Shortlist 2012
1. Young Lions - Design
1. Young Lions - Design
Milk Studio
d3 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
d8 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
d13 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
d14 | Young Lions
Seriál: nie
Milk Studio
d16 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
d23 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
d24 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
2. Young Lions - Cyber
2. Young Lions - Cyber
Milk Studio
c1 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
c5 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
c7 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
Milk Studio
c18 | Young Lions
Seriál: nie
Zoznam príspevkov
A - PRINT
A1.02 - Produkty a služby domácej spotreby /produkty starostlivosti o domácnosť, zariadenie a vybavenie bytov, spotrebiče, servis
Respect APP
Osvietenie | Bramac
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák
Art Director: Pavol Bohunický
Stručná charakteristika: Ideou printu je nabádať ľudí k tomu, aby na rekonštrukciou svojej strechy mysleli skôr, než bude neskoro.
Zoznam príspevkov
A1.03 - Oblečenie, obuv a doplnky
Lowe GGK
Prakticky nezničiteľné | Bepon
Seriál: nie
Creative Director: Jozef Červeň, Ondrej Kořínek,
Copywriter: Ondrej Kořínek
Art Director: Jozef Červeň
Vyplnil: Ondre Kořínek
Stručná charakteristika: Pančuchové nohavice Tonic od Beponu sú mimoriadne odolné. Nepusia očko, ani keď sa zachytia o spinku v strede časopisu.
Zoznam príspevkov
A1.09 - Automobily, dopravné prostriedky, auto-príslušenstvo, auto-tematika , doprava a transport, servis
JANDL, marketing a reklama
Seat - Tatove nové auto | Škoda Auto Slovensko - Skupina SEAT Import
Seriál: nie
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Director: Alexis Blanco
Ilustrátor:Oana Tudoran
Vyplnil: Martin Janík
Stručná charakteristika: Kampaň pre Seat Leon Cupra R postavená na ukážke toho, ako by také rýchle auto nakreslilo dieťa.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Dad's new car. 265 HP to take you from A to B.
Zoznam príspevkov
MADE BY VACULIK
Nemecký Sprinter | Mercedes-Benz Slovakia
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Peter Blaho
Art Director: Bohumil Dohnal
Media planner: Miroslav Hrivňák
Media buyer: Miroslav Hrivňák
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Koncept kampane vychádza zo známych faktov, že Francúzsko a Taliansko sú síce krajiny s vynikajúcou gastronómiou, ale so životným štýlom, ktorý je veľmi ležérny a spontánny. Tieto ich črty sme personifikovali formou pokrmov typických pre tieto krajiny.
Zoznam príspevkov
A1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
MADE BY VACULIK
Bez podpory by to bol iný príbeh | Team Slovakia
Seriál: áno
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Marek Konečný, Šimon Škoviera
Art Director: Bohumil Dohnal, Milan Malý
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň sa zameriavala na zvýšenie povedomia o štátnej športovej reprezentácii a podporu mladých talentovaných športovcov. Koncept pracuje s motívom „alternatívnej histórie“, teda predstavy, ako by mohli dopadnúť športovci bez silnej podpory rodičov, klubov alebo osobných sponzorov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Without support it would be a different story.
A2 - Korporátny image a Selfpromo
A2 - Korporátny image a Selfpromo
Wiktor Leo Burnett
Reklamné agentúry - titulka | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Peter Ižo
Copywriter: Štefan Andrejco
Art Director: Štefan Andrejco
Stručná charakteristika: Inzerát na titulnej strane prílohy - Reklamné agentúry - mesačníka Stratégie pri príležitosti štvrtého víťazstva titulu Agentúra roka pre Wiktor Leo Burnett.
Zoznam príspevkov
A3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Best Idea | Nadácia Tatra banky
Seriál: áno
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Lenka Bónová
Art Director: Peter Hrevuš
Media planner: Karin Psotková
Media buyer: Karin Psotková
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň uvádza nový grantový program Nadácie Tatra banky, zameranú na podporu vzdelávania a integráciu budúcich absolventov vysokých škôl do pracovného trhu. Program Business Idea ponúka finančnú podporu podnikateľským zámerom vypracovaným študentmi slovenských vysokých škôl, ktoré sú preukázateľne spĺňajú podmienky uskutočniteľnosti a udržateľnosti.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Only the best idea succeeds
MADE BY VACULIK
TB or not TB | Nadácia Tatra banky
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Lenka Bónová
Art Director: Peter Hrevuš
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Imidžová kampaň pre Nadáciu Tatra banky.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Tatra banka - bank that loves art
Zoznam príspevkov
B - POSTER a OUTDOOR
B1.01 - Jedlo / Nápoje
Mayer/McCann Erickson
Corgoň - Drsní fanúšikovia | Heineken Slovensko,
Seriál: áno
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vladimír Kurek
Art Director: Michal Szulanyi
Fotograf: Martin Fridner
Vyplnil: Barbora Maťašeje
Stručná charakteristika: Futbaloví fanúšikovia na Slovensku sa tešia na novú ligovú sezónu. Sú ochotní urobiť čokoľvek, aby mali večer voľno a mohli sa ísť pozrieť na zápas svojho mužstva. My to o nich vieme – sme hrdý partner slovenských fanúšikov.
B1.02 - Produkty a služby domácej spotreby /produkty starostlivosti o domácnosť, zariadenie a vybavenie bytov, spotrebiče, servis/
Respect APP
Osvietenie | Bramac
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák, Yolka Udičová
Copywriter: Ondrej Štefánik, Tomáš Benko
Art Director: Lenka Rajčanová, Pavol Bohunický, Silvia Szabóová
Fotograf: Matúš Bence
Vyplnil: Martina Minorová
Stručná charakteristika: Ideou posteru je nabádať ľudí k tomu, aby na rekonštrukciou svojej strechy mysleli skôr, než bude neskoro.
Zoznam príspevkov
B1.04 - Kozmetika, krása - starostlivosť o osobný vzhľad. osobná starostlivosť, fitness, výživové doplnky, farmaceuticke produkty
JANDL, marketing a reklama
Curaprox - Srdce | CURADEN Slovakia
Seriál: nie
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Director: Alexis Blanco
Produkčná spoločnosť: Playground
Vyplnil: Martin Janík
Stručná charakteristika: Printová kampaň pre Curaprox, ktorá upozorňuje na nebezpečenstvá zubného kazu.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Take care of your teeth before they take care of your heart. Latest studies show a direct link between cavities and heart attacks. Brush your teeth after every meal to prevent cavities.
Zoznam príspevkov
B1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
Istropolitana Ogilvy
Mona Lisa s QR kódom | VÚB
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Art Director: Michal Mazan, Martin Toldy a Michal Moravec
Vedúci produkcie: Rastislav Bahurinský
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Viacnásobné spojenie klasického s moderným: graffiti s Monou Lisou v mikine spolu s moderným QR kódom propaguje súťaž v maľbe pre mladých umelcov.
Zoznam príspevkov
B1.08 - Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /
MUW Saatchi&Saatchi
Magio pláž | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič
Fotograf: Alex Hajdu
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Pre Magio pláž sme vytvorili nový vizuálny koncept. Plochy na pláži sme premenili na malé bilbordy. Každý z nich rešpektoval svoje umiestnenie a dokázal odkomunikovať aj produkt.
Zoznam príspevkov
B1.09 - Automobily, dopravné prostriedky, auto-príslušenstvo, auto-tematika , doprava a transport, servis
MADE BY VACULIK
Lebo Medveď | Mercedes-Benz Slovakia
Seriál: áno
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Vladimír Križan
Art Director: Peter Hrevuš, Milan Malý, Andrej Čanecký
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Ústrednou ideou je využitie ľudovej frázy „Lebo Medveď“ ako univerzálnej odpovede na akúkoľvek otázku spojenú s výberom auta.
B1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
MADE BY VACULIK
Bez podpory by to bol iný príbeh | Team Slovakia
Seriál: áno
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Marek Konečný, Šimon Škoviera
Art Director: Bohumil Dohnal, Milan Malý
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň sa zameriavala na zvýšenie povedomia o štátnej športovej reprezentácii a podporu mladých talentovaných športovcov. Koncept pracuje s motívom „alternatívnej histórie“, teda predstavy, ako by mohli dopadnúť športovci bez silnej podpory rodičov, klubov alebo osobných sponzorov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Without support it would be a different story.
Zoznam príspevkov
B1.11 - Rôzne
BRANDY creative services
Štúrovskje plagáti imidžovje | Štúrovci
Seriál: áno
Creative Director: Martin Bajaník
Copywriter: Martin Bajaník
Art Director: Martin Bajaník
Vyplnil: Martin Bajaník
Stručná charakteristika: Imidžovje plagáti pre sjeť prešporskích kavjarňí menom SHTOOR home made café, ktorje v sebe hodnoti znački ňesú. Postavou hlavnou ňik iní, ako slovutní národní buďiťel Ludevít Velislav Štúr jest.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Image poster for Bratislava cafés SHTOOR.
BRANDY creative services
Slováci na Panskú | Štúrovci
Seriál: nie
Creative Director: Martin Bajaník
Copywriter: Martin Bajaník, Michal Rovňák
Art Director: Martin Bajaník
Ilustrátor:Martin Bajaník
Vyplnil: Martin Bajaník
Stručná charakteristika: Bilbord formátu klasickjeho pre spropagovaňje novej kavjarňe na Panskej ulici v slobodnom mesťe Prešporku.
Anglický preklad nosnej myšlienky: A billboard communicating opening a new branch of Shtoor Café at Panska street in Bratislava
Zoznam príspevkov
B2 - Korporátny image a Selfpromo
B2 - Korporátny image a Selfpromo
Wiktor Leo Burnett
Pamätná tabuľa | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Peter Ižo
Copywriter: Štefan Andrejco, Peter Ižo
Art Director: Štefan Andrejco, Peter Kačenka
Zoznam príspevkov
B3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Best Idea | Nadácia Tatra banky
Seriál: áno
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Lenka Bónová
Art Director: Peter Hrevuš
Media planner: Karin Psotková
Media buyer: Karin Psotková
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň uvádza nový grantový program Nadácie Tatra banky, zameranú na podporu vzdelávania a integráciu budúcich absolventov vysokých škôl do pracovného trhu. Program Business Idea ponúka finančnú podporu podnikateľským zámerom vypracovaným študentmi slovenských vysokých škôl, ktoré sú preukázateľne spĺňajú podmienky uskutočniteľnosti a udržateľnosti.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Only the best idea succeeds
Respect APP
Áčkoví filmári | VŠMU
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Pavol Bohunický
Fotograf: Ondrej Synak
Vyplnil: Martina Minorová
Stručná charakteristika: Festival študentských filmov Áčko sa pripravoval na svoj 15.ročník. Pri tejto príležitosti sme mu okrem nového loga vytvorili aj kompletnú kampaň. Zapojili sme do nej reálnych študentov VŠMU, ktorí okoloidúcich ľudí oslovovali priamo z plagátov. Každý z nich sa divákovi prihováral preňho charakteristickým filmárskym pokynom. Vysoké ambície študentov VŠMU podporil jednoznačný slogan „Chceme byť Áčkoví filmári“.
C - TV a Kinoreklama
C1.01 - Jedlo / Nápoje
Istropolitana Ogilvy
Svet a Slováci | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Vlado Slivka
Copywriter: Braňo Bezák, Peter Darovec, Vlado Slivka a Matúš Priehoda
Art Director: Peter Baslík
Režisér: Sandals
Vedúci produkcie: Martin Toman a Katarína Pereszlényiová,
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant je svetové slovenské pivo. A tak nás zaujímal význam slova slovenské. Zistili sme, že Slováci radi rozprávajú o sebe, keď sa majú porovnávať s inými krajinami.
Zoznam príspevkov
C1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
Istropolitana Ogilvy
Puma senická | VÚB
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Art Director: Michal Mazan
Režisér: Gunpowder
Vedúci produkcie: Rastislav Bahurinský
Produkčná spoločnosť: Protos
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Príbeh o tom, ako lepiči VÚB banky svojsky riešia problém s pokazeným médiom – pretáčacím backlightom. Správou je, že pozornosť si aj tak zaslúži len ich reklama – vďaka výhodnej ponuke.
Zoznam príspevkov
MUW Saatchi&Saatchi
Motýľ | KOOPERATIVA poisťovňa, Vienna Insurance Group
Seriál: nie
Creative Director: Ivan Horváth, Rastislav Uličný
Copywriter: Ivan Horváth, Roman Hríbik, Daniel Laurinc
Art Director: Daniel Markovič
Režisér: Vlado Struhár
Kamera: Juraj Chlpík
Hudba: Karel Zich
Vedúci produkcie: Jaroslav Šnírer, Tomáš Klenovský
Produkčná spoločnosť: Agencia - production agency
Vyplnil: Ivan Horváth
Stručná charakteristika: Motoristická pravda hovorí: „človek nikdy nevie čo ho čaká na ceste.“ Častokrát to môžu byť situácie na ktoré je krátke aj povinné zmluvné poistenie a v takých prípadoch sa oplatí mať Havaríjne poistenie od Kooperativy.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Astronaut | J&T Banka
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Štefan Andrejco
Copywriter: Matúš Švirloch, Martin Keder
Art Director: Štefan Andrejco
Režisér: Dominik Miškovský
Produkčná spoločnosť: Leopard Production, TV JOJ
Zoznam príspevkov
C1.08 - Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /
MUW Saatchi&Saatchi
Paviel - Kaviareň | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Zatiaľčo “bežné” celebrity zvyčajne produkty odporúčajú, Paviel naložil “odporne výhodnému” vstupu do Aquaparku s Telekomom. Rovnako, neodporúča aj ostatné zľavy z ponuky portálu telekombenefit.sk. Televízny spot bol vysielaný počas lifestylových relácií, ktoré najčastejšie sleduje naša cieľová skupina.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Vianoce s Pištom Lakatošom | Orange Slovensko, Fun Radio
Seriál: áno
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Dušan Mikušovič, Marian Čekovský
Art Director: Martin Ondrušek, Juraj Šútovec
Režisér: Jakub Króner
Produkčná spoločnosť: Leopard Production, a.s.
Wiktor Leo Burnett
FunFón a Pytagorova teta | Orange Slovensko, Fun Radio
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Dušan Mikušovič, Marian Čekovský
Art Director: Martin Ondrušek, Juraj Šútovec
Režisér: Jakub Króner
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Zoznam príspevkov
C1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
Protos Productions
Hraj Hokej_2 | hrajhokej.sk
Seriál: áno
Creative Director: Gunpowder Directors
Art Director: Gunpowder Directors
Režisér: Gunpowder Directors
Kamera: Jonas Karasek
Strih: Matej Benes
Vedúci produkcie: Michal Hlavacka
Produkčná spoločnosť: Protos Productions
Vyplnil: Nicole Brlej
Anglický preklad nosnej myšlienky: Play hockey
Zoznam príspevkov
C3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
C3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Modlitbička | Dobrý Anjel
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Lenka Bónová
Art Director: Peter Hrevuš
Režisér: Gunpowders
Produkčná spoločnosť: Protos Productions
Stručná charakteristika: V koncepte kampane hrá hlavnú úlohu Ninka, skutočná onkologická pacientka. Ninke pomáha Dobrý anjel už päť rokov, odkedy tento systém vznikol. Celou kampaňou sa nesie modlitbička, ktorou Ninka ďakuje svojmu anjelovi. Dievčatko vo svojej modlitbičke spomína reálneho človeka, čo je naznačené zaštikútaním mladého muža. Dobrým anjelom sa totiž môže stať ktokoľvek.
Zoznam príspevkov
D - Rádio
D1.01. Jedlo / Nápoje
Wiktor Leo Burnett
Morfing | Divas Energy Drink
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Matúš Švirloch
Stručná charakteristika: Divas Energy Drink je energetický nápoj špeciálne pre ženy. Harmonizuje ženský reprodukčný systém, podporuje emocionálnu pohodu, skrátka, ženy sa po ňom cítia ako znovuzrodené. V rádio spote sme odkomunikovali tieto benefity a dokázali účinok Energy Drinku priamo na hlase spíkerky.
Zoznam príspevkov
D1.07.Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
Istropolitana Ogilvy
Nepíšem | Union
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec , Brano Bezák
Copywriter: Vladimír Janček
Režisér: Vladimír Janček
Vedúci produkcie: Peter Filo
Produkčná spoločnosť: Surosound
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Rozhlasový spot mal za úlohu komunikovať produkt poistenia automobilov. Vtipným spôsobom ukazuje poistnú udalosť – škodu na aute, ktorú spôsobil anonymný vodič. Takých je na Slovensku stále dosť na to, aby sa oplatilo poistiť sa v poisťovni Union.
Zoznam príspevkov
D1.08. Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /
Wiktor Leo Burnett
Vianoce s Pištom Lakatošom | Orange Slovensko, Fun Radio
Seriál: áno
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Dušan Mikušovič, Marian Čekovský
Režisér: Dušan Mikušovič
Hudba: Vlado Bajnoci - Bajko
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Zoznam príspevkov
D1.10. Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
MUW DIGITAL
Kariera.sk - Pohovor (séria) | Kariera.sk (brand portálu Zoznam.sk)
Seriál: áno
Creative Director: Radovan Andrej Grežo, Manuel Campagnoli
Copywriter: Radovan Andrej Grežo, Petra Števonková
Režisér: Radovan Andrej Grežo, Martin Merc
Produkčná spoločnosť: K2 Studio
Media planner: Zoznam
Media buyer: Zoznam
Stručná charakteristika: Zasmejte sa na totálnych lúzroch, ktorí sa strapňujú na pohovore do práce. A nedopadnite ako oni, použite portál Kariera.sk kde nie len nájdete skvelé ponuky práce, ale aj všetko, čo potrebujete, aby ste zvládli pohovor.
Anglický preklad nosnej myšlienky: A couple of losers fail hilariously in job interviews. Don't be like them, use the job portal Kariera.sk which not only helps you find a great opening, but also helps you to not fail the interview.
D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
Istropolitana Ogilvy
Maľby | VÚB
Seriál: áno
Creative Director: Peter Darovec a Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Režisér: Rado Olos
Vedúci produkcie: Rastislav Bahurinský
Produkčná spoločnosť: Surosound
Media planner: Unimedia
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Séria rozhlasových spotov je postavená na absurdnej predstave, že výtvarné diela možno plnohodnotne transformovať do zvukovej podoby. Využíva tak vo svoj prospech „slabú“ stránku média, cez ktorý je šírený.
Zoznam príspevkov
E - Interactive & online
E1 - Websites & Microsites
Wiktor Leo Burnett
Miss Viaderm prirodzená krása | Wallmark
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Štefan Andrejco
Copywriter: Matúš Švirloch
Programátor: Digita.sk
Art Director: Štefan Andrejco
Stručná charakteristika: Pre produkt Viaderm (výživový doplnok podporujúci prirodzenú krásu a zdravie pleti, vlasov a nechtov) sme mali vytvoriť online podporu sponzoringu Miss Slovensko 2012.
Vytvorili sme hru - pexeso:
https://apps.facebook.com/miss-viaderm/
cez ktorú, sa človek dostal na stránku s hravým hlasovaním za Miss Viaderm prirodzená krása:
http://www.viaderm.sk/sk/hlasovanie/hlasuj.aspx
Vytvorili sme hru - pexeso:
https://apps.facebook.com/miss-viaderm/
cez ktorú, sa človek dostal na stránku s hravým hlasovaním za Miss Viaderm prirodzená krása:
http://www.viaderm.sk/sk/hlasovanie/hlasuj.aspx
Zoznam príspevkov
E2 - Digital integrated campaigns 2 or more DIFFERENT and SEPARATE elements for the same concept (e.g. 1 banner, 1 email, 1 website)
digita.sk
Misia: Nay | Nay
Seriál: nie
Creative Director: Peter Andráš
Copywriter: Michal Brat
Programátor: Slávko Jaščur
Art Director: Lukáš Karásek, Matej Pavlanský
Stručná charakteristika: Náš klient Nay Elektrodom potreboval znovu naštartovať svoju komunikáciu na sociálnych sieťach. Keďže má najširšiu sieť predajní, hľadal vhodnú komunikáciu, ktorá poukáže práve na túto výhodu a bude kopírovať nákupné návyky cieľovky, ktorá si tovar vyberá online a nakupuje ho offline (Research Online Purchase Offline).
Kampaň spočívala v súťaži, ktorá pretvorila celé Slovensko na veľkú agentskú sieť. Pomocou indícií a live streamingu z predajní, agenti pátrali, v ktorom z týchto 26 miest sú v daný týždeň ukryté výhry.
A keď aj v stanovenom čase prišli na dané miesto, museli sa, čo najrýchlejšie preukázať správnym agentským znamením, ktoré sa dozvedeli až na danom mieste.
Za jeden mesiac kampane sme aj napriek minimálnemu reklamnému budgetu dosiahli prírastok 25.000 aktívnych fanúšikov, ktorí sa každý deň zapájali do hry a diskutovali o nej na našej FB page i napriek tomu, že Like stránky nebol podmienkou zapojenia sa do súťaže.
Reach kampane bol približne jeden aj štvrť milióna z dvoch miliónov Slovákov na Facebooku.
Kampaň spočívala v súťaži, ktorá pretvorila celé Slovensko na veľkú agentskú sieť. Pomocou indícií a live streamingu z predajní, agenti pátrali, v ktorom z týchto 26 miest sú v daný týždeň ukryté výhry.
A keď aj v stanovenom čase prišli na dané miesto, museli sa, čo najrýchlejšie preukázať správnym agentským znamením, ktoré sa dozvedeli až na danom mieste.
Za jeden mesiac kampane sme aj napriek minimálnemu reklamnému budgetu dosiahli prírastok 25.000 aktívnych fanúšikov, ktorí sa každý deň zapájali do hry a diskutovali o nej na našej FB page i napriek tomu, že Like stránky nebol podmienkou zapojenia sa do súťaže.
Reach kampane bol približne jeden aj štvrť milióna z dvoch miliónov Slovákov na Facebooku.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Campaign for Nay, where we met the unconventional needs of the client - connect the online world with an event in their brick and mortar stores and change all of Slovakia into one big network of agents.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Najkrajšia valentínka s Oblinou | Orange Slovensko, Fun Radio
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Marian Čekovský, Dušan Mikušovič
Programátor: Digitask
Art Director: Martin Ondrušek, Igor Pašek
Ilustrátor:Michal Hazior
Režisér: Jakub Króner
Hudba: Marián Čekovský
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Zoznam príspevkov
E3 - Banners and other rich media
digita.sk
Samsung Tab - Skrolujúca ruka | Samsung Eletronics Czech and Slovak
Seriál: nie
Creative Director: Peter Andráš
Copywriter: Katarína Králiková
Programátor: Miroslav Senka
Art Director: Lukáš Karásek
Stručná charakteristika: Za úlohu sme mali predstaviť nový tablet od Samsungu.
Rozhodli sme sa ľuďom sediacim pred počítačmi ukázať, že prezeranie webu na tablete je intuitívnejšie a jednoduchšie. Pripravili sme preto skrytý ilayer, ktorý čakal na moment, kedy používateľ začne skrolovať myšou po stránke. V tom momente sa prekvapivo objavila ruka, ktorá simulovala skrolovanie prstom, akoby bola stránka prezeraná cez tablet.
Tak sa nám podarilo priamo sprostredkovať zážitok z praktického prezerania webu na tablete.
Rozhodli sme sa ľuďom sediacim pred počítačmi ukázať, že prezeranie webu na tablete je intuitívnejšie a jednoduchšie. Pripravili sme preto skrytý ilayer, ktorý čakal na moment, kedy používateľ začne skrolovať myšou po stránke. V tom momente sa prekvapivo objavila ruka, ktorá simulovala skrolovanie prstom, akoby bola stránka prezeraná cez tablet.
Tak sa nám podarilo priamo sprostredkovať zážitok z praktického prezerania webu na tablete.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Browsing the web on a tablet is easy and intuitive. We let people experience this through a hidden i-layer. As soon as the user began scrolling a hand appeared to scroll content for them.
Zoznam príspevkov
E4 - Socia Media Facebook, Twitter, Blogs
MADE BY VACULIK
Kurier.nemeckysprinter | Mercedes-Benz Slovakia
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Dejan Galovič, Marko Kolar
Art Director: Samuel Bednár, Bohumil Dohnal
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Ako odpromovať úžitkový automobil Mercedes Sprinter na Facebooku?
Sprinter dokáže dopraviť nielen tovar, ale aj dáta....
Sprinter dokáže dopraviť nielen tovar, ale aj dáta....
Zoznam príspevkov
TRIAD Advertising
Najtwitterista | Shoppie.sk, Net Sales
Seriál: nie
Creative Director: Jaro Zacko
Copywriter: Petra Jankovičová
Programátor: Michal Maťúš
Art Director: Viktor Karvai
Stručná charakteristika: Pre shoppie.sk - najrýchlejší eshop s elektronikou sme nasli najrýchlejšieho twitteristu Slovenska.
Vytvorili sme prvú slovenskú twitter aplikáciu a stali sme sa okamzite top témou na Slovenskom a dokonca aj českom Twitteri.
Namiesto bannerov, Facebooku alebo emailov sme twitteristov oslovovali priamo - pomocou mention na twitteri. Zaujali sme tak dolezitu cielovku klienta - geekov, tech a mobilnych nadsencov a early adopterov.
Vytvorili sme prvú slovenskú twitter aplikáciu a stali sme sa okamzite top témou na Slovenskom a dokonca aj českom Twitteri.
Namiesto bannerov, Facebooku alebo emailov sme twitteristov oslovovali priamo - pomocou mention na twitteri. Zaujali sme tak dolezitu cielovku klienta - geekov, tech a mobilnych nadsencov a early adopterov.
Zaraguza Digital
Aký bezpečný je tvoj Facebook profil? | Tatra banka
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Lucia Kubinská, Mirka Kasanická
Programátor: Michal Dúžek, Pavol Eichler
Art Director: Tomáš Jasovský
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Cieľ:
Spropagovať Kartu a čítačku od Tatra banky, najbezpečnejší spôsob ochrany Internet bankingu na Slovensku.
Ako osloviť Facebook generáciu s neatraktívnou témou bezpečnosti?
Príležitosť:
Prísť o peniaze je ľahké. Zlodeji už nepotrebujú vírusy ani falošné stránky. Stačíme im my.
My im dáme všetky údaje aj bez opýtania. Naše adresy, telefónne čísla, fotografie, info, že nie sme doma. Cez Facebook. Vďaka tomu vedia vyrobiť falošné kontá. Rýchlejšie uhádnuť generické heslá, ktoré si dávame podľa rokov narodenia. Odpovedať na kontrolné otázky pri vyžiadaní hesiel.
Riešenie:
Aplikácia, ktorá dokáže analyzovať váš profil.
Ukáže vám potenciálne hrozby a tipne si vaše heslo z dostupných údajov, ktoré dávate na Facebook.
Odporučí vám najbezpečnejší spôsob ochrany Internet bankingu na Slovensku. Kartu a čítačku od Tatra banky.
Spropagovať Kartu a čítačku od Tatra banky, najbezpečnejší spôsob ochrany Internet bankingu na Slovensku.
Ako osloviť Facebook generáciu s neatraktívnou témou bezpečnosti?
Príležitosť:
Prísť o peniaze je ľahké. Zlodeji už nepotrebujú vírusy ani falošné stránky. Stačíme im my.
My im dáme všetky údaje aj bez opýtania. Naše adresy, telefónne čísla, fotografie, info, že nie sme doma. Cez Facebook. Vďaka tomu vedia vyrobiť falošné kontá. Rýchlejšie uhádnuť generické heslá, ktoré si dávame podľa rokov narodenia. Odpovedať na kontrolné otázky pri vyžiadaní hesiel.
Riešenie:
Aplikácia, ktorá dokáže analyzovať váš profil.
Ukáže vám potenciálne hrozby a tipne si vaše heslo z dostupných údajov, ktoré dávate na Facebook.
Odporučí vám najbezpečnejší spôsob ochrany Internet bankingu na Slovensku. Kartu a čítačku od Tatra banky.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/karta-a-citacka
Zoznam príspevkov
Zaraguza Digital
Deň neprečítaných kníh | Martinus.sk
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Meško, Dušan Murčo, Michal Pastier
Programátor: Jakub Novota
Art Director: Tomáš Jasovský
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Ako osláviť 10 rokov predávania kníh? Čo keby sme „vypli“ e-shop a oslávili tento deň s knihou v ruke? Keď ste 31.8. prišli na Martinus.sk, uvideli ste odkaz na špeciálnu microsite Deň neprečítaných kníh. Martinus totiž zistil, že Slováci majú v priemere doma až 20% kníh neprečítaných. Namiesto obyčajnej kampane sme si tak obsadili novú tému.
Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, ale najmä akciu medzi sebou šírili surferi.
Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
Facebook stránka Martinusu zaznamenala najväčší medzitýždenný nárast v roku 2011.
Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, ale najmä akciu medzi sebou šírili surferi.
Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
Facebook stránka Martinusu zaznamenala najväčší medzitýždenný nárast v roku 2011.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/den-neprecitanych-knih
Zoznam príspevkov
E5 - Online film – Video
CTRL ALT
Braňo Mojsej & festival Topfest | Agentúra DUNA
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kramárik, Marko Viskupič
Copywriter: Peter Kramárik
Art Director: Marko Viskupič
Režisér: Martin Marček
Kamera: Martin Marček
Hudba: Braňo Mojsej
Produkčná spoločnosť: CTRL ALT
Vyplnil: Marko Viskupič
Stručná charakteristika: Reklamné kampane na hudobné festivaly sú samé klišé. Hedlajner alebo organizátor festivalu pozýva ľudí, aby prišli a vymenováva skupiny ktoré na ňom budú hrať. na Topfest prvý krát v histórii pozýva hviezda, ktorá na ňom účinkovať nebude...
MADE BY VACULIK
Lóve - warez edition | InOut Studio
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Marko Kolar, Vladimir Križan, Roman Roj
Art Director: Bohumil Dohnal, Andrej Čanecký
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Warez fóra sú plné nelegálnych kópii filmov. Ako využiť pirátske sťahovanie obsahu na propagáciu nového slovenského filmu? Vytvorili sme špeciálnu kópiu tohto filmu,ktorá mala rovnakú stopáž ako originál, jej reálny obsah bol však výrazne odlišný ...
Anglický preklad nosnej myšlienky: Warez forums on the internet are full of illegal copies of movies. How to use illegal downloading of content for promotion of a movie? Simply upload the „movie“ there....
Zoznam príspevkov
MUW Saatchi&Saatchi
Paviel neodporúča | Slovak Telekom
Seriál: áno
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Zatiaľčo “bežné” celebrity zvyčajne produkty odporúčajú, Paviel v sérii virálnych videí naložil “odporným” zľavám z ponuky portálu telekombenefit.sk, ktoré za nič na svete neodporúča.
Respect APP
Kundi on kotona | ST. NICOLAUS – trade,
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Róbert Slovák
Režisér: Gun Powder Directors
Vyplnil: Martina Minorová
Stručná charakteristika: Počas MS v ľadovom hokeji 2011, obletelo svet video s podnapitým asistentom fínskeho trénera, ktorý pri vystupovaní vypadol z lietadla. Využili sme tento vtipný moment a prepojili ho s Nicolaus Extra Jemnou Vodkou. Natočili sme video so situáciou, ktorá mohla predchádzať pádu asistenta. Ukázali sme bujarú oslavu Fínov na palube lietadla a dvojníka asistenta trénera s fľaškou Nicolaus Extra Jemnej Vodky v ruke.
V televízii JOJ nášmu príbehu uverili. Zverejnili ho v rámci reportáže v najsledovanejšej spravodajskej relácii. Video s nulovým budgetom na média tak videlo viac ako 250 tisíc divákov.
V televízii JOJ nášmu príbehu uverili. Zverejnili ho v rámci reportáže v najsledovanejšej spravodajskej relácii. Video s nulovým budgetom na média tak videlo viac ako 250 tisíc divákov.
Zoznam príspevkov
E8 - Selfpromo
digita.sk
Social Heroes | digita.sk
Seriál: nie
Creative Director: Peter Andráš
Copywriter: Petra Holéczyová
Programátor: Slávko Jaščur
Art Director: Jordan Nikov
Stručná charakteristika: V rámci promovania nášho selfproma na konferencii Internet Rulezz – All about Facebook sme vyhlásili súťaž, v ktorej sme hľadali najvplyvnejšieho slovenského používateľa Facebooku. Cieľ bol v našom prípade jednoznačný: navnadiť účastníkov konferencie na našu prednášku, ktorú sme sa venovali práve influencerom na Facebooku.
Krátko po spustení aplikácie si svoju „social power“ v rôznych kategóriách zmerali takmer všetky lokálne internetové celebrity. Tí sa pre nás stali najlepším reklamným nosičom. Vzhľadom na to, že na internete radi zdieľajú úplne čokoľvek, možnosťou pochváliť sa umiestnením v rebríčku nepohrdol takmer nik zo súťažiacich.
Zlatým klincom kampane bola naša dohoda s organizátorom konferencie, vďaka ktorej sme na záverečnej after-party mohli oficiálne udeliť ceny najväčším Social Heroes. Pre víťazov jednotlivých kategórií sme pripravili špeciálne ceny – veľké ozdobné badge, a tak sa nám podarilo dostať logo digita.sku nie len na fotografie a PR výstupy z eventu, ale aj rovno do ich kancelárií.
Krátko po spustení aplikácie si svoju „social power“ v rôznych kategóriách zmerali takmer všetky lokálne internetové celebrity. Tí sa pre nás stali najlepším reklamným nosičom. Vzhľadom na to, že na internete radi zdieľajú úplne čokoľvek, možnosťou pochváliť sa umiestnením v rebríčku nepohrdol takmer nik zo súťažiacich.
Zlatým klincom kampane bola naša dohoda s organizátorom konferencie, vďaka ktorej sme na záverečnej after-party mohli oficiálne udeliť ceny najväčším Social Heroes. Pre víťazov jednotlivých kategórií sme pripravili špeciálne ceny – veľké ozdobné badge, a tak sa nám podarilo dostať logo digita.sku nie len na fotografie a PR výstupy z eventu, ale aj rovno do ich kancelárií.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We decided to present our analytical know-how at the conference Internet Rulezz - All about Facebook in a creative way. We held a contest in which we awarded Slovak influencers.
Zoznam príspevkov
Istropolitana Ogilvy
Stretnutie so šťastím | Istropolitana Ogilvy
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Braňo Bezák
Copywriter: Braňo Bezák a Peter Darovec
Art Director: Vladimír Ďurajka a Michal Moravec
Vedúci produkcie: Slavo Danko
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Hlavnou myšlienkou bolo vytvoriť novoročný pozdrav, ktorý by povedal našim klientom, že sme v online svete doma. Rozposlali sme im Outlook žiadosť o stretnutie so šťastím. Nakoľko mnoho z nich má Outlook zosynchronizovaný so smartfónom, naše stretnutie a zároveň náš novoročný pozdrav sa objavili v ich mobiloch tesne pred polnocou Nového roku.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Online PF - požehnanie | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Peter Ižo
Copywriter: Peter Ižo, Alžbeta Kováčová
Programátor: Digita.sk
Art Director: Štefan Andrejco
Režisér: Peter Ižo, Štefan Andrejco
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Stručná charakteristika: Tento rok sme namiesto tradičného PF-ka umožnili ľuďom požehnať si svoj počítač a to prostredníctvom REÁLNEHO farára.
Zoznam príspevkov
Zaraguza Digital
Zaraguza Digital Awards | Zaraguza Digital
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier, Mirka Kasanická
Programátor: Gabo Kaleta
Art Director: Tibor Lehrer, Marek Polakovič
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Ako spropagovať nové portfólio digitálnej agentúry? Namiesto obyčajnej časti na webe, “Naše práce”, sme ju nazvali Zaraguza Digital Awards.
K prácam sme pridali tlačidlá na hlasovanie a vyhlásili sme vlastnú kreatívnu súťaž. Hodnotiť nás mohli fanúšikovia a marketéri. Podporili nás aj klienti, ktorí venovali ceny do súťaže ako nový Peugeot 308 na víkend, 30x flexibilná myš Microsoft Arc™ Touch, 3x imidžová darčeková karta Tatra banky, 10x knihy v hodnote 50 eur od Martinus.sk, 3 x Red Bull Racing hodinky. Z návštevníkov sme urobili porotcov a vďaka integrácií Facebooku aj propagátorov.
Spolu bolo odovzdaných až 8828 hlasov
Získali sme takmer 1000 mailových kontaktov na ďalšiu komunikáciu.
Na stránke návštevníci trávili až 10 minút.
Web stále funguje ako naše portfólio a pomohol nám získať už niekoľko klientov.
K prácam sme pridali tlačidlá na hlasovanie a vyhlásili sme vlastnú kreatívnu súťaž. Hodnotiť nás mohli fanúšikovia a marketéri. Podporili nás aj klienti, ktorí venovali ceny do súťaže ako nový Peugeot 308 na víkend, 30x flexibilná myš Microsoft Arc™ Touch, 3x imidžová darčeková karta Tatra banky, 10x knihy v hodnote 50 eur od Martinus.sk, 3 x Red Bull Racing hodinky. Z návštevníkov sme urobili porotcov a vďaka integrácií Facebooku aj propagátorov.
Spolu bolo odovzdaných až 8828 hlasov
Získali sme takmer 1000 mailových kontaktov na ďalšiu komunikáciu.
Na stránke návštevníci trávili až 10 minút.
Web stále funguje ako naše portfólio a pomohol nám získať už niekoľko klientov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/zaraguza-awards
Zoznam príspevkov
E9 - Interactive & online pre neziskové organizácie
Zaraguza Digital
Megamotivátor | Unicamp
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier, Veronika Opatovská, Štefan Polgári, Lukáš Plechlo, Maroš Hamorský, Eva Kretiková
Programátor: Jakub Novota, Pavol Eichler, Gabo Kaleta
Art Director: Adam Belis
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Unicamp je študentská konferencia o marketingu, médiách a online biznise.
Po prednáškach osobností sú študenti nadšení a motivovaní pustiť sa do nových projektov.
Stačí ale pár dní a zvíťazia iné povinnosti. Ako im pomôcť a zároveň spropagovať konferenciu?
Čo keby im osobne zavolal slovenský country manager Google, zakladateľka Sashe,sk, alebo CEO Martinus.sk?
IDEA:
UNICAMP MEGAMOTIVÁTOR - Premeň svoje nadšenie na činy- Bezplatná služba pre účastníkov konferencie a reklama zároveň. Stačí zadať svoj cieľ na webe a študentom prídu motivačné maily osobností slovenského online prostredia.
Prekvapenie:
Aby bola motivácia ešte účinnejšia, megamotivátori telefonujú náhodne vybraným študentom, aby skontrolovali ako sa im darí s ich projektami. Megamotivátori už pomáhali založiť firmy, rozbehnúť blog, začať pravidelne cvičiť, či napísať seminárku.
Projekt nebola len jednorázová reklama na konferenciu, ale samostatne fungujúci projekt, ktorý ďalej motivuje študentov na sebe pracovať.
Po prednáškach osobností sú študenti nadšení a motivovaní pustiť sa do nových projektov.
Stačí ale pár dní a zvíťazia iné povinnosti. Ako im pomôcť a zároveň spropagovať konferenciu?
Čo keby im osobne zavolal slovenský country manager Google, zakladateľka Sashe,sk, alebo CEO Martinus.sk?
IDEA:
UNICAMP MEGAMOTIVÁTOR - Premeň svoje nadšenie na činy- Bezplatná služba pre účastníkov konferencie a reklama zároveň. Stačí zadať svoj cieľ na webe a študentom prídu motivačné maily osobností slovenského online prostredia.
Prekvapenie:
Aby bola motivácia ešte účinnejšia, megamotivátori telefonujú náhodne vybraným študentom, aby skontrolovali ako sa im darí s ich projektami. Megamotivátori už pomáhali založiť firmy, rozbehnúť blog, začať pravidelne cvičiť, či napísať seminárku.
Projekt nebola len jednorázová reklama na konferenciu, ale samostatne fungujúci projekt, ktorý ďalej motivuje študentov na sebe pracovať.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/megamotivator
Zoznam príspevkov
F - Techniques
F1 - Direct marketing - dvoj a trojdimenzionálny mailing (komunikácia s priamo osloveným potenciálnym spotrebiteľom)
Istropolitana Ogilvy
Poháriky | Peugeot
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Braňo Bezák
Copywriter: Braňo Bezák a Vladimír Janček
Art Director: Michal Moravec
Vedúci produkcie: Marián Záhorec
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Peugeot 3008 Hybrid4 je prvým dieselovým hybridom na trhu. Našou úlohou bolo doručiť posolstvo o jeho nízkej spotrebe cieľovej skupine - manažérom. Dali sme im doslova rukolapný dôkaz - poháriky k automatom na vodu so správou, koľko kilometrov prejde Peugeot 3008 Hybrid4 na práve natankovaný, nepatrný objem paliva.
Zoznam príspevkov
F3 - Obalový dizajn (obal výrobku)
Mayer/McCann Erickson
Obal na ľadové víno | Mavín - Martin Pomfy
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Art Director: Boris Prexta
Vyplnil: Barbora Maťašeje
Stručná charakteristika: Ľadový Cabernet Sauvignon 2009 / Mavín-Martin Pomfy
Ľadové vína patria medzi najnáročnejšie, a preto veľakrát aj medzi najdrahšie vína na trhu, ich cena je neraz aj 10-násobkom bežnej ceny.
Ľadové víno ako také patrí do kategórie darčekových vín, a preto jednou z hlavných úloh balenia je reprezentovať kvalitu a výnimočnosť – a tým dať jasne najavo, že cena nehrá žiadnu rolu. :)
Fľaša: je úzka z číreho skla s elegantným sedlom a masívnym dnom, čo robí produkt luxusným. Z dizajnérskeho hľadiska sme zvolili priamu potlač bielej farby na sklo, ktorá simuluje námrazu a zároveň prezentuje vinára a jeho symbol v zamrznutej snehovej vločke.
Kartón: dôležitou súčasťou prezentácie produktu je ozdobný kartón, ktorého netradičná forma skladania pripomína kryštalickú formu ľadu a jeho kubistický charakter robí obal neopakovateľným.
Ľadové vína patria medzi najnáročnejšie, a preto veľakrát aj medzi najdrahšie vína na trhu, ich cena je neraz aj 10-násobkom bežnej ceny.
Ľadové víno ako také patrí do kategórie darčekových vín, a preto jednou z hlavných úloh balenia je reprezentovať kvalitu a výnimočnosť – a tým dať jasne najavo, že cena nehrá žiadnu rolu. :)
Fľaša: je úzka z číreho skla s elegantným sedlom a masívnym dnom, čo robí produkt luxusným. Z dizajnérskeho hľadiska sme zvolili priamu potlač bielej farby na sklo, ktorá simuluje námrazu a zároveň prezentuje vinára a jeho symbol v zamrznutej snehovej vločke.
Kartón: dôležitou súčasťou prezentácie produktu je ozdobný kartón, ktorého netradičná forma skladania pripomína kryštalickú formu ľadu a jeho kubistický charakter robí obal neopakovateľným.
Zoznam príspevkov
F4 - Promotion (POS materiály, akcie na podporu predaja a lojality zákazníkov, špeciálne ponuky, kupóny, súťaže, buzz marketing, in-store aktivity, merchandising a pod. )
MUW Saatchi&Saatchi
Magio pláž | SLOVAK TELEKOM
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič
Fotograf: Alex Hajdu
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Pre Magio pláž sme vytvorili nový vizuálny koncept. Plochy na pláži sme premenili na malé bilbordy. Každý z nich rešpektoval svoje umiestnenie a originálnym spôsobom odkomunikoval aj produkt.
Zoznam príspevkov
F5 - Corporate a Brand identity
BRANDY creative services
Nauka znački štúrovskej | Štúrovci
Seriál: nie
Creative Director: Martin Bajaník
Copywriter: Martin Bajaník
Art Director: Martin Bajaník
Ilustrátor:Martin Bajaník
Vyplnil: Martin Bajaník
Stručná charakteristika: SHTOOR značka prešporskích kavjarňí jest, ktorá svoje mjesto na trhu od roku Pána 2010 má. Značka táto originálnou štúrovskou atmosférou sa viznačuje, lebo krem chutného jeďiva i piťiva domáceho v obsahu svojom originálni jazik zo stoleťja 19. má. Takťjež sa na tradícju štúrovcov odvoláva a domácu pocťivosť si váži, čo v komunikácii celkovej k zákazňíkovi smerom sa bolo premjetlo. Dokument tento víťah čŕt základních znački tejto obsahuje, bi každí pozorovaťel ňeznámi razom do ňej vhupol.
Anglický preklad nosnej myšlienky: A presentation of unique brand identity of Bratislava cafés called SHTOOR. The brand is a combination of original 19th century Slovak language with design and atmosphere linked with Slovak national movement in 1848.
MUW Saatchi&Saatchi
Bookies and Cookies | Bookies and Cookies, cukráreň a detské kníhkupectvo
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Art Director: Rasťo Michalik
Stručná charakteristika: Našou úlohou bolo vytvoriť logo ktoré vystihuje spojenie cukrárne s detským kníhkupectvom, určeným pre rodičov s malými deťmi.
G - MEDIA
G2 - New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)
CORE 4
Duálny streaming koncertu | Orange Slovensko
Seriál: nie
Creative Director: Andrej Csino
Copywriter: Soňa Barcajová
Stručná charakteristika: Unikátny streaming hudobného festivalu, kde sa okrem živého prenosu festivalu na Facebook aj fanúšikovia mohli preniesť priamo na pódium vďaka duálnemu streamingu.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Dual streaming of a concert. Not only a live streaming of a festival but also people from FB taken to the podium onto a big screen via Facebook.
Zoznam príspevkov
MADE BY VACULIK
Lóve - warez edition | InOut Studio
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Marko Kolar, Vladimir Križan, Roman Roj
Art Director: Bohumil Dohnal, Andrej Čanecký
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Warez fóra sú plné nelegálnych kópii filmov. Ako využiť pirátske sťahovanie obsahu na propagáciu nového slovenského filmu? Vytvorili sme špeciálnu kópiu tohto filmu,ktorá mala rovnakú stopáž ako originál, jej reálny obsah bol však výrazne odlišný ...
Anglický preklad nosnej myšlienky: Warez forums on the internet are full of illegal copies of movies. How to use illegal downloading of content for promotion of a movie? Simply upload the „movie“ there....
Zoznam príspevkov
Mayer/McCann Erickson
Koncertné topánky | MasterCard Europe sprl
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Juraj Vitéz
Art Director: Vladimír Nilaš
Vyplnil: Barbora Maťašeje
Stručná charakteristika: Našou úlohou bolo vymyslieť darček pre návštevníkov festivalu, ktorý bude propagovať značku a zároveň bude funkčný a praktický. Navrhli sme preto špeciálnu „koncertnú obuv“, ktorá dokáže spraviť účastníka festivalu o hlavu vyšším. Po obutí koncertných topánok tak môžete vidieť koncert z davu a získať zážitok na nezaplatenie.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Letušky | Union Poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Vlado Čabák
Stručná charakteristika: Keď ľudia cestujú do zahraničia, zvyčajne si spomenú na cestovné poistenie až v poslednej chvíli. Tento fakt sme využili a ponúkli cestovné poistenie od Unionu novým spôsobom.
G3 - Sponzoring a špeciálne eventy
CORE 4
Za tento film zaplatíš vlastnou krvou | Last Frame Production
Seriál: nie
Creative Director: Andrej Csino
Copywriter: Soňa Barcajová, Šimon Škoviera
Art Director: Adrian Juriga
Stručná charakteristika: Online komunikácia vyústená do eventu, počas ktorého mohli ľudia získať najlepšie vstupenky na premiéru krvavého slovenského filmu Spiknutie výmenou za vlastnú krv.
Anglický preklad nosnej myšlienky: For the most exclusive tickets to the movie premiere you will pay with your own blood
Zoznam príspevkov
G4 - Selfpromo
Wiktor Leo Burnett
Reklamné agentúry - titulka | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Peter Ižo
Copywriter: Štefan Andrejco
Art Director: Štefan Andrejco
Stručná charakteristika: Inzerát na titulnej strane prílohy &Reklamné agentúry& mesačníka &Stratégie& pri príležitosti štvrtého víťazstva titulu Agentúra roka pre Wiktor Leo Burnett.
Zoznam príspevkov
H – KREATIVITA V PR
H1 - Corporate Communications (Projekty na podporu firemnej povesti a imidžu. vzťahy s médiami, krízová komunikácia, komunikačná podpora strategických zmien, change management)
Zaraguza Digital
Deň neprečítaných kníh | Martinus.sk
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Meško, Dušan Murčo, Michal Pastier
Programátor: Jakub Novota
Art Director: Tomáš Jasovský
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Ako osláviť 10 rokov predávania kníh? Čo keby sme „vypli“ e-shop a oslávili tento deň s knihou v ruke? Keď ste 31.8. prišli na Martinus.sk, uvideli ste odkaz na špeciálnu microsite Deň neprečítaných kníh. Martinus totiž zistil, že Slováci majú v priemere doma až 20% kníh neprečítaných. Namiesto obyčajnej kampane sme si tak obsadili novú tému.
Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, ale najmä akciu medzi sebou šírili surferi.
Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
Facebook stránka Martinusu zaznamenala najväčší medzitýždenný nárast v roku 2011.
Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, ale najmä akciu medzi sebou šírili surferi.
Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
Facebook stránka Martinusu zaznamenala najväčší medzitýždenný nárast v roku 2011.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/den-neprecitanych-knih
Zoznam príspevkov
H2 - Business to Business PR a Business to Consumer PR
1st CLASS AGENCY
Kurča s rodokmeňom (úprimné) | Hyza,
Seriál: nie
Vyplnil: Katarína Stupková
Stručná charakteristika: Kreatívny PR koncept prípravy a uvedenia novinky spoločnosti Hyza - (Úprimné) Kurča s rodokmeňom, s garanciou pôvodu a kvality.
MUW Saatchi&Saatchi
Paviel neodporúča | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Zatiaľčo “bežné” celebrity zvyčajne produkty odporúčajú, Paviel naložil “odporným” zľavám z ponuky portálu telekombenefit.sk, ktoré za nič na svete neodporúča. Jeho “nie “ zľavám sa stalo vďačnou témou pre médiá a tak Paviel vygeneroval aj značný bezplatný mediálny priestor.
Zoznam príspevkov
Respect APP
Kundi on kotona | ST. NICOLAUS – trade,
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Róbert Slovák
Režisér: Gun Powder Directors
Vyplnil: Martina Minorová
Stručná charakteristika: Počas MS v ľadovom hokeji 2011, obletelo svet video s podnapitým asistentom fínskeho trénera, ktorý pri vystupovaní vypadol z lietadla. Využili sme tento vtipný moment a prepojili ho s Nicolaus Extra Jemnou Vodkou. Natočili sme video so situáciou, ktorá mohla predchádzať pádu asistenta. Ukázali sme bujarú oslavu Fínov na palube lietadla a dvojníka asistenta trénera s fľaškou Nicolaus Extra Jemnej Vodky v ruke.
V televízii JOJ nášmu príbehu uverili. Zverejnili ho v rámci reportáže v najsledovanejšej spravodajskej relácii. Video s nulovým budgetom na média tak videlo viac ako 250 tisíc divákov.
V televízii JOJ nášmu príbehu uverili. Zverejnili ho v rámci reportáže v najsledovanejšej spravodajskej relácii. Video s nulovým budgetom na média tak videlo viac ako 250 tisíc divákov.
Zoznam príspevkov
J - KAMPAŇ
J1 - kampaň pre komerčné subjekty
Istropolitana Ogilvy
Svet a Slováci | Heineken
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Braňo Bezák, Peter Darovec, Vlado Slivka a Matúš Priehoda
Art Director: Peter Baslík
Režisér: Sandals
Vedúci produkcie: Martin Toman, Katarína Pereszlényiová
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant je svetové slovenské pivo. A tak nás zaujímal význam slova slovenské. Zistili sme, že Slováci radi rozprávajú o sebe, keď sa majú porovnávať s inými národnosťami.
Zoznam príspevkov
Kaspen/Jung v.Matt
Celoštátne sčítanie psov | Vydavateľstvo 7 Plus
Seriál: nie
Creative Director: Lester Tullet
Copywriter: Juraj Dvorecký, Katarína Popracová
Art Director: Martin &Larry& Jaňák, Adam Marčan
Ilustrátor:Michal Haruštiak
Produkčná spoločnosť: Kaspen/Jung von Matt Bratislava
Zoznam príspevkov
MADE BY VACULIK
Lebo Medveď | Mercedes-Benz Slovakia
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Vladimír Križan
Art Director: Peter Hrevuš, Milan Malý, Andrej Čanecký
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Ústrednou ideou je využitie ľudovej frázy „Lebo Medveď“ ako univerzálnej odpovede na akúkoľvek otázku spojenú s výberom auta.
Zatiaľ čo outdoroové a printové vizuály odpovedajú na otázky „prečo nie audina“ a „prečo nie bavorák“ univerzálnym „Lebo Medveď“, webová stránka www.lebomedved.sk ponúka dôvody „prečo práve Medveď“.
Zatiaľ čo outdoroové a printové vizuály odpovedajú na otázky „prečo nie audina“ a „prečo nie bavorák“ univerzálnym „Lebo Medveď“, webová stránka www.lebomedved.sk ponúka dôvody „prečo práve Medveď“.
Zoznam príspevkov
MADE BY VACULIK
Zložená jedna báseň | Tatra banka
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Lenka Bónová, Marko Kolar, Vladimír Križan
Art Director: Peter Hrevuš, Samuel Bednár
Media planner: Miroslav Hrivňák
Media buyer: Miroslav Hrivňák
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaňou sme sa snažili odkomunikovať, že Tatra banka svoju novú limitovanú edíciu kreditnej karty venovala spisovateľovi, prekladateľovi, básnikovi a dramaturgovi Ľubomírovi Feldekovi. Zároveň sme predstavili dizajn karty, ktorý je zložený z obáliek kníh Ľubomíra Feldeka.
Najdlhšiu báseňTB vytvorili používatelia Facebooku s Ľubomírom Feldekom pomocou facebookovej aplikácie. Po vložení statusu do aplikácie sa k nemu na základe kľúčových slov doložili verše z existujúcich básní Ľubomíra Feldeka. Používateľov spolutvorba básne veľmi bavila, o čom svedčí aj jej dĺžka. Časť tejto básne sme odprezentovali na podlahovej nálepke v podchode na Hodžovom námestí. Nálepka je 40 metrov dlhá.
Najdlhšiu báseňTB vytvorili používatelia Facebooku s Ľubomírom Feldekom pomocou facebookovej aplikácie. Po vložení statusu do aplikácie sa k nemu na základe kľúčových slov doložili verše z existujúcich básní Ľubomíra Feldeka. Používateľov spolutvorba básne veľmi bavila, o čom svedčí aj jej dĺžka. Časť tejto básne sme odprezentovali na podlahovej nálepke v podchode na Hodžovom námestí. Nálepka je 40 metrov dlhá.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Limited edition of credit card by Tatra banka (Dedicated to Slovak novelist and playwright Lubomir Feldek)
Zoznam príspevkov
MUW Saatchi&Saatchi
Paviel neodporúča | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Zatiaľčo “bežné” celebrity zvyčajne produkty odporúčajú, Paviel naložil “odporným” zľavám z ponuky portálu telekombenefit.sk, ktoré za nič na svete neodporúča. Keďže Paviel väčšinu slovákov irituje, jeho &neodporúčanie& našich zliav spôsobilo presný opak a tento&riskantný& komunikačný ťah dosiahol vynikajúce výsledky.
Wiktor Leo Burnett
FunFón s Pištom a Oblinou | Orange Slovensko, Fun Radio
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Dušan Mikušovič, Marian Čekovský
Art Director: Martin Ondrušek, Juraj Šútovec, Igor Pašek
Režisér: Jakub Króner
Produkčná spoločnosť: Leopard Production