Brief PR

PARTNER KATEGÓRIE PR: SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA

NÁZOV A STRUČNÝ POPIS ZADANIA

"BEZPEČNÉ PLATENIE V ONLINE PRIESTORE"
Návrh komunikačnej stratégie, edukácia klientov, prevencia bezpečného používania bankových služieb v online priestore.

INFORMÁCIE O NÁS (KTO SME A ČO ROBÍME?)

Najväčšia digitálna banka, atraktívna pre mladých, najlepší partner pre budúcnosť. To je Slovenská sporiteľňa v roku 2024. Jej líderstvo na bankovom trhu potvrdzuje nielen počet klientov, ale aj inovácie, s ktorými každoročne prichádza na trh. Klienti tak môžu pohodlne platiť kartou, mobilom či hodinkami; využívať mobilnú apku, okamžité platby ale aj holografickú bankárku Vesnu a ďalšie.

NAŠA SÚČASNÁ SITUÁCIA

Rastúca digitalizácia prináša so sebou aj rastúci počet podvodov v digitálnom priestore. Slovenská sporiteľňa je digitálny líder (má viac ako 800.000 užívateľov George aplikácie). Jej víziou je tvorba finančného zdravia. Ako zodpovednému lídrovi jej záleží na prevencii a edukácii klientov.

Ľudia sú pod informačným tlakom a súčasne sofistikácia podvodov rastie. Podvodné stránky, linky vyzerajú ako od banky, podvodníci sa predstavujú ako policajti, prípadne prostredníctvom nadviazania bližšieho kontaktu a atraktívneho contentu využívajú častokrát techniky psychologického nátlaku. Skúsenosti potvrdzujú, že cyber podvodu môže podľahnúť každý z nás. Celkovo v budúcnosti predpokladáme ďalšie nárasty podvodov.

Navyše, práve Vianoce sú obdobím, kedy stúpa počet podvodov, keďže ľudia veľa nakupujú, často v zhone a nepozornosti. Viac info: https://www.slsp.sk/sk/ludia/bezpecnost

VÝZVA

Mladí ľudia (16-20 rokov) sú čoraz aktívnejší aj v online bankovníctve – platia kartami, mobilom či hodinkami, nakupujú v e-shopoch, predávajú/nakupujú veci na bazároch, dobíjajú si rôzne kredity a podobne. V online priestore však (nielen) na nich striehnu útočníci s cieľom vylákať od nich citlivé údaje a pripraviť ich o peniaze. Slovenská sporiteľňa ako digitálny a zodpovedný líder chce urobiť maximum preto, aby klientov ochránila.

O ČOM JE PROJEKT / ZADANIE?

Návrh komunikačnej stratégie, ktorej cieľom je edukácia klientov, prevencia pri bezpečnom používaní bankových služieb (platobné karty, elektronické bankovníctvo, mobilná apka, nákupy na internete a na bazároch, atď) v online priestore so silným zameraním na cieľovú skupinu mladí vo veku 16-20 rokov.

POSOLSTVO KOMUNIKÁCIE / KEY MESSAGE

Bezpečnosť peňazí našich klientov je pre Slovenskú sporiteľňu prioritou, v banke robíme maximum preto, aby sme ich ochránili. Treba však zdôrazniť, že podvodníci neútočia na bankové systémy, ale snažia sa podvodom zneužiť dôveru ľudí a súčasne získať prístup do počítačov či mobilných zariadení klientov. Preto je nesmierne dôležité, aby boli aj klienti obozretní. Teda aby sa nenechali oklamať, neposkytovali citlivé bankové údaje iným osobám (prihlasovacie údaje do internetbankingu, číslo platobnej karty, kódy z overovacích esemesiek a pod.)

CIELE

Cieľom je edukácia cieľovej skupiny v oblasti bezpečnosti používania bankových služieb v online priestore a posilnenie positioningu Slovenskej sporiteľne ako značky, ktorej záleží na bezpečnosti a istote peňazí, platieb, účtov svojich klientov.

CIEĽOVÁ SKUPINA

  • Mladí ľudia vo veku 16-20 rokov, ktorí sa pohybujú v online priestore a využívajú bankové služby (platobné karty, platby mobilom a hodinkami, internetbanking, apka, a pod.)
  • Zameranie na klientov aj na neklientov banky

CHARAKTER ZNAČKY / TONE OF VOICE

  • Neformálny, moderný, zameraný na mladých ľudí
  • Nechceme mentorovať, ale vzdelávať priateľskou formou pre mladých ľudí
  • Nebránime sa ani gamifikácii

TIMING

  • Kampaňový launch: november 2024, prepojenie komunikácie na Vianoce a nákupy darčekov

ÚLOHA

Navrhnúť inovatívnu komunikačnú stratégiu vrátane konkrétnych aktivít, ktorých cieľom je edukácia klientov, prevencia pri bezpečnom používaní bankových služieb (platobné karty, elektronické bankovníctvo, mobilná apka, nákupy na internete a na bazároch, atď) v online priestore so silným zameraním na cieľovú skupinu mladí vo veku 16-20 rokov.

BUDGET

  • Budget na produkciu = 20 000 eur
  • Budget na nákup médií - max. 30 000 eur

HODNOTENIE KAMPANE / KPIs

  • medziročný pokles bezpečnostných incidentov oproti predchádzajúcemu roku
  • zvýšenie atribútu „Slovenská sporiteľňa je bezpečná banka“

FORMA VÝSTUPU

  • prezentácia stratégie a idey v PDF (max. 10 slidov vrátane úvodného a záverečného),
  • krátke zhrnutie – východiská návrhu, situácie, cieľov, stratégie, kreatívnej idey a návrhu merania parametrov úspešnosti kampane - BOARD (JPEG)

BRANDING

Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujete. K dispozícii máte logo na stiahnutie TU.

 

-------------------------------------------------

VIZUÁLNY OBSAH

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).

V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Adéla Jakoubková
Authorised Reseller of Shutterstock
mobile: +420 605 229 224
email: ajakoubkova@shutterstock-reseller.com