Shortlist Zlatý klinec 2010
A - PRINT
A1.01 - Jedlo / Nápoje
Istropolitana Ogilvy
Zlaté spojenie | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Vlado Slivka
Art Director: Rasťo Záležák
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant sa spolupodielal na "Slovenskej Party" v Portoroži pri priležitosti odovzdávania cien Golden Drum. Na základe uvedenej spolupráce sme vytvorili tento print.
A1.02 - Produkty a služby domácej spotreby /produkty starostlivosti o domácnosť, zariadenie a vybavenie bytov, spotrebiče, servis
Respect APP
Absurdné rady - Myšlienka týždňa, Výrok dňa | ZSE Energia
Seriál: áno
Creative Director: Yolka Udičová, Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Vlado Korček, Tomáš Makovický
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: ZSE Energia prevádzkuje portál www.setri.sk, ktorý obsahuje množstvo dobrých rád a trikov, ako znížiť výdavky domácností na energiu. Kreativita je založená na absurdných radách, ako neušetriť energiu. Absurdné rady, ktoré vyznievajú ako vtip, paradoxne slúžia na pritiahnutie pozornosti na praktické rady na portály www.setri.sk.
Výrok dňa a Myšlienka týždňa sú rubriky, v ktorých sú uverejňované aktuálne výroky známich osobností, vačšinou politikov, ktoré ale vyznievajú komicky.
ZSE tieto rubriky využila na prezentáciu svojich absurdných rád.
Výrok dňa a Myšlienka týždňa sú rubriky, v ktorých sú uverejňované aktuálne výroky známich osobností, vačšinou politikov, ktoré ale vyznievajú komicky.
ZSE tieto rubriky využila na prezentáciu svojich absurdných rád.
A1.03 - Oblečenie, obuv a doplnky
MUW SAATCHI & SAATCHI
Miesto činu | Aupark
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Rasťo Uličný
Art Director: Braňo Mladý
Fotograf: Goran Tačevski
Stručná charakteristika: Uvádzanie nových kolekcií jeseň/zima 2009 v Auparku.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianočné nákupy | Aupark
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Andrej Csino, Kamil Charvát
Art Director: Braňo Mladý
Fotograf: Matúš Tóth
Produkčná spoločnosť: Pavleye
Stručná charakteristika: Otváracie hodiny v Auparku boli počas viaNOČNÝCH nákupov predĺžené až do 22.00 hod.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Morská víla | ALO jewellery
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Ivan Horváth, Juraj Stehlík, Veronika Žilinčíková, Lucia Kolesárová
Art Director: Matúš Bence
Zoznam príspevkov
A1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
Wiktor Leo Burnett
J&T Banka Image | J&T Banka
Seriál: áno
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Zoznam príspevkov
A1.09 - Automobily, dopravné prostriedky, auto-príslušenstvo, auto-tematika , doprava a transport, servis
Jandl, marketing a reklama
Je jedno ktorú zaplatíte skôr - print | Škoda Auto Slovensko - Skupina SEAT Import
Seriál: nie
Creative Director: Rado Ondřejíček, Ján Fajnor
Copywriter: Karol Thiry, Matúš Švirloch
Art Director: Marek Repka, Pavel Gajdoš
Vyplnil: Elena Hrdá
Stručná charakteristika: SEAT môžete pohodlne zaplatiť na tretiny.
Anglický preklad nosnej myšlienky: You can comfortably pay for your SEAT in three one-third instalments.
Zoznam príspevkov
A1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
Csere & Erdélyi
RPE VÄŠČINU MSE NETIČATEĽNÍ | .týždeň
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Csere, Eman Erdélyi
Copywriter: Róbert Csere, Eman Erdélyi
Art Director: Róbert Csere
Vyplnil: Róbert Csere
Stručná charakteristika: .týždeň nie je časopis pre všetkých ľudí. Časopis touto kampaňou potvrdzuje svoju pozíciu média určeného pre inteligentného menšinového čitateľa, ktorý má iný pohľad na svet ako väčšina. Pre tú je tento týždenník len ťažko čitateľný zhluk písmen.
Zoznam príspevkov
MARK BBDO
Zástrčka | NAY Elektrodom
Seriál: nie
Creative Director: David Slimák
Copywriter: Peter Kramárik
Art Director: Martin Larry Janák
Vyplnil: Pavla Krauspe
Stručná charakteristika: Predajca elektrospotrebičov sponzoruje tanečný dom na hudobnom festivale POHODA.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Dance stage at music festival is sponsored by electronic seller.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Najpočúvanejšie rádio | Rádio Expres
Seriál: áno
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Juraj Stehlík
Art Director: Matúš Bence
Stručná charakteristika: B2B kampaň zameraná na objednávateľov reklamného priestoru v Rádiu Expres, ktoré bolo podľa výsledkov MML prieskumu najpočúvanejším rádiom.
A2 - Korporátny image a Selfpromo
A2 - Korporátny image a Selfpromo
MUW SAATCHI & SAATCHI
Nespíme na vavrínoch | MUW Saatch & Saatchi
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Juraj Hubinák, Veronika Žilinčíková
Art Director: Michal Szulányi
Fotograf: Mišo Bak
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Zoznam príspevkov
A3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
Jandl, marketing a reklama
Zuby - Print | Slovenský mliekarensky zväz, Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka
Seriál: nie
Creative Director: Rado Ondřejíček, Ján Fajnor
Copywriter: Karol Thiry, Matúš Švirloch
Art Director: Marek Repka, Pavel Gajdoš
Vyplnil: Elena Hrdá
Stručná charakteristika: Pitie mlieka blahodarne pôsobí na zdravie zubov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Drinking of milk is beneficial for the health of your teeth.
Zoznam príspevkov
Lowe GGK
Facebook 1939 | Občianske združenie Ľudia proti rasizmu
Seriál: nie
Creative Director: Ondrej Kořínek, Jozef Červeň
Copywriter: Ondrej Kořínek, Petra Števonková
Art Director: Ľuboš Kips
Stručná charakteristika: Print, ktorý sa zároveň šíril aj cez galérie na Facebooku, pripomína udalosti po vzniku samostatného Slovenského štátu, pričom sa tieto udalosti a ich dôsledky snaží priblížiť dnešnej generácii. Vizuál je zároveň pozvánkou na protestnú akciu Dosť bolo ticha. Obsažnejší variant vizuálu sa dostal aj na prebal publikácie o latentnom rasizme, vydanej OZ ĽPR.
Anglický preklad nosnej myšlienky: After the establishment of the Slovak state on the 14th of March 1939 a lot of people lost lots of friends.
Zoznam príspevkov
Mayer/McCann Erickson
Nové hry | Agentúra MOSSE
Seriál: áno
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vlado Kurek
Art Director: Michal Szulanyi
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Je mnoho mladých ľudí, ktorým sa celý svet točí okolo počítačových hier, rekordného skóre, alebo boja s mimozemšťanmi. Ako im povedať, že sú tu aj normálne veci ako šport, či randenie? Musíme s nimi nájsť spoločnú reč. Urobiť zmenou známych herných titulov zo „starých nudných vecí“ nové cool hry.
Anglický preklad nosnej myšlienky: There is a lot of young people, whose life is all about computer games, reaching record scores or fighting the aliens.
B - POSTER a OUTDOOR
B1.01 - Jedlo / Nápoje
Istropolitana Ogilvy
Newspeak Citylight | Zlatý Bažant
Seriál: áno
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Vlado Slivka
Art Director: Peter Baslík
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Stručná charakteristika: Každý zo štyroch citylightov bol plný newspeakových slov na mieru miesta, kde sa nachádzal: pri reštauráciách, pri fitness centrách, pri obchodoch a salónoch krásy.
Zoznam príspevkov
- istropolitana_zlaty-bazant_citylight-1.jpg
- istropolitana_zlaty-bazant_citylight-2.jpg
- istropolitana_zlaty-bazant_citylight-3.jpg
- istropolitana_zlaty-bazant_citylight-4.jpg
- istropolitana_zlaty-bazant_citylight-1-hires.jpg
- istropolitana_zlaty-bazant_citylight-2-hires.jpg
- istropolitana_zlaty-bazant_citylight-3-hires.jpg
Mayer/McCann Erickson
Africkí bojovníci | Heineken Slovensko, (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vlado Kurek
Art Director: Michal Szulanyi
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Slovenskí futbalisti vybojovali jedinečné víťazstvo. Historicky prvýkrát postúpili na majstrovstvá sveta vo futbale. Corgoň ako hlavný partner reprezentácie vyrobil pre fanúšikov jedinečnú pamiatku na toto víťazstvo: africké portréty trénera a základnej jedenástky.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Slovak football players fought the unique victory. Historically for the first time they advanced to the FIFA World Cup, that this year takes place in South Africa. The brand Corgoň, as a main partner of our representation, created an unique memory to this
Mayer/McCann Erickson
Coke and meal | Coca Cola Slovakia,
Seriál: áno
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Matúš Priehoda
Art Director: Diana Dolejšiová
Fotograf: Martin Fridner
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Každé jedlo môže byť lepšie. Všetko, čo potrebuješ, je chuť Coca-Coly a obyčajný obed sa zmení sa na lahodný zážitok.
Mayer/McCann Erickson
Nekonečný citylight | Heineken Slovensko, (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vlado Kurek
Art Director: Peter Baslik
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Pivo Corgoň uviedlo novú 2 litrovú PET fľašu. Najväčšiu na trhu. Vlastne tak veľkú, že sa nezmestí do bežného citylightu, takže sme museli využiť všetky 3 časti citylightu.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Beer brand Corgoň launched new 2 L PET bottle. The biggest on the market.
Zoznam príspevkov
Mayer/McCann Erickson
bez CO2 | Heineken Slovensko, (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vlado Kurek
Art Director: Michal Szulanyi
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Nová technológia čapovania – tankové pivo – vám prináša Corgoň tak ako ste ho doteraz nepoznali. Už nie je viac tlačený pomocou zmesi CO2. Zoznámte sa s ním a vychutnajte si ho.
Anglický preklad nosnej myšlienky: New technology of draughting – tank beer – is brought to you by Corgon in brand new way. It is not pushed by CO2 anymore. Please meet and enjoy Corgon in the new way.
B1.03 - Oblečenie, obuv a doplnky
MUW SAATCHI & SAATCHI
Miesto činu | Aupark
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Rasťo Uličný
Art Director: Braňo Mladý
Fotograf: Goran Tačevski
Stručná charakteristika: Uvádzanie nových kolekcií jeseň/zima 2009 v Auparku.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianočné nákupy | Aupark
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Andrej Csino, Kamil Charvát
Art Director: Braňo Mladý
Fotograf: Matúš Tóth
Produkčná spoločnosť: Pavleye
Stručná charakteristika: Otváracie hodiny v Auparku boli počas viaNOČNÝCH nákupov predĺžené až do 22.00 hod.
Zoznam príspevkov
B1.05 - Elektronika a audio vizuálne produkty /Hi-Fi, TV, kamery, počítače a iné elektronické zariadenia, osobné zariadenia, zariadenia pre zábavu, výchovu, vybavenie firiem/
MARK BBDO
Eset - HR kampaň | Eset
Seriál: áno
Creative Director: David Slimák
Copywriter: David Slimák, Jana Vrbová, Peter Kramárik
Art Director: Lukáš Karásek
Vyplnil: Pavla Krauspe
Stručná charakteristika: Náborová kampaň pre IT špecialistov využívajúca hackerský jazyk LEED.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Hiring campaign for IT specialist usind the hacker language LEED.
B1.09 - Automobily, dopravné prostriedky, auto-príslušenstvo, auto-tematika , doprava a transport, servis
Istropolitana Ogilvy
Lanovky Visiodrive | Citroën
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Boďa Oravcová
Art Director: Peter Baslík
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Na domácej pôde neporaziteľný | Zetor
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Juraj Stehlík
Art Director: Matúš Bence
Fotograf: Locomotive
Produkčná spoločnosť: Pavleye
Stručná charakteristika: Zetor je traktor s československým rodokmeňom a patrí na našu zem.
Zoznam príspevkov
B1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
Creo/ Young & Rubicam
Archeologické vizuály | Slovenské Národné Múzeum
Seriál: áno
Creative Director: Peter Krcho
Copywriter: Eva Colotková
Art Director: Matúš Galis
Fotograf: Martin Fridner
Ilustrátor:Jan Haraslin
Media buyer: Mediaedge:cia
Vyplnil: Bronislava Kreiselová
Stručná charakteristika: Čaro krásy nezávisí od zovňajšku ale vnútornej krásy,ktorá zreje ako víno.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Even archaeological findings may have their discreet charm.
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Obrazovka | Bratislava Film
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Peter Darovec, Michal Pastier
Art Director: Adam Marčan
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
B3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
B3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
Jandl, marketing a reklama
Zuby - OOH | Slovenský mliekarensky zväz, Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka
Seriál: nie
Creative Director: Rado Ondřejíček, Ján Fajnor
Copywriter: Karol Thiry, Matúš Švirloch
Art Director: Marek Repka, Pavel Gajdoš
Vyplnil: Elena Hrdá
Stručná charakteristika: Pitie mlieka blahodarne pôsobí na zdravie zubov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Drinking of milk is beneficial for the health of your teeth.
Zoznam príspevkov
C - TV a Kinoreklama
C1.01 - Jedlo / Nápoje
Istropolitana Ogilvy
Svetové slovenské pivo 2009 | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec, Vlado Slivka, Michal Pastier
Art Director: Rasťo Záležák, Peter Baslík
Fotograf: Michal Bak
Režisér: James Pilkington
Produkčná spoločnosť: Promea communication
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Newspeak | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Vlado Slivka, Peter Darovec, Boďa Oravcová
Art Director: Peter Baslík
Režisér: Sandalz
Strih: Matej Beneš
Hudba: Peter Graus
Produkčná spoločnosť: Protos Productions
Zoznam príspevkov
C1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
Respect APP
Bývanie pre každého | Prvá stavebná sporiteľňa,
Seriál: nie
Creative Director: Yolka Udičová
Copywriter: Ondrej Štefánik, Peter Michalka
Art Director: Lenka Rajčanová, Tomáš Makovický
Režisér: Karel Janák
Kamera: Martin Preiss
Strih: Maroš Šlapeta
Hudba: Fat Music
Vedúci produkcie: Biba Bilčíková
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
Vyplnil: Yolka Udičová
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
J&T Banka Image - Bazén/Jachta/Kreslo | J&T Banka
Seriál: áno
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Režisér: Jaromír Malý
Kamera: Martin Douba
Hudba: Jan P. Muchow
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči - Konfety, Parkovanie | Union Poisťovňa
Seriál: áno
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Peter Kačenka, Marika Majorová
Art Director: Peter Kačenka, Ivan Kasaj
Režisér: Miroslav Talo
Kamera: Juraj Chlpík
Hudba: Marián Čurko
Vedúci produkcie: Jana Horáková
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Vyplnil: Peter Kačenka
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči - Prehlásenie | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Vladimír Lefík, Marika Majorová
Art Director: Ivan Kasaj
Režisér: Gunpowder
Kamera: Gunpowder
Vedúci produkcie: Michal Malovec
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Vyplnil: Peter Kačenka
Zoznam príspevkov
C1.08 - Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /
MUW SAATCHI & SAATCHI
Kikuš | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Rasťo Michalik, Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Ivo Zemanovič, Mário Poór, Denisa Pajkošová
Režisér: Tomáš Mašin
Kamera: Juraj Chlpík, Tomáš Juríček
Hudba: Creative Music House
Vedúci produkcie: Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Predstavenie vianočnej ponuky Neobmedzené
víkendové volania.
víkendové volania.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Mobíci | T-Mobile Slovensko,
Seriál: áno
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Mário Poór, Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič
Ilustrátor:Juraj Demovič
Režisér: Juraj Demovič
Vedúci produkcie: Juraj Demovič, Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Plaftik, Hitchhiker Films
MUW SAATCHI & SAATCHI
Torta | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Zuzana Ferusová, Peter Rajčák
Art Director: Ivo Zemanovič, Mário Poor, Gregor Németh
Režisér: Szandor Bisztray
Kamera: Juraj Chlpík
Hudba: Creative Music House
Vedúci produkcie: Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Kampaň na produkt Neobmedzané večerné volania.
Zoznam príspevkov
C1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
GunPowder
Dirigent, Huslista, Kvarteto | Viva Musica
Seriál: áno
Creative Director: Jonáš Karásek, Marika Majorová
Copywriter: Zuzana Hašanová, Marika Majorová
Art Director: Jonáš Karásek
Režisér: GunPowder Directors
Kamera: Peter Bencsík
Strih: Matej Beneš
Vedúci produkcie: Michal Torma
Produkčná spoločnosť: Protos Production
Stručná charakteristika: Festival Viva Musica prezentuje klasickú hudbu v nekonvenčom kontexte neformálneho letného mestského open air festivalu so všetkým, čo k tomu patrí...
Anglický preklad nosnej myšlienky: Classical music unconventionally
Zoznam príspevkov
Respect APP
Rytmus Vs. Chalupka / Hviezdoslav / Kráľ | gorila.sk
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Režisér: Marián Čembický
Produkčná spoločnosť: Respect APP
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: Najznámejší slovenský raper Rytmus recituje klasikov slovenskej poézie, ako sú Janko Kráľ, Samo Chalupka alebo Pavol Országh Hviezdoslav. Na gorila.sk je všetko, od hip-hopu až po poéziu.
Zoznam príspevkov
C2 - Korporátny image a Selfpromo
C2 - Korporátny image a Selfpromo
EXPRES MEDIA
SHADOWS | RÁDIO EXPRES
Seriál: nie
Creative Director: Tomáš HALMEŠ, Expres Media
Copywriter: Juraj SABO, Monika BARNOVÁ, Expres Media
Režisér: Vlado KRÁL, Studio 727
Kamera: Róbert DOMORÁK, Studio 727
Strih: Róbert KAROVIČ, Studio 727
Hudba: Peter DUDÁK
Vyplnil: Katarína Tatárová
Stručná charakteristika: Spot zobrazujúci tiene ľudí sediacich v kine, z ktorých jeden vystúpi do obrazu, stiahne plachtu so starým logom Rádia Expres a odkryje nové logo pri príležitosti 10. narodenín Rádia Expres.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Cinema spot with shadows of people sitting in cinema, which is used to communicate Radio Expres´s new logo and 10th birthday.
Zoznam príspevkov
D - Rádio
D1.01. Jedlo / Nápoje
Wiktor Leo Burnett
Kofotiny II - Mega/Kuna/Mutant | Kofola
Seriál: áno
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo
Režisér: Peter Ižo
Stručná charakteristika: Kofola v druhom kole kampane Kofotiny bojuje nielen proti napodobeninám Kofoly, ale proti plagiátom všetkého druhu, proti fakeovým značkám všeobecne.
D1.03. Oblečenie, obuv a doplnky
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianočné nákupy | Aupark
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Andrej Csino
Režisér: Andrej Csino
Stručná charakteristika: Ako detský večerníček komunikujeme predĺženie otváracích hodín na vianočné nákupy v Auparku do neskorého večera.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Miesto činu | Aupark
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Andrej Csino
Režisér: Andrej Csino
Stručná charakteristika: Imidžová kampaň Auparku komunikuje neodolateľné jesenné kolekcie.
Zoznam príspevkov
D1.07.Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
Wiktor Leo Burnett
J&T Banka Časové znamenie | J&T Banka
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Martin Keder
Režisér: Martin Keder
Zoznam príspevkov
D1.08. Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /
Istropolitana Ogilvy
Šetrenie | T-Com
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Copywriter: Vladimír Janček, Braňo Bezák
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Najrýchlejší rádiospot | T-Com
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Copywriter: Vladimír Janček, Braňo Bezák
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
D1.10. Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
Respect APP
Rytmus Vs. Chalupka / Hviezdoslav / Kráľ | gorila.sk
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Režisér: Marián Čembický
Produkčná spoločnosť: Respect APP
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: Najznámejší slovenský raper Rytmus recituje klasikov slovenskej poézie, ako sú Janko Kráľ, Samo Chalupka alebo Pavol Országh Hviezdoslav. Na gorila.sk je všetko, od hip-hopu až po poéziu.
Zoznam príspevkov
D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
Istropolitana Ogilvy
Nádej | Združenie sclerosis multiplex Nádej
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Copywriter: Vladimír Janček, Braňo Bezák
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
MADE BY VACULIK
Pomôžte talentu prerazit | Divé maky
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovic
Copywriter: Šimon Škoviera
Art Director: Peter Hrevuš
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Voči správam o Rómoch už mnohí z nás trpia informačnou slepotou. Práve preto tento spot pracuje s výrazným momentom prekvapenia. Tak ako sme zmenili predpokladaný vývoj spravodajstva, je možné meniť aj príbehy mnohých rómskych detí, pokiaľ prispejeme na rozvíjanie ich talentu.
Anglický preklad nosnej myšlienky: 2% from your tax can help talented children to break the wall.
Zoznam príspevkov
E - Interactive & online
E1 - Webovské stránky a mikrostránky pre spoločnosti, značky alebo produkty, promo-webové stránky, webové stránky ku kampaniam,
Istropolitana Ogilvy
Darčekostroj | T-Com
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Copywriter: Vladimír Janček, Braňo Bezák, Michal Pastier
Art Director: Michal Šimkovič
Ilustrátor:Marek Dérer
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Pozvánka | Bratislava Film
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Peter Darovec, Michal Pastier
Art Director: Adam Marčan
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Meniny | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Ivan Dvoran
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianoce | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Manuel Campagnoli
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Manuel Campagnoli, Andrej Znášik, Andrej Hlavačka, Martin Kazimír
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: MUW Digital
Stručná charakteristika: Komplexná microsite vianočnej kampane T-Mobilu.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Bez záväzkov | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Manuel Campagnoli
Copywriter: Eva Tomkuliaková, Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Manuel Campagnoli, Andrej Znášik, Andrej Hlavačka, Martin Kazimír
Režisér: Martin Kazimír, Juraj Demovič
Produkčná spoločnosť: MUW Digital
Stručná charakteristika: Komplexná microsite kampane Mobilný internet bez záväzkov.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
WLB Bohatý Ježiško | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Štefan Andrejco
Art Director: Štefan Andrejco
Ilustrátor:Štefan Andrejco
Produkčná spoločnosť: digita.sk
Stručná charakteristika: Pre našich klientov, dodávateľov, priateľov, známych, skrátka pre všetkých sme vytvorili internetovú aplikáciu (microsite), ktorá umožňovala na Vianoce posielať skutočne bohatého Ježiška.
Návštevník stránky pár kliknutiami sprevádzanými patričným zvukovým doprovodom vytvoril bohatého ježiška podľa svojich predstáv a mohol ho poslať ďalej.
Adresát dostal bohatého Ježiška ako prílohu v e-maili, samozrejme aj s možnosťou vytvoriť si svojho a poslať zase niekomu inému.
Odporúčame pozerať so zvukom.
Návštevník stránky pár kliknutiami sprevádzanými patričným zvukovým doprovodom vytvoril bohatého ježiška podľa svojich predstáv a mohol ho poslať ďalej.
Adresát dostal bohatého Ježiška ako prílohu v e-maili, samozrejme aj s možnosťou vytvoriť si svojho a poslať zase niekomu inému.
Odporúčame pozerať so zvukom.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Starmedia online PF - skúste to cez vesmír | Starmedia
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Zuzka Jonekova
Art Director: Martin Zlejší
Ilustrátor:Martin Zlejší
Režisér: Martin Zlejší
Kamera: Martin Zlejší
Vedúci produkcie: Michal Malovec
Produkčná spoločnosť: Leopard production
Vyplnil: Peter Kačenka
Stručná charakteristika: Pošlite svoj novoročný pozdrav kam chcete, aj do vesmíru!
Anglický preklad nosnej myšlienky: Starmedia is the first agency which allows you to send your new years wish in outer space!
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
www.ruzovikuklaci.sk | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Peter Andráš, Marika Majorová, Ivan Kasaj
Art Director: Ivan Kasaj, Peter Andráš, Matej Toman
Produkčná spoločnosť: Digita.sk, Monogram
Vyplnil: Peter Kačenka
Zoznam príspevkov
Zaraguza
Excelentný mediaplán | Paravan Interactive
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Programátor: Miroslav Senka, Marek Dérer
Art Director: Michal Šimkovič, Michal Dužek
Vedúci produkcie: Judita Víghová
Stručná charakteristika: Paravan Interactive sú špecialisti na nákup médií a mediálne plánovanie na internete.
Ako dôkaz týchto schopností ponúkli na konci roka klientom unikátnu PF:
Mediaplán na rok 2010 zadarmo.
Excel tabuľku sme rozdelili na tisíce buniek a tie sme postupne vyfarbovali. Vznikla tak unikátna grafická PF v Excel formáte.
Táto PF bola jediným zástupcom zo Slovenska, ktorý sa dostal do výberu
10 nejzajímavějších agenturních PF pro rok 2010 portálu tyinternety.cz.
Ako dôkaz týchto schopností ponúkli na konci roka klientom unikátnu PF:
Mediaplán na rok 2010 zadarmo.
Excel tabuľku sme rozdelili na tisíce buniek a tie sme postupne vyfarbovali. Vznikla tak unikátna grafická PF v Excel formáte.
Táto PF bola jediným zástupcom zo Slovenska, ktorý sa dostal do výberu
10 nejzajímavějších agenturních PF pro rok 2010 portálu tyinternety.cz.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Nine years of mediaplanning in Excel led to perfection. So we made graphic PF consisting of thousands of Excel cells.
Zoznam príspevkov
E2 - Online kampane
MUW SAATCHI & SAATCHI
Kolomačka I | T-Mobile Slovensko,
Seriál: áno
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák, Mišo Kubovčík, Martin Kazimír
Art Director: Manuel Campagnoli, Mário Poór, Ivo Zemanovič
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík
Strih: Karol Vosátko, Paľo Janík
Vedúci produkcie: Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: On-line kampaň na podporu služby web&walk -
lekcie chatowciny v podaní lektora Juliána Kolomačku, vrátane prvého on-line slovníka chatovčiny.
lekcie chatowciny v podaní lektora Juliána Kolomačku, vrátane prvého on-line slovníka chatovčiny.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči (online kampaň) | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Vyplnil: Peter Kačenka
E3 - Online reklama - bannery, flashové aplikácie, pop-ups, interaktívnebannery, iné reklamné aplikácie (formáty podľa štandardov internetovejreklamy Asociácie internetových médií SR, www.aimsr.sk)
Mayer/McCann Erickson
Nekonečný banner | Heineken Slovensko, (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Matúš Priehoda
Art Director: Peter Baslik, programovanie: Andrej Vanek
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Pivo Corgoň uviedolo na trh novú 2 l PET MaXXi fľašu. Najväčšiu na trhu. Je tak veľká, že sa nezmestí ani na štandardný PC monitor. Čím dlhšia je vaša web stránka, tým väčšia je fľaša.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Kofola Kofotiny II - fake web pages | Kofola
Seriál: áno
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Stručná charakteristika: Kofotiny sú napodobeniny Kofoly, ale aj fejky všetkého druhu. Kofola proti nim v druhom kole kampane Kofotiny bojuje.
Návštevník stránky (aktuality.sk, sport.sk, pokec.sk) prišiel na stránku, no dostal sa na jej zlú napodobeninu (atakulity.sk, sprot.sk, kopec.sk), ktorá nefungovala.
Návštevník stránky (aktuality.sk, sport.sk, pokec.sk) prišiel na stránku, no dostal sa na jej zlú napodobeninu (atakulity.sk, sprot.sk, kopec.sk), ktorá nefungovala.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Fiat 500 cabrio Škrupinky | Fiat
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Andráš
Art Director: Štefan Andrejco, Peter Andráš
Produkčná spoločnosť: digita.sk
Zoznam príspevkov
Zaraguza
Banner, na ktorý sa nekliká | Nadácia Tatra banky
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Programátor: Miroslav Senka
Art Director: Michal Šimkovič
Vedúci produkcie: Judita Víghová
Stručná charakteristika: Ako pomôcť nadácii Tatra banky osloviť študentov fakúlt informatiky a informačných technológií? Pozreli sme sa na to, čo robia:
Čítajú weby namiesto časopisov.
Programujú a upravujú zdrojové kódy.
Hrajú online hry.
Toto všetko sme využili, aby sme ich dostali na nepovinnú prednášku.
Prednášajúci Bebo White bol pri zrode internetu a pozná jeho tajomstvá.
Posolstvo „Odhaľ tajomstvo internetu“ sme preto preniesli aj do banneru.
Banner bol unikátny v tom, že sa naň neklikalo. Kto chcel odhaliť jeho tajomstvo, musel potlačiť kombináciu kláves, ktorá mu ukázala zdrojový kód stránky.
V ňom našli študenti to, čo doteraz poznali z komunikácie počítačových hier:
plagát prekonvertovaný do ASCII grafiky.
Odhalili tak prvé tajomstvo a pozvánku na prednášku človeka, ktorý vytvoril jeden z prvých zdrojových kódov.
Čítajú weby namiesto časopisov.
Programujú a upravujú zdrojové kódy.
Hrajú online hry.
Toto všetko sme využili, aby sme ich dostali na nepovinnú prednášku.
Prednášajúci Bebo White bol pri zrode internetu a pozná jeho tajomstvá.
Posolstvo „Odhaľ tajomstvo internetu“ sme preto preniesli aj do banneru.
Banner bol unikátny v tom, že sa naň neklikalo. Kto chcel odhaliť jeho tajomstvo, musel potlačiť kombináciu kláves, ktorá mu ukázala zdrojový kód stránky.
V ňom našli študenti to, čo doteraz poznali z komunikácie počítačových hier:
plagát prekonvertovaný do ASCII grafiky.
Odhalili tak prvé tajomstvo a pozvánku na prednášku človeka, ktorý vytvoril jeden z prvých zdrojových kódov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Bebo White knows the secrets of the internet. We made unique banner with hidden secret - invitation to his lecture.
Zoznam príspevkov
E4 - Interaktívne hry, aplikácie alebo prezentácie, interaktívne CD, DVD, aplikácie pre sociálne siete a pod.)
MUW SAATCHI & SAATCHI
Bez záväzkov - Fľaša | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik
Art Director: Martin Kazimír, Manuel Campagnoli, Andrej Hlavačka
Režisér: Tomáš Juríček
Produkčná spoločnosť: MUW Digital
Stručná charakteristika: Internetová hra v štýle "fľašková" na podporu kampane Mobilný internet bez záväzkov.
Zoznam príspevkov
Zaraguza
Facebook reporty Tatra banky - služba namiesto reklamy | Tatra banka
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Programátor: Marek Dérer, Miroslav Senka, Michal Dužek
Art Director: Michal Šimkovič, Marek Polakovič
Vedúci produkcie: Judita Víghová
Stručná charakteristika: Spending reportTB je unikátnou funkcionalitou v Internet bankingu Tatra banky.
Mesačné výdavky klientov zoradí do prehľadných kategórií a grafov.
Výzva:
Ako predstaviť Spending reportTB tisícom Slovákov na Facebooku?
Insight:
Užívatelia nie sú na Facebooku kvôli reklamám a peniazom, ale najmä kvôli priateľom.
Riešenie:
Vytvorili sme atrakciu. Dve nové služby Tatra banky využívajúce dáta o užívateľoch Facebooku a ich priateľoch: Friend report a Personal report.
Friend Report
- usporiada priateľov na Facebooku do zaujímavých kategórii podobne, ako to Spending Report dokáže s príjmami a výdavkami.
Personal Report
- zobrazí správanie na Facebooku v grafoch podobne, ako to dokáže Spending Report s finančným správaním.
Friend report a Personal report v sebe spájajú zábavu a analytický prístup Spending reportu.
Výsledok?
Viac ako 100 000 návštevníkov microsite
Jedna z najúspešnejších slovenských aplikácií na Facebooku.
Mesačné výdavky klientov zoradí do prehľadných kategórií a grafov.
Výzva:
Ako predstaviť Spending reportTB tisícom Slovákov na Facebooku?
Insight:
Užívatelia nie sú na Facebooku kvôli reklamám a peniazom, ale najmä kvôli priateľom.
Riešenie:
Vytvorili sme atrakciu. Dve nové služby Tatra banky využívajúce dáta o užívateľoch Facebooku a ich priateľoch: Friend report a Personal report.
Friend Report
- usporiada priateľov na Facebooku do zaujímavých kategórii podobne, ako to Spending Report dokáže s príjmami a výdavkami.
Personal Report
- zobrazí správanie na Facebooku v grafoch podobne, ako to dokáže Spending Report s finančným správaním.
Friend report a Personal report v sebe spájajú zábavu a analytický prístup Spending reportu.
Výsledok?
Viac ako 100 000 návštevníkov microsite
Jedna z najúspešnejších slovenských aplikácií na Facebooku.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Spending report can arrange your income and expenses to convenient categories and graphs. So can do Friend report and Personal report with your friends and activities on Facebook.
Zoznam príspevkov
Zaraguza
Mobilná revolúcia v praxi | Sanoma Magazines Slovakia
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Programátor: Roman Klčo
Art Director: Roman Klčo
Stručná charakteristika: Penetrácia mobilných služieb na Slovensku dosiahla ku koncu decembra minulého roka 104,8 % a predaj mobilov s dotykovým displejom sa v tomto roku zdvojnásobí. Čaká nás preto revolúcia, ktorú predstavila prvá odborná konferencia o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing 2010.
Symbol revolúcie, štrnganie kľúčmi, sme využili aj v online a mobilnej komunikácii.
Vytvorili sme aplikáciu, kde si mohli užívatelia vyskúšať mobilnú revolúciu v praxi. Virtuálne kľúče, ktoré štrngali, keď ste pohybovali so svojim telefónom. Vznikla tak reklama na konferenciu a mediálna atrakcia zároveň.
Revolúciu máme vo svojich rukách. Je to mobilný telefón.
Symbol revolúcie, štrnganie kľúčmi, sme využili aj v online a mobilnej komunikácii.
Vytvorili sme aplikáciu, kde si mohli užívatelia vyskúšať mobilnú revolúciu v praxi. Virtuálne kľúče, ktoré štrngali, keď ste pohybovali so svojim telefónom. Vznikla tak reklama na konferenciu a mediálna atrakcia zároveň.
Revolúciu máme vo svojich rukách. Je to mobilný telefón.
Anglický preklad nosnej myšlienky: The penetration of smartphone aplications on Slovak market predicts revolution. That`s the reason why the mobile marketing conference is introduced by unique iPhone application &mobile revolution&.
Zoznam príspevkov
E5 - Virálne internetové videá a internetové reklamné spoty, virálne emaily, virálne pohľadnice a iné formáty, motivujúce k šíreniu internetom
MUW SAATCHI & SAATCHI
Bomba | Pelikan
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Kamil Charvát, Andrej Csino, Manuel Campagnoli
Art Director: Braňo Mladý
Režisér: Martin Kazimir, Kamil Charvát
Kamera: Martin Kazimír
Produkčná spoločnosť: MUW Digital
Stručná charakteristika: Video komunikuje doplnkovú službu portálu Pelikan.sk - možnosť ubytovania.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Andrej balí Kikuš | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Kamil Charvát, Andrej Csino, Braňo Mladý
Art Director: Kamil Charvát, Andrej Csino, Braňo Mladý
Režisér: Kamil Charvát, Andrej Csino, Braňo Mladý
Kamera: Braňo Mladý
Strih: Andrej Csino
Hudba: Braňo Mladý
Vedúci produkcie: Andrej Csino
Stručná charakteristika: Virálne video na podporu kampane Zažime Vianoce spolu.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianočné slipy | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Manuel Campagnoli
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková, Manuel Campagnoli
Art Director: Manuel Campagnoli. Martin Kazimír, Andrej Hlavačka
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík
Strih: Karol Vosátko, Paľo Janík
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films, MUW Digital
Stručná charakteristika: Naši spievajúci Santovia poskytovali svoje služby aj online. Akýkoľvek váš odkaz doručili expresne komukoľvek a makali nonstop. Takto sa kvôli odkazom vyzliekali až 68 580-krát!
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianočné maňušky | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Manuel Campagnoli, Martin Kazimír, Andrej Hlavačka
Režisér: Juraj Demovič
Hudba: Creative Music House
Produkčná spoločnosť: MUW Digital
Stručná charakteristika: Prostredníctvom štrikovaných Santov mohol každý poslať spievaný acapella odkaz v štýle vianočnej T-Mobile kampane. Túto pesničku ste si mohli doplniť o ľubovolné oslovenie zo všetkých mien z kalendára a ďalších familiárnych oslovení, potom vybrať jedno zo 45-tich vtipných želaní a podpísať sa menom alebo prezývkou. Takýchto osobných vinšov poslali ľudia až 358 399!
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Kolomačka I | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák, Mišo Kubovčík
Art Director: Mário Poór, Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík
Strih: Karol Vosátko, Paľo Janík
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Séria virálnych videí o chatových skratkách lektora Juliána Kolomačku na podporu služby web'n'walk
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Valentínska pohľadnica | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Andrej Znášik, Martin Kazimír
Režisér: Martin Kazimír
Kamera: Martin Kazimír
Hudba: Georges Bizet, Creative Music House
Produkčná spoločnosť: MUW Digital
Stručná charakteristika: Kampaň na mobilný internet bez záväzkov bežala okolo Valentína, a tak sme pre cieľovú skupinu, mladých ľudí, pripravili online pohľadnicu. Mohli si do nej vsadiť fotku kohokoľvek - seba, kamoša alebo celebrity, a odspievať tak priblblé vyznanie len tak zo srandy komukoľvek. Tým sa na našu stránku dostali ďalšie desaťtisíce mladých ľudí presne z našej cieľovej skupiny.
Zoznam príspevkov
Respect APP
Rytmus Vs. Chalupka / Hviezdoslav / Kráľ | gorila.sk
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Róbert Slovák
Režisér: Marián Čembický
Produkčná spoločnosť: Respect APP
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: Najznámejší slovenský raper Rytmus recituje klasikov slovenskej poézie, ako sú Janko Kráľ, Samo Chalupka alebo Pavol Országh Hviezdoslav. Na gorila.sk je všetko, od hip-hopu až po poéziu.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči Hobby-tuner, Motorka, Hummer | Union poisťovňa
Seriál: áno
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Peter Kačenka, Marika Majorová, Ivan Kasaj
Art Director: Ivan Kasaj
Režisér: Gunpowder
Vedúci produkcie: Michal Malovec
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Vyplnil: Peter Kačenka
E7 - Selfpromo
GunPowder
www.gunpowder.sk | GunPowder creative studio
Seriál: nie
Creative Director: Jonáš Karásek, Marika Majorová
Copywriter: Marika Majorová
Art Director: Jonáš Karásek
Vyplnil: Marika Majorová
Zoznam príspevkov
Zaraguza
Marketingová sústava virálnych prvkov | Zaraguza
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: František Krivda
Vedúci produkcie: Judita Víghová
Stručná charakteristika: V digitálnej ére sa marketingové posolstvo môže transformovať do rôznych podôb.
Preto Zaraguza digital zozbierala množstvo príkladov a sumár toho, čo všetko prispieva k šíreniu obsahu medzi spotrebiteľmi.
To všetko si môžete bezplatne stiahnuť v tlačovej kvalite, zadarmo z webu www.zaraguza.com.
Výhody:
- Atrakcia, ktorá predstavila spoločnosť a jej schopnosti
- Prilákanie tisícov návštevníkov bez platenej kampane
- Vo forme plagátu visí sústava už vo viac ako 150 firmách
- Praktická pomôcka pri získavaní nových klientov
- Estetická dekorácia na stenu
Preto Zaraguza digital zozbierala množstvo príkladov a sumár toho, čo všetko prispieva k šíreniu obsahu medzi spotrebiteľmi.
To všetko si môžete bezplatne stiahnuť v tlačovej kvalite, zadarmo z webu www.zaraguza.com.
Výhody:
- Atrakcia, ktorá predstavila spoločnosť a jej schopnosti
- Prilákanie tisícov návštevníkov bez platenej kampane
- Vo forme plagátu visí sústava už vo viac ako 150 firmách
- Praktická pomôcka pri získavaní nových klientov
- Estetická dekorácia na stenu
Anglický preklad nosnej myšlienky: The marketing table of viral elements, Benefits: Great promotion for digital agency, attracts thousands of visitors on the website (download for free), attracts clients, aesthetic poster, ...
Zoznam príspevkov
Zaraguza
Offline PF online agentúry | Zaraguza
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Programátor: Michal Šimkovič
Art Director: Michal Šimkovič
Vedúci produkcie: Judita Víghová
Stručná charakteristika: Aj online agentúra má cez sviatky nárok na oddych. Ako to ale naznačiť našim klientom, aby sa pri tom ešte aj usmiali? Riešením bola kreatívna PFka, ktorou sme im zaželali „Merry Offline Christmas and Happy New Digital Year“ Zmenili sme celý dizajn našej internetovej stránky na notoricky známe chybné hlásenia internetových prehliadačov a upravili ich text.
Návštevníci navyše videli len verziu k svojmu prehliadaču. Kto mal Firefox, videl upravený oznam Firefoxu atď. Vznikla tak relevantná a unikátna „offline“ PF online agentúry.
Text na stránke:
Server sa nenašiel
Zaraguza Digital je cez sviatky offline
Cez Vianoce chceme naživo potešiť tých, ktorí sú našimi najväčšími fanúšikmi aj bez toho, aby si nás pridali medzi priateľov na sociálnej sieti.
Na Silvestra sme offline najmä kvôli sebe, aby sme v opojení nezavesili na Facebook niečo kompromitujúce:)
Zaraguza Digital
Merry Offline Christmas and Happy New Digital Year
Návštevníci navyše videli len verziu k svojmu prehliadaču. Kto mal Firefox, videl upravený oznam Firefoxu atď. Vznikla tak relevantná a unikátna „offline“ PF online agentúry.
Text na stránke:
Server sa nenašiel
Zaraguza Digital je cez sviatky offline
Cez Vianoce chceme naživo potešiť tých, ktorí sú našimi najväčšími fanúšikmi aj bez toho, aby si nás pridali medzi priateľov na sociálnej sieti.
Na Silvestra sme offline najmä kvôli sebe, aby sme v opojení nezavesili na Facebook niečo kompromitujúce:)
Zaraguza Digital
Merry Offline Christmas and Happy New Digital Year
Anglický preklad nosnej myšlienky: The digital agency needs a rest on X-mas holiday. We modified 404 server error and used it as our website. „Merry Offline Christmas and Happy New Digital Year“
F - Techniques
F1 - Direct marketing - dvoj a trojdimenzionálny mailing (komunikácia s priamo osloveným potenciálnym spotrebiteľom)
Mayer/McCann Erickson
S.O.S. Vajce z letáku | Sloboda zvierat
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Ivan Vanák, Juraj Vitéz
Art Director: Diana Dolejšiová
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Priestor, v ktorom prežívajú sliepky namačkané v klietkach celý svoj život nepresahuje veľkosť listu papiera A4. Leták zmačkaný do podoby vajca sa rozdával ľuďom a informoval o týchto zúfalých podmienkach a možnosti kupovať vajcia z alternatívnych chovov.
Zoznam príspevkov
F2 - Publikácie (tlačoviny, knihy, publikácie, ktoré majú vzťah ku komerčnej a marketingovej komunikácii)
Mayer/McCann Erickson
Africkí bojovníci | Heineken Slovensko, (značka Corgoň)
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vlado Kurek
Art Director: Michal Szulanyi
Vyplnil: Viktor Beličák
Stručná charakteristika: Slovenskí futbalisti vybojovali jedinečné víťazstvo. Historicky prvýkrát postúpili na majstrovstvá sveta vo futbale. Corgoň ako hlavný partner reprezentácie vyrobil pre fanúšikov jedinečnú pamiatku na toto víťazstvo: africké portréty trénera a základnej jedenástky
Anglický preklad nosnej myšlienky: Slovak football players fought the unique victory. Historically for the first time they advanced to the FIFA World Cup, that this year takes place in South Africa. The brand Corgoň, as a main partner of our representation, created an unique memory to this
F3 - Obalový dizajn (obal výrobku)
PERGAMEN Trnava
TATRATEA - Tatranský čaj | KARLOFF
Seriál: nie
Creative Director: Juraj Demovič
Art Director: Lívia Lorinczová
Fotograf: Jakub Dvořák
Stručná charakteristika: Design štúdio PERGAMEN Trnava, s.r.o. vytvorilo pre populárny silný slovenský alkohol Tatranský čaj - Tatratea, novú fľašu, symbol a dizajn. Inšpiráciou pre tvar fľaše bola termoska používanej v zime, v tatranských horských strediskách. Symbol "T", je tvorený prvkami inšpirovanými tradičným rezbárstvom, šperkárstvom a ďaľšími ľudovými remeslami. Iniciála v sebe ukrýva solárne symboly kolobehu života, symboly lásky, šťastia, plodnosti a pod. Paleta farieb, odlišuje jednotlivá druhy Tatratea podľa stupnovitosti alkoholu (32%, 42%, 52%, 62%, 72%).
Zoznam príspevkov
F4 - Promotion (POS materiály, akcie na podporu predaja a lojality zákazníkov, špeciálne ponuky, kupóny, súťaže, buzz marketing, in-store aktivity, merchandising a pod. )
Istropolitana Ogilvy
Takto oddychujú chlapi (leták) | Kelt
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos
Art Director: Michal Mazán
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Joint | Bratislava FIlm
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Peter Darovec, Michal Pastier
Art Director: Adam Marčan
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Hranica | Hranica
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec
Art Director: Peter Čunderlík, Ivan Dvoran
Produkčná spoločnosť: Istropolitana Ogilvy
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Stručná charakteristika: Kampaň na premiéru dokumentárneho filmu Hranica, ktorý mapuje osudy východoslovenskej dediny Slemence, ktorá bola po vojne násilne rozdelená do dvoch štátov: Československa a Ukrajiny. Nová hranica, absurdne vedená stredom dediny, rozdelila životy ľudí, často členov jednej rodiny. Tí naplno pocítili nielen bolestnú nezmyselnosť tohto riešenia, ale aj ľahostajnosť všetkých, ktorí tomu mohli zabrániť, či neskôr vec napraviť. Práve preto sa naša kampaň snažila túto „udalosť“ preniesť tam, kde si ju všimne každý, hlavne médiá – do centra Bratislavy.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Rent a Santa | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Ivo Zemanovič, Denisa Pajkošová, Mário Poór
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík, Dano Dekan
Strih: Karol Vosátko, Dano Dekan
Hudba: Creative Music House
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Santov z vianočnej reklamy T-Mobilu
si mohli bezplatne prenajať ľudia v celej SR
na doručenie svojho odkazu blízkym.
si mohli bezplatne prenajať ľudia v celej SR
na doručenie svojho odkazu blízkym.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Punkomat | ČSOB
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Andrej Csino
Art Director: Peter Bruško
Stručná charakteristika: Kreatívny branding bankomatu ČSOB na festivale Pohoda.
Zoznam príspevkov
G - MEDIA
G1 - Klasické médiá - TV, rádio, kino, print, poster, outdoor, budovy, objekty a zariadenia (výnimočné kreatívne využitie klasických nosičov, mediálna kreativita, mediálne plánovanie)
Istropolitana Ogilvy
Flexiúčet | VÚB Banka
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos
Art Director: Michal Mazán, Juraj Chalany
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
MUW SAATCHI & SAATCHI
Zažime Vianoce na Exprese | T-Mobile Slovensko,
Seriál: áno
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik
Režisér: Rádio Expres a Creative Music House
Produkčná spoločnosť: Rádio Expres
Stručná charakteristika: Aj prostredníctvom rádia mohli ľudia posielať svoje spievané odkazy blízkym, známym, kamarátom, šéfom, manželkám… Naši Santovia cez éter odovzdali každý deň 3 vybrané odkazy, spolu ich bolo 45.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Valentín bez záväzkov | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák, Eva Tomkuliaková
Art Director: Ivo Zemanovič, Mário Poor, Denisa Pajkošová, Andrej Znášik
Režisér: Juraj Demovič, Ján Šebík
Kamera: Tomáš Juríček
Produkčná spoločnosť: e-motion
Stručná charakteristika: Namiesto klasického spotu sme sa rozhodli v kinách na Valentína dať ľuďom možnosť zažiť vzťah bez záväzkov. Kampaň bola launchom nového produktu Mobilný internet bez záväzkov.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Punkomat | ČSOB
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Andrej Csino
Art Director: Braňo Mladý
Stručná charakteristika: Kreatívny branding bankomatu ČSOB na festivale Pohoda.
Zoznam príspevkov
Respect APP
Absurdné rady - Boomerangy, Podpivníky, Nálepky na zrkadlá | ZSE Energia
Seriál: áno
Creative Director: Yolka Udičová, Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Lenka Rajčanová, Tomáš Makovický, Vlado Korček
Vyplnil: Yolka Udičová
Stručná charakteristika: ZSE Energia prevádzkuje portál www.setri.sk, ktorý obsahuje množstvo dobrých rád a trikov, ako znížiť výdavky domácností na energiu. Kreativita je založená na absurdných radách, ako neušetriť energiu. Absurdné rady, ktoré vyznievajú ako vtip, paradoxne slúžia na pritiahnutie pozornosti na praktické rady na portály www.setri.sk
Zoznam príspevkov
- zse-boomerang-01-72dpi.jpg
- zse-boomerang-01-300dpi.pdf
- zse-boomerang-02-72dpi.jpg
- zse-boomerang-02-300dpi.jpg
- zse-boomerang-03-72dpi.jpg
- zse-boomerang-03-300dpi.jpg
- zse-boomerang-04-72dpi.jpg
- zse-boomerang-04-300dpi.jpg
- zse-boomerang-05-72dpi.jpg
- zse-boomerang-05-300dpi.pdf
- zse-boomerang-06-72dpi.jpg
- zse-boomerang-06-300dpi.jpg
- zse-boomerang-07-72dpi.jpg
- zse-boomerang-07-300dpi.pdf
- zse-boomerang-08-72dpi.jpg
- zse-boomerang-08-300dpi.jpg
- zse-boomerang-09-72dpi.jpg
- zse-boomerang-09-300dpi.jpg
- zse-podpivniky-01-72dpi.jpg
- zse-podpivniky-01-300dpi.pdf
- zse-podpivniky-02-72dpi.jpg
- zse-podpivniky-02-300dpi.jpg
- zse-zrkadlo-01-72dpi.jpg
- zse-zrkadlo-01-300dpi.jpg
- zse-zrkadlo-02-72dpi.jpg
- zse-zrkadlo-02-300dpi.jpg
- setrisk_media.mov
Starmedia Co.
Union - Ružoví kukláči | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Media planner: Hana Rakovská / Katarína Valcharčiaková
Media buyer: Hana Rakovská / Katarína Valcharčiaková
Vyplnil: Petra Prekopová
Stručná charakteristika: Ako odpromovať ponuku nového hráča na už aj tak saturovanom trhu MOTO poistenia? Napríklad aj tak, že vytvoríte tajnú organizáciu, ktorá háji záujmy všetkých zodpovedných vodičov na cestách. A ako o nej dáte vedieť? Okrem iného aj partizánskymi kúskami prepašovanými do TV - najzásahovejšieho spomedzi médií.
Riešenie
Na to, aby sa nám to všetko podarilo, sme využili zopár platných mediálnych pravidiel:
Pravidlo1: Využitie Celebrity
Pravidlo2: Využiť sledovaný seriál, ktorý poukazuje na aktuálne dianie
Pravidlo3: Využiť spoločenský problém a urobiť z neho tému
Pravidlo4: Baviť ľudí v zábavnom programe
(Maf Story)
Pravidlo5: Využiť aktuálny moment a poukázať naň v spravodajstve
A výsledok?
• Pritomnost RK v TV relaciach nam pomohla vytvorit povedomie o hnuti, ziskat mu sympatie u verejnosti, ako aj podporit zmysel ich existencie po spusteni imidzovej kampane Unionu
• Fanpage Ružových kukláčov má stále cez 82 000 fanúšikov
• Stránka kukláčov zaznamenala 1 milión návštev, z toho 140-tis. Unikátnych
• Na nej sa viac ako 7 000 ľudí stalo virtuálnymi kukláčmi
• Ružoví kukláči dostali od ľudí zatiaľ 1 610 tipov na akciu
Riešenie
Na to, aby sa nám to všetko podarilo, sme využili zopár platných mediálnych pravidiel:
Pravidlo1: Využitie Celebrity
Pravidlo2: Využiť sledovaný seriál, ktorý poukazuje na aktuálne dianie
Pravidlo3: Využiť spoločenský problém a urobiť z neho tému
Pravidlo4: Baviť ľudí v zábavnom programe
(Maf Story)
Pravidlo5: Využiť aktuálny moment a poukázať naň v spravodajstve
A výsledok?
• Pritomnost RK v TV relaciach nam pomohla vytvorit povedomie o hnuti, ziskat mu sympatie u verejnosti, ako aj podporit zmysel ich existencie po spusteni imidzovej kampane Unionu
• Fanpage Ružových kukláčov má stále cez 82 000 fanúšikov
• Stránka kukláčov zaznamenala 1 milión návštev, z toho 140-tis. Unikátnych
• Na nej sa viac ako 7 000 ľudí stalo virtuálnymi kukláčmi
• Ružoví kukláči dostali od ľudí zatiaľ 1 610 tipov na akciu
Zoznam príspevkov
Universal McCann Bratislava, spol. s r.o.
MADAM EVA | Ringier Slovakia
Seriál: nie
Creative Director: Roman Hertus
Copywriter: Roman Hertus
Art Director: Peter Štilicha
Režisér: Vlado Kriško
Strih: Vlado Kriško
Vedúci produkcie: Zlatica Sčepánková
Produkčná spoločnosť: 2K Production
Media planner: Daša Kederová, Martina Mlčúchová
Media buyer: Martina Mlčúchová- TV, Mirka Brtková - OOH
Vyplnil: Daša Kederová
Stručná charakteristika: Uvádzacia kampaň na nový mesačník pre ženy, ktoré vedia, čo chcú, MADAM EVA, je postavená na posolstvách vyjadrujúcich nadhľad, odstup a životnú skúsenosť
ženy nad 35 rokov, ako napríklad: DÔVOD NA NÁKUPY SA NÁJDE VŽDY, KABELIEK NIKDY NIE JE DOSŤ, KADERNÍK NIE JE NEVERA, SPRÁVNY MUŽ JE UŽ NIEKOHO MANŽEL, ROZVOD NIE JE ZÁKERNÁ CHOROBA alebo NAJLEPŠIA INVESTÍCIA JE DO SEBA.
Aby sme prepojili svet čitateliek so samotným magazínom, zamerali sme sa na cielené umiestňovanie posolstiev v jednotlivých médiách: v televízii a v outdoore (city lighty v nákupných centrách), podľa ich obsahu.
Reklamné spoty reagujú na reláciu, či dokonca priamo na reklamný spot, ktorý predchádza nášmu odkazu. City lighty sa odkazujú na obchody, pri ktorých sú postavené.
Každé posolstvo je vždy podpísané značkou a sloganom ROZUMIEME SI.
ženy nad 35 rokov, ako napríklad: DÔVOD NA NÁKUPY SA NÁJDE VŽDY, KABELIEK NIKDY NIE JE DOSŤ, KADERNÍK NIE JE NEVERA, SPRÁVNY MUŽ JE UŽ NIEKOHO MANŽEL, ROZVOD NIE JE ZÁKERNÁ CHOROBA alebo NAJLEPŠIA INVESTÍCIA JE DO SEBA.
Aby sme prepojili svet čitateliek so samotným magazínom, zamerali sme sa na cielené umiestňovanie posolstiev v jednotlivých médiách: v televízii a v outdoore (city lighty v nákupných centrách), podľa ich obsahu.
Reklamné spoty reagujú na reláciu, či dokonca priamo na reklamný spot, ktorý predchádza nášmu odkazu. City lighty sa odkazujú na obchody, pri ktorých sú postavené.
Každé posolstvo je vždy podpísané značkou a sloganom ROZUMIEME SI.
Wiktor Leo Burnett
Vinea Znamenie krásy - obálky časopisov | Kofola
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo
Art Director: Igor Majkút
Fotograf: Lucie Robinson
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Wiktor Leo Burnett
Ružový print | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Peter Kačenka, Marika Majorová
Art Director: Ivan Kasaj, Peter Kačenka
Vyplnil: Peter Kačenka
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči - Prehlásenie | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Vladimír Lefík, Marika Majorová
Art Director: Ivan Kasaj, Peter Kačenka
Režisér: Gunpowder
Vedúci produkcie: Michal Malovec
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Vyplnil: Peter Kačenka
Zoznam príspevkov
G2 - New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)
MUW SAATCHI & SAATCHI
Rent a Santa | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Ivo Zemanovič, Mário Poór, Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík, Dano Dekan
Strih: Karol Vosátko, Dano Dekan
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Santovia z reklamy v úlohe netradičných nosičov - ľudia mohli prostredníctvom nich poslať svoj spievaný odkaz.
Zoznam príspevkov
Universal McCann Bratislava, spol. s r.o.
Corgoň MaXXi vozíky | Heineken Slovensko
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta, Mayer/McCann Erickson
Copywriter: Vlado Kurek, Mayer/McCann Erickson
Art Director: Peter Baslik, Mayer/McCann Erickson
Vedúci produkcie: Martin Bobula, Mayer/McCann Erickson
Media planner: Dana Jánošová
Media buyer: Mirka Brtková
Vyplnil: Dana Jánošová
Stručná charakteristika: Značka Corgoň, ktorá na našom trhu vytvorila novú obalovú kategóriu - Maxi segment (uvedenie 1,5L PET fľaše v roku 2007), prišla na jar 2009 na trh s ešte väčšou verziou fľaše - 2L MaXXi fľašou.
Cieľom jej launch kampane bolo podporiť vnímanie MaXXi fľaše ako „najväčšej fľaše na trhu“.
Súčasťou tejto kampane boli, okrem klasických médií, aj Corgoň MaXXi vozíky, ktoré sme vytvorili špeciálne pre túto kampaň. Inštalovali sme ich do 20 HM Tesco a interiérov nákupných centier na celom Slovensku, s prihliadnutím na regióny významné z hľadiska predaja. Tieto maxi objekty (2470 x 2200 x 1310 mm) boli z hľadiska tvaru vernou kópiou bežných nákupných košíkov.
Na tento neštandardný nosič sa minulo 6 ton betónu a viac ako jeden kilometer hliníku, aby mohol v šestnástich mestách priamo na mieste predaja zaujať ľudí a upozorniť ich, že je tu čosi skutočne veľké, čo sa nedá prehliadnuť.
Prostredníctvom MaXXi vozíkov sa nám podarilo získať vizibilitu na mieste predaja, kde v rámci pivného segmentu prebieha silný konkurenčný boj.
Cieľom jej launch kampane bolo podporiť vnímanie MaXXi fľaše ako „najväčšej fľaše na trhu“.
Súčasťou tejto kampane boli, okrem klasických médií, aj Corgoň MaXXi vozíky, ktoré sme vytvorili špeciálne pre túto kampaň. Inštalovali sme ich do 20 HM Tesco a interiérov nákupných centier na celom Slovensku, s prihliadnutím na regióny významné z hľadiska predaja. Tieto maxi objekty (2470 x 2200 x 1310 mm) boli z hľadiska tvaru vernou kópiou bežných nákupných košíkov.
Na tento neštandardný nosič sa minulo 6 ton betónu a viac ako jeden kilometer hliníku, aby mohol v šestnástich mestách priamo na mieste predaja zaujať ľudí a upozorniť ich, že je tu čosi skutočne veľké, čo sa nedá prehliadnuť.
Prostredníctvom MaXXi vozíkov sa nám podarilo získať vizibilitu na mieste predaja, kde v rámci pivného segmentu prebieha silný konkurenčný boj.
Zoznam príspevkov
G3 - Sponzoring a špeciálne eventy
Istropolitana Ogilvy
Hranica | Hranica
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec
Art Director: Peter Čunderlík, Ivan Dvoran
Produkčná spoločnosť: Istropolitana Ogilvy
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Stručná charakteristika: Kampaň na premiéru dokumentárneho filmu Hranica, ktorý mapuje osudy východoslovenskej dediny Slemence, ktorá bola po vojne násilne rozdelená do dvoch štátov: Československa a Ukrajiny. Nová hranica, absurdne vedená stredom dediny, rozdelila životy ľudí, často členov jednej rodiny. Tí naplno pocítili nielen bolestnú nezmyselnosť tohto riešenia, ale aj ľahostajnosť všetkých, ktorí tomu mohli zabrániť, či neskôr vec napraviť. Práve preto sa naša kampaň snažila túto „udalosť“ preniesť tam, kde si ju všimne každý, hlavne médiá – do centra Bratislavy.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Valentín bez záväzkov | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák, Eva Tomkuliaková
Art Director: Ivo Zemanovič, Mário Poor, Denisa Pajkošová, Andrej Znášik
Režisér: Juraj Demovič, Ján Šebík
Kamera: Tomáš Juríček
Produkčná spoločnosť: e-motion
Stručná charakteristika: Špeciálny event na Valentína v súvislosti
s launchom nového produktu Mobilný internet
bez záväzkov.
s launchom nového produktu Mobilný internet
bez záväzkov.
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Rent a Santa | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Ivo Zemanovič, Mário Poor, Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Kamera: Paľo Janík, Dano Dekan
Strih: Karol Vosátko, Dano Dekan
Hudba: Creative Music House
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Špeciálnou súčasťou vianočnej kampane T-Mobilu boli aj osobné odovzdávania skutočných odkazov prostredníctvom Santom z reklamy.
Zoznam príspevkov
G4 - Selfpromo
Wiktor Leo Burnett
WLB Sťahujeme sa | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Martin Keder
Art Director: Alžbeta Kováčová
Zoznam príspevkov
G5 - Media pre neziskové organizácie
MUW SAATCHI & SAATCHI
Bombardovanie | Amnesty International
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Uličný
Copywriter: Juraj Hubinák, Veronika Žilinčíková
Art Director: Alex Blanco, Ľubo Bercel
Stručná charakteristika: Letáky v tvare kazetovej bomby/ceruzky boli zhadzované z lietadla na ľudí na navštevovanom festivale Žákovic Open, aby navodili atmosféru bombardovania a pomohli ľuďom vcítiť sa do pocitu obetí.
Zoznam príspevkov
H – KREATIVITA V PR
H2 - Business to Business PR a Business to Consumer PR
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči PR | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Vyplnil: Peter Kačenka
J - KAMPAŇ
J1 - kampaň pre komerčné subjekty
Istropolitana Ogilvy
Svetové slovenské pivo 2009 | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos
Copywriter: Radoslav Olos, Peter Darovec, Vlado Slivka, Michal Pastier
Art Director: Rasťo Záležák, Peter Baslík
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Newspeak | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Vlado Slivka, Peter Darovec, Boďa Oravcová, Matúš Priehoda
Art Director: Peter Baslík, Zuzana Ilavská
Režisér: Sandalz
Vyplnil: Rastislav Bahurinský
Zoznam príspevkov
MUW SAATCHI & SAATCHI
Vianoce | T-Mobile Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák, Eva Tomkuliaková, Rasťo Michalik
Art Director: Mário Poor, Ivo Zemanovič, Denisa Pajkošová, Manuel Campagnoli, Andrej Znášik, Andrej Hlavačka, Martin Kazimír
Fotograf: Michal Bak
Režisér: Tomáš Mašin, Karol Vosátko
Kamera: Juraj Chlpík, Tomáš Juríček
Hudba: Creative Music House
Vedúci produkcie: Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Celoplošná vianočná kampaň spoločnosti T-Mobile
Zažime Vianoce spolu.
Zažime Vianoce spolu.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Kofola Kofotiny | Kofola
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Ilustrátor:Štefan Andrejco
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
J&T Banka Image | J&T Banka
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Štefan Andrejco, Martin Keder
Art Director: štefan Andrejco
Režisér: Jaromír Malý
Kamera: Martin Douba
Hudba: Jan P. Muchow
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Ružoví kukláči (kampaň) | Union poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Wiktor Leo Burnett
Art Director: Wiktor Leo Burnett
Vyplnil: Peter Kačenka
Zoznam príspevkov
Young lions - Cyber
Young lions - Cyber
Milk Studio
4 / Shout |
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
9 / Povedz politikum co si o nich myslis ... |
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
13 / Pouzi svoj hlas |
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
15 - 1 / Slovakia`s got voting talent |
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
17 / Select your future |
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
18 / Future decider |
Seriál: nie