľovať našim hendikepovaným športovcom. Tí to budú robiť veľmi netradičným spôsobom. Popri vykonávaní športu, v ktorom reprezentujú Slovensko a ktorý vedia robiť tak, že nejednému divákovi padne sánka
Zoznam príspevkov
Martin Kyselica, Barbora Juriková
S dvoma ďalej zájdeš |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zväz telesne postihnutých športovcov sa potýka s neľahkou situáciou. Nedostatočné prostriedky a nízka znalosť o telesne znevýhodneých športovcoch vytvára náročnejšie podmienky pre dosahovanie športových výsledkov a cieľov. Než na ich osobné životné príbehy sme sa zamerali na ich úspešné športové výsledky. V spolupráci s informačnými portálmi by na jeden alebo dva dni bola na vybraných článkoch implemetovaná špeciálna funkcia, ktorá odkazuje na vynaložené športové úsilie členov SZTPŠ.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Peter Danada
Víťazná položka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Darovanie 2 % z daní sa spája s nie veľmi obľúbeným podávaním daňového priznania. Právnické osoby, ale aj živnostníci sú postavení pred neľahkú úlohu – prebrodiť sa všetkými faktúrkami, ktoré za daný rok vystavili. A práve na tomto mieste, ktoré je dokonale trefné a zároveň nečakané, ľuďom odkomunikujeme, akú veľkú cenu majú ich 2 % pre telesne postihnutých športovcov. Prostredníctvom brandovanej Víťaznej položky priamo na faktúre ľuďom ukážeme, že patriť na atletické dráhy, mať rovnaké príležitosti či dosiahnuť obdivuhodný výkon stojí telesne postihnutých športovcov naozaj veľa. A práve ich 2 % im môžu pomôcť a dať šancu víťaziť.
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Richard Bažant Sokol
FAIR PLAY |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Médiá doma aj vo svete vytvárajú nevhodným vyjadrovaním zdanie, že hendikepovaní a zdraví športovci si nie sú rovnocenní. Blahosklonné, stereotypné či inak nevhodné výrazové prvky sa sústredia viac na hendikep ako na športový výkon.

Práve tieto médiá použijeme, aby sme na problém upozornili a znevýhodneným športovcom pomohli od skutočnej nevýhody - chýbajúcich financií.

Použijeme na to unikátny AI filter.
Zoznam príspevkov
Michaela Stanová, Rudolf Sakač
NOVÁ PONUKA ŠPORTOV |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako dostať výzvu na darovanie 2 % z daní pre zdravotne znevýhodnených športovcov k firmám? Hacknutím ponuky MultiSport im dávame pozornosť a oslovujeme 2000+ slovenských spoločností.
Zoznam príspevkov
Barbora Jozefíková, Andrea Vargová
Stav sa o dve |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Paralympionici bijú na poplach -Tento rok sme od vlády dostali o štvrť milióna menej-. Ako v takejto situácii podporiť nie len paralympionikov, ale i motivovať mladých? Čo je najlepší storyteller a ako podporiť kampaň pre 2%? Zamerali sme sa na najbonitnejšiu cieľovku (podnikateľov) a spojili ju so športom. Veď predsa... šport a podnikanie rozvíjajú rovnaké osobnostné charakteristiky. Challengovanie seba i svoje okolie, potrebu dosahovania výsledkov a radosť z úspechu.

Všetky tieto charakteristiky spojíme a navzájom podporíme v kampani: Stav sa o dve percentá na Strave, séria výziev v ktorej zistíme, či dokážu slovenskí CEOs to čo paralympionici. Tri mesiace plné challengí s troma parašportovcami a troma CEOs. V športovej appke Strava.
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Filip Hamrák
Čas ukázať, čo dokážeme |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Spájame nový komunikačný kanál pre oslovenie cieľovej skupiny prostredníctvom partnera MULTISPORT s prepracovaným virtuálnym svetom aplikácie ZWIFT, vďaka čomu si CS môže zmerať sily s jedným z našich najúspešnejších hendikepovaných športovcov - Jozefom Metelkom. Takto vybudujeme povedomie a prepojíme hodnoty bežných ľudí s tými so zdravotným postihnutím - ukážeme, čo človek dokáže ak dostane príležitosť.
Zoznam príspevkov
Sabína Kubrická, Viktória Hrnčárová
dvavaj a ber |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: SZTPŠ má málo finančných zdrojov na podporu telesne znevýhodnených športovcov. S tým súvisí aj nízky počet darcov zo strany právnických osôb. Zo súčasných 8 darcov ich potrebujeme zvýšiť aspoň na 16 s minimálnym zvýšením o 14 000€.

Pri darovaní 2% majú u ľudí prednosť organizácie, ktoré doslova zachraňujú životy. Presvedčiť firmy, aby ich darovali práve našej organizácii, by sme mohli docieliť pridanou hodnotou, ktorú firmy môžu získať naspäť. Druhým dôležitým insightom, ktorý dopĺňa kampaňovú skladačku je fakt, že zamestnávatelia a HR oddelenia sa v súčasnosti oveľa viac zaujímajú o well-being a zdravie svojich zamestnancov. Štatistiky hovoria, že ak sú ľudia zdravší a šťastnejší, sú v práci o 12% produktívnejší.

SZTPŠ v spolupráci so spoločnosťou Multisport a známymi športovými influencermi vytvorí kampaň na získanie 2% z dane z príjmov, z ktorej budú ťažiť všetky strany. SZTPŠ z priamych kontaktov Multisport, Multisport z mediálneho priestoru, ktorý získa, a firmy budú mať spokojnejších a zdravších zamestnancov vďaka tréningom, ktoré dostanú zadarmo za darovanie 2%.

Je to win-win.
Zoznam príspevkov
Adam Bača, Barbora Nevolníkova
Pay2Play |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý marec na inboxy slovenských firiem útočia stovky mailov od rôznych neziskoviek a ózetiek. V záplave konkurencie je takmer nemožné preraziť a dostať sa medzi decision makerov, ktorí rozhodujú o tom, kto získa 2% z dane. Preto namiesto toho mobilizujeme zamestnancov, z ktorých robíme ambasádorov SZTPŠ nielen vo firme, ale aj mimo nej.
Zoznam príspevkov
Erik Oravec, Jaroslava Karnoková
Nech ostanú športovcami |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenskí paralympionici získali na paralympiáde 2022 trojnásobne viac medailí ako športovci z olympiády, no napriek tomu majú našu pozornosť len v čase veľkých úspechov. Podporu však potrebujú celoročne, a to najmä finančnú. V kampani poukazujeme na to, že o najlepších parašportovcov môžeme ľahko prísť, pretože namiesto prípravy začnú hľadať spôsoby, ako sa ufinancovať.
Zoznam príspevkov
Veronika Jančová, Veronika Briestenská
Pre dane! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za najlepších slovenských športovcov sú považovaní tí, ktorí nemajú zdravotné znevýhodnenie.
Telesne postihnutí športovci nás však častokrát reprezentujú na medzinárodných súťažiach omnoho úspešnejšie. Ako tento fakt prezentovať verejnosti a získať popri tom financie?

V tejto kampani vytvoríme online dražbu športového vybavenia tých najúspešnejších slovenských športovcov.

Zoznam príspevkov
Vanda Molnárová, Karina Molnárová
Vážne? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská spoločnosť prepadá pesimizmu a dosahuje najhoršie výsledky za posledné dva roky. Neistota a strach povzbudzujú v ľuďoch negatívne pocity a stráca sa ľahkosť a nadhľad. Nie všetko je však tak horúce, ako sa môže zdať. Športovci Slovenského zväzu telesne postihnutých sú dôkazom a našim ,,reality checkom", že niektoré veci sú v konečnom dôsledku banalitou. Vážne teda stojí za to ich riešiť? Sústreďme sa na problémy, ktoré riešenia naozaj potrebujú. Jedným z riešení môže byť práve príspevok 2 % z dane, ktorý dáva možnosť tvoriť.
Zoznam príspevkov
Mária Tisoňová, Lenka Švančárková
Para NHL 23 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Využijeme popularitu E- športovej hry NHL a cez špeciálnu úpravu módov ponúkneme právnickým osobám unikátny sponzoring v HISTORICKY PRVOM PARAHOKEJOVOM ZÁPASE V DIGITÁLNOM SVETE.
Zoznam príspevkov
Laura Letašiová, Alžbeta Čierťaská
2% výzva |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Väčšina z nás si nevie ani predstaviť, aký je to pocit byť hendikepovaný. Avšak pre tisíce ľudí okolo nás je to každodenná realita. Aj tak si našli cestu k pohybu a stali sa celosvetovo úspešnými športovcami. Mnohí z nás však ich úspechy a tvrdú prácu skrytú za nimi nevnímajú. My vám ich priblížime prostredníctvom športovej aplikácie. Vytvoríme tréningovú výzvu, kde budú firmy a ich zamestnanci súťažiť nielen medzi sebou, ale aj s inými firmami. Bude to stáť len 2% vášho času, 30 minút denne.
Zoznam príspevkov
Karina Zušťáková, Bibiána Sotáková
Paradajka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Darovať 2 % je momentálne byrokracia „navyše“. Často ale problémom nie je neochota podnikateľa darovať, ale neochota urobiť ďalší zdĺhavý úkon. Riešením je softvérový produkt Paradajka, ktorý sprehľadní, zjednoduší a urýchli proces darovania. Následná kampaň v spolupráci so slovenskou softvérovou firmou KROS pre podnikateľov efektívne osloví našu relevantnú CS. A to úzkym cielením a v čase ich pracovného výkonu – presne vtedy, keď v nástrojoch KROS riešia financie.
Zoznam príspevkov
Zuzana Michalíková, Jakub Šťavina
A predsa sa točí |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Tak čo, rozbehneme CASHFLOW firiem a SZTPŠ?
Je to na vás…
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Najmi ťahúňa |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aby dosiahli úspech, musia ľudia pohybujúci sa v biznise zvyčajne veľmi tvrdo pracovať. To isté platí pre športovcov, najmä tých telesne znevýhodnených. V našej kampani tento fakt využijeme tak, že rozhodujúcim ľuďom vo firmách pošleme životopisy špičkových kandidátov, ktorí ich budú žiadať o spoluprácu na ceste k víťazstvu.
Zoznam príspevkov