Výsledky súťaže Zlatý klinec 2010

A - PRINT

A1.02 - Produkty a služby domácej spotreby /produkty starostlivosti o domácnosť, zariadenie a vybavenie bytov, spotrebiče, servis

Respect APP
Absurdné rady - Myšlienka týždňa, Výrok dňa | ZSE Energia
Seriál: áno
Creative Director: Yolka Udičová, Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Vlado Korček, Tomáš Makovický
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: ZSE Energia prevádzkuje portál www.setri.sk, ktorý obsahuje množstvo dobrých rád a trikov, ako znížiť výdavky domácností na energiu. Kreativita je založená na absurdných radách, ako neušetriť energiu. Absurdné rady, ktoré vyznievajú ako vtip, paradoxne slúžia na pritiahnutie pozornosti na praktické rady na portály www.setri.sk.
Výrok dňa a Myšlienka týždňa sú rubriky, v ktorých sú uverejňované aktuálne výroky známich osobností, vačšinou politikov, ktoré ale vyznievajú komicky.
ZSE tieto rubriky využila na prezentáciu svojich absurdných rád.

A1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych

Csere & Erdélyi
RPE VÄŠČINU MSE NETIČATEĽNÍ | .týždeň
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Csere, Eman Erdélyi
Copywriter: Róbert Csere, Eman Erdélyi
Art Director: Róbert Csere
Vyplnil: Róbert Csere
Stručná charakteristika: .týždeň nie je časopis pre všetkých ľudí. Časopis touto kampaňou potvrdzuje svoju pozíciu média určeného pre inteligentného menšinového čitateľa, ktorý má iný pohľad na svet ako väčšina. Pre tú je tento týždenník len ťažko čitateľný zhluk písmen.

A2 - Korporátny image a Selfpromo

A2 - Korporátny image a Selfpromo

MUW SAATCHI & SAATCHI
Nespíme na vavrínoch | MUW Saatch & Saatchi
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Juraj Hubinák, Veronika Žilinčíková
Art Director: Michal Szulányi
Fotograf: Mišo Bak
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films

A3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

Jandl, marketing a reklama
Zuby - Print | Slovenský mliekarensky zväz, Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka
Seriál: nie
Creative Director: Rado Ondřejíček, Ján Fajnor
Copywriter: Karol Thiry, Matúš Švirloch
Art Director: Marek Repka, Pavel Gajdoš
Vyplnil: Elena Hrdá
Stručná charakteristika: Pitie mlieka blahodarne pôsobí na zdravie zubov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Drinking of milk is beneficial for the health of your teeth.
Zoznam príspevkov

E - Interactive & online

E1 - Webovské stránky a mikrostránky pre spoločnosti, značky alebo produkty, promo-webové stránky, webové stránky ku kampaniam,

Wiktor Leo Burnett
WLB Bohatý Ježiško | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Štefan Andrejco
Art Director: Štefan Andrejco
Ilustrátor:Štefan Andrejco
Produkčná spoločnosť: digita.sk
Stručná charakteristika: Pre našich klientov, dodávateľov, priateľov, známych, skrátka pre všetkých sme vytvorili internetovú aplikáciu (microsite), ktorá umožňovala na Vianoce posielať skutočne bohatého Ježiška.
Návštevník stránky pár kliknutiami sprevádzanými patričným zvukovým doprovodom vytvoril bohatého ježiška podľa svojich predstáv a mohol ho poslať ďalej.
Adresát dostal bohatého Ježiška ako prílohu v e-maili, samozrejme aj s možnosťou vytvoriť si svojho a poslať zase niekomu inému.

Odporúčame pozerať so zvukom.
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Meniny | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Ivan Dvoran
Vyplnil: Rastislav Bahurinský

E2 - Online kampane

Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči (online kampaň) | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Vyplnil: Peter Kačenka
MUW SAATCHI & SAATCHI
Kolomačka I | T-Mobile Slovensko, a.s.
Seriál: áno
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák, Mišo Kubovčík, Martin Kazimír
Art Director: Manuel Campagnoli, Mário Poór, Ivo Zemanovič
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík
Strih: Karol Vosátko, Paľo Janík
Vedúci produkcie: Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: On-line kampaň na podporu služby web&walk -
lekcie chatowciny v podaní lektora Juliána Kolomačku, vrátane prvého on-line slovníka chatovčiny.
Zoznam príspevkov

E3 - Online reklama - bannery, flashové aplikácie, pop-ups, interaktívnebannery, iné reklamné aplikácie (formáty podľa štandardov internetovejreklamy Asociácie internetových médií SR, www.aimsr.sk)

Wiktor Leo Burnett
Kofola Kofotiny II - fake web pages | Kofola
Seriál: áno
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Stručná charakteristika: Kofotiny sú napodobeniny Kofoly, ale aj fejky všetkého druhu. Kofola proti nim v druhom kole kampane Kofotiny bojuje.
Návštevník stránky (aktuality.sk, sport.sk, pokec.sk) prišiel na stránku, no dostal sa na jej zlú napodobeninu (atakulity.sk, sprot.sk, kopec.sk), ktorá nefungovala.
Mayer/McCann Erickson
Nekonečný banner | Heineken Slovensko, a.s. (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Matúš Priehoda
Art Director: Peter Baslik, programovanie: Andrej Vanek
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Pivo Corgoň uviedolo na trh novú 2 l PET MaXXi fľašu. Najväčšiu na trhu. Je tak veľká, že sa nezmestí ani na štandardný PC monitor. Čím dlhšia je vaša web stránka, tým väčšia je fľaša.
Zaraguza
Banner, na ktorý sa nekliká | Nadácia Tatra banky
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Programátor: Miroslav Senka
Art Director: Michal Šimkovič
Vedúci produkcie: Judita Víghová
Stručná charakteristika: Ako pomôcť nadácii Tatra banky osloviť študentov fakúlt informatiky a informačných technológií? Pozreli sme sa na to, čo robia:
Čítajú weby namiesto časopisov.
Programujú a upravujú zdrojové kódy.
Hrajú online hry.

Toto všetko sme využili, aby sme ich dostali na nepovinnú prednášku.

Prednášajúci Bebo White bol pri zrode internetu a pozná jeho tajomstvá.
Posolstvo „Odhaľ tajomstvo internetu“ sme preto preniesli aj do banneru.

Banner bol unikátny v tom, že sa naň neklikalo. Kto chcel odhaliť jeho tajomstvo, musel potlačiť kombináciu kláves, ktorá mu ukázala zdrojový kód stránky.

V ňom našli študenti to, čo doteraz poznali z komunikácie počítačových hier:
plagát prekonvertovaný do ASCII grafiky.


Odhalili tak prvé tajomstvo a pozvánku na prednášku človeka, ktorý vytvoril jeden z prvých zdrojových kódov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Bebo White knows the secrets of the internet. We made unique banner with hidden secret - invitation to his lecture.

E4 - Interaktívne hry, aplikácie alebo prezentácie, interaktívne CD, DVD, aplikácie pre sociálne siete a pod.)

Zaraguza
Facebook reporty Tatra banky - služba namiesto reklamy | Tatra banka
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Programátor: Marek Dérer, Miroslav Senka, Michal Dužek
Art Director: Michal Šimkovič, Marek Polakovič
Vedúci produkcie: Judita Víghová
Stručná charakteristika: Spending reportTB je unikátnou funkcionalitou v Internet bankingu Tatra banky.
Mesačné výdavky klientov zoradí do prehľadných kategórií a grafov.

Výzva:
Ako predstaviť Spending reportTB tisícom Slovákov na Facebooku?

Insight:
Užívatelia nie sú na Facebooku kvôli reklamám a peniazom, ale najmä kvôli priateľom.

Riešenie:
Vytvorili sme atrakciu. Dve nové služby Tatra banky využívajúce dáta o užívateľoch Facebooku a ich priateľoch: Friend report a Personal report.

Friend Report
- usporiada priateľov na Facebooku do zaujímavých kategórii podobne, ako to Spending Report dokáže s príjmami a výdavkami.

Personal Report
- zobrazí správanie na Facebooku v grafoch podobne, ako to dokáže Spending Report s finančným správaním.


Friend report a Personal report v sebe spájajú zábavu a analytický prístup Spending reportu.

Výsledok?
Viac ako 100 000 návštevníkov microsite
Jedna z najúspešnejších slovenských aplikácií na Facebooku.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Spending report can arrange your income and expenses to convenient categories and graphs. So can do Friend report and Personal report with your friends and activities on Facebook.

E5 - Virálne internetové videá a internetové reklamné spoty, virálne emaily, virálne pohľadnice a iné formáty, motivujúce k šíreniu internetom

Respect APP
Rytmus Vs. Chalupka / Hviezdoslav / Kráľ | gorila.sk
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Róbert Slovák
Režisér: Marián Čembický
Produkčná spoločnosť: Respect APP
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: Najznámejší slovenský raper Rytmus recituje klasikov slovenskej poézie, ako sú Janko Kráľ, Samo Chalupka alebo Pavol Országh Hviezdoslav. Na gorila.sk je všetko, od hip-hopu až po poéziu.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Bomba | Pelikan
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Kamil Charvát, Andrej Csino, Manuel Campagnoli
Art Director: Braňo Mladý
Režisér: Martin Kazimir, Kamil Charvát
Kamera: Martin Kazimír
Produkčná spoločnosť: MUW Digital
Stručná charakteristika: Video komunikuje doplnkovú službu portálu Pelikan.sk - možnosť ubytovania.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči Hobby-tuner, Motorka, Hummer | Union poisťovňa
Seriál: áno
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Peter Kačenka, Marika Majorová, Ivan Kasaj
Art Director: Ivan Kasaj
Režisér: Gunpowder
Vedúci produkcie: Michal Malovec
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Vyplnil: Peter Kačenka

B - POSTER a OUTDOOR

B1.01 - Jedlo / Nápoje

Mayer/McCann Erickson
bez CO2 | Heineken Slovensko, a.s. (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vlado Kurek
Art Director: Michal Szulanyi
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Nová technológia čapovania – tankové pivo – vám prináša Corgoň tak ako ste ho doteraz nepoznali. Už nie je viac tlačený pomocou zmesi CO2. Zoznámte sa s ním a vychutnajte si ho.
Anglický preklad nosnej myšlienky: New technology of draughting – tank beer – is brought to you by Corgon in brand new way. It is not pushed by CO2 anymore. Please meet and enjoy Corgon in the new way.
Mayer/McCann Erickson
Nekonečný citylight | Heineken Slovensko, a.s. (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vlado Kurek
Art Director: Peter Baslik
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Pivo Corgoň uviedlo novú 2 litrovú PET fľašu. Najväčšiu na trhu. Vlastne tak veľkú, že sa nezmestí do bežného citylightu, takže sme museli využiť všetky 3 časti citylightu.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Beer brand Corgoň launched new 2 L PET bottle. The biggest on the market.

D - Rádio

D1.07.Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne

Wiktor Leo Burnett
J&T Banka Časové znamenie | J&T Banka
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Martin Keder
Režisér: Martin Keder
Zoznam príspevkov

D1.10. Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych

Respect APP
Rytmus Vs. Chalupka / Hviezdoslav / Kráľ | gorila.sk
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Režisér: Marián Čembický
Produkčná spoločnosť: Respect APP
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: Najznámejší slovenský raper Rytmus recituje klasikov slovenskej poézie, ako sú Janko Kráľ, Samo Chalupka alebo Pavol Országh Hviezdoslav. Na gorila.sk je všetko, od hip-hopu až po poéziu.

D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

Istropolitana Ogilvy
Nádej | Združenie sclerosis multiplex Nádej
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Copywriter: Vladimír Janček, Braňo Bezák
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov

C - TV a Kinoreklama

C1.01 - Jedlo / Nápoje

Istropolitana Ogilvy
Svetové slovenské pivo 2009 | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec, Vlado Slivka, Michal Pastier
Art Director: Rasťo Záležák, Peter Baslík
Fotograf: Michal Bak
Režisér: James Pilkington
Produkčná spoločnosť: Promea communication

C1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne

Wiktor Leo Burnett
J&T Banka Image - Bazén/Jachta/Kreslo | J&T Banka
Seriál: áno
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Režisér: Jaromír Malý
Kamera: Martin Douba
Hudba: Jan P. Muchow
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films

C1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych

Respect APP
Rytmus Vs. Chalupka / Hviezdoslav / Kráľ | gorila.sk
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Režisér: Marián Čembický
Produkčná spoločnosť: Respect APP
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: Najznámejší slovenský raper Rytmus recituje klasikov slovenskej poézie, ako sú Janko Kráľ, Samo Chalupka alebo Pavol Országh Hviezdoslav. Na gorila.sk je všetko, od hip-hopu až po poéziu.

F - Techniques

F1 - Direct marketing - dvoj a trojdimenzionálny mailing (komunikácia s priamo osloveným potenciálnym spotrebiteľom)

Mayer/McCann Erickson
S.O.S. Vajce z letáku | Sloboda zvierat
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Ivan Vanák, Juraj Vitéz
Art Director: Diana Dolejšiová
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Priestor, v ktorom prežívajú sliepky namačkané v klietkach celý svoj život nepresahuje veľkosť listu papiera A4. Leták zmačkaný do podoby vajca sa rozdával ľuďom a informoval o týchto zúfalých podmienkach a možnosti kupovať vajcia z alternatívnych chovov.

F3 - Obalový dizajn (obal výrobku)

PERGAMEN Trnava
TATRATEA - Tatranský čaj | KARLOFF s.r.o.
Seriál: nie
Creative Director: Juraj Demovič
Art Director: Lívia Lorinczová
Fotograf: Jakub Dvořák
Stručná charakteristika: Design štúdio PERGAMEN Trnava, s.r.o. vytvorilo pre populárny silný slovenský alkohol Tatranský čaj - Tatratea, novú fľašu, symbol a dizajn. Inšpiráciou pre tvar fľaše bola termoska používanej v zime, v tatranských horských strediskách. Symbol "T", je tvorený prvkami inšpirovanými tradičným rezbárstvom, šperkárstvom a ďaľšími ľudovými remeslami. Iniciála v sebe ukrýva solárne symboly kolobehu života, symboly lásky, šťastia, plodnosti a pod. Paleta farieb, odlišuje jednotlivá druhy Tatratea podľa stupnovitosti alkoholu (32%, 42%, 52%, 62%, 72%).
Zoznam príspevkov

F4 - Promotion (POS materiály, akcie na podporu predaja a lojality zákazníkov, špeciálne ponuky, kupóny, súťaže, buzz marketing, in-store aktivity, merchandising a pod. )

Istropolitana Ogilvy
Joint | Bratislava FIlm
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Peter Darovec, Michal Pastier
Art Director: Adam Marčan
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Istropolitana Ogilvy
Hranica | Hranica
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec
Art Director: Peter Čunderlík, Ivan Dvoran
Produkčná spoločnosť: Istropolitana Ogilvy
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Stručná charakteristika: Kampaň na premiéru dokumentárneho filmu Hranica, ktorý mapuje osudy východoslovenskej dediny Slemence, ktorá bola po vojne násilne rozdelená do dvoch štátov: Československa a Ukrajiny. Nová hranica, absurdne vedená stredom dediny, rozdelila životy ľudí, často členov jednej rodiny. Tí naplno pocítili nielen bolestnú nezmyselnosť tohto riešenia, ale aj ľahostajnosť všetkých, ktorí tomu mohli zabrániť, či neskôr vec napraviť. Práve preto sa naša kampaň snažila túto „udalosť“ preniesť tam, kde si ju všimne každý, hlavne médiá – do centra Bratislavy.
Zoznam príspevkov

G - MEDIA

G1 - Klasické médiá - TV, rádio, kino, print, poster, outdoor, budovy, objekty a zariadenia (výnimočné kreatívne využitie klasických nosičov, mediálna kreativita, mediálne plánovanie)

Starmedia Co.
Union - Ružoví kukláči | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Media planner: Hana Rakovská / Katarína Valcharčiaková
Media buyer: Hana Rakovská / Katarína Valcharčiaková
Vyplnil: Petra Prekopová
Stručná charakteristika: Ako odpromovať ponuku nového hráča na už aj tak saturovanom trhu MOTO poistenia? Napríklad aj tak, že vytvoríte tajnú organizáciu, ktorá háji záujmy všetkých zodpovedných vodičov na cestách. A ako o nej dáte vedieť? Okrem iného aj partizánskymi kúskami prepašovanými do TV - najzásahovejšieho spomedzi médií.

Riešenie
Na to, aby sa nám to všetko podarilo, sme využili zopár platných mediálnych pravidiel:

Pravidlo1: Využitie Celebrity
Pravidlo2: Využiť sledovaný seriál, ktorý poukazuje na aktuálne dianie
Pravidlo3: Využiť spoločenský problém a urobiť z neho tému
Pravidlo4: Baviť ľudí v zábavnom programe
(Maf Story)
Pravidlo5: Využiť aktuálny moment a poukázať naň v spravodajstve

A výsledok?
• Pritomnost RK v TV relaciach nam pomohla vytvorit povedomie o hnuti, ziskat mu sympatie u verejnosti, ako aj podporit zmysel ich existencie po spusteni imidzovej kampane Unionu
• Fanpage Ružových kukláčov má stále cez 82 000 fanúšikov
• Stránka kukláčov zaznamenala 1 milión návštev, z toho 140-tis. Unikátnych
• Na nej sa viac ako 7 000 ľudí stalo virtuálnymi kukláčmi
• Ružoví kukláči dostali od ľudí zatiaľ 1 610 tipov na akciu

Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Vinea Znamenie krásy - obálky časopisov | Kofola
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo
Art Director: Igor Majkút
Fotograf: Lucie Robinson
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči - Prehlásenie | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Vladimír Lefík, Marika Majorová
Art Director: Ivan Kasaj, Peter Kačenka
Režisér: Gunpowder
Vedúci produkcie: Michal Malovec
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Vyplnil: Peter Kačenka

G3 - Sponzoring a špeciálne eventy

Istropolitana Ogilvy
Hranica | Hranica
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec
Art Director: Peter Čunderlík, Ivan Dvoran
Produkčná spoločnosť: Istropolitana Ogilvy
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Stručná charakteristika: Kampaň na premiéru dokumentárneho filmu Hranica, ktorý mapuje osudy východoslovenskej dediny Slemence, ktorá bola po vojne násilne rozdelená do dvoch štátov: Československa a Ukrajiny. Nová hranica, absurdne vedená stredom dediny, rozdelila životy ľudí, často členov jednej rodiny. Tí naplno pocítili nielen bolestnú nezmyselnosť tohto riešenia, ale aj ľahostajnosť všetkých, ktorí tomu mohli zabrániť, či neskôr vec napraviť. Práve preto sa naša kampaň snažila túto „udalosť“ preniesť tam, kde si ju všimne každý, hlavne médiá – do centra Bratislavy.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Rent a Santa | T-Mobile Slovensko, a.s.
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Ivo Zemanovič, Mário Poor, Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík, Dano Dekan
Strih: Karol Vosátko, Dano Dekan
Hudba: Creative Music House
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Špeciálnou súčasťou vianočnej kampane T-Mobilu boli aj osobné odovzdávania skutočných odkazov prostredníctvom Santom z reklamy.
Zoznam príspevkov

H – KREATIVITA V PR

H2 - Business to Business PR a Business to Consumer PR

Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči PR | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Vyplnil: Peter Kačenka

J - KAMPAŇ

J1 - kampaň pre komerčné subjekty

Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči (kampaň) | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Vyplnil: Peter Kačenka
Wiktor Leo Burnett
Kofola Kofotiny | Kofola
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Ilustrátor:Štefan Andrejco
Istropolitana Ogilvy
Svetové slovenské pivo 2009 | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec, Vlado Slivka, Michal Pastier
Art Director: Rasťo Záležák, Peter Baslík
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianoce | T-Mobile Slovensko, a.s.
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák, Eva Tomkuliaková, Rasťo Michalik
Art Director: Mário Poor, Ivo Zemanovič, Denisa Pajkošová, Manuel Campagnoli, Andrej Znášik, Andrej Hlavačka, Martin Kazimír
Fotograf: Michal Bak
Režisér: Tomáš Mašin, Karol Vosátko
Kamera: Juraj Chlpík, Tomáš Juríček
Hudba: Creative Music House
Vedúci produkcie: Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Celoplošná vianočná kampaň spoločnosti T-Mobile
Zažime Vianoce spolu.
Zoznam príspevkov
All rights reserved © 2010 Ad Awards Association, s. r.o.