Zlatý klinec 2012 - výsledky

Zlatý Klinec 2012 - výsledky

A - PRINT

A1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych

MADE BY VACULIK
Bez podpory by to bol iný príbeh | Team Slovakia
Seriál: áno
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Marek Konečný, Šimon Škoviera
Art Director: Bohumil Dohnal, Milan Malý
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň sa zameriavala na zvýšenie povedomia o štátnej športovej reprezentácii a podporu mladých talentovaných športovcov. Koncept pracuje s motívom „alternatívnej histórie“, teda predstavy, ako by mohli dopadnúť športovci bez silnej podpory rodičov, klubov alebo osobných sponzorov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Without support it would be a different story.

A2 - Korporátny image a Selfpromo

A2 - Korporátny image a Selfpromo

Wiktor Leo Burnett
Reklamné agentúry - titulka | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Peter Ižo
Copywriter: Štefan Andrejco
Art Director: Štefan Andrejco
Stručná charakteristika: Inzerát na titulnej strane prílohy - Reklamné agentúry - mesačníka Stratégie pri príležitosti štvrtého víťazstva titulu Agentúra roka pre Wiktor Leo Burnett.

A3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

MADE BY VACULIK
TB or not TB | Nadácia Tatra banky
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Lenka Bónová
Art Director: Peter Hrevuš
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Imidžová kampaň pre Nadáciu Tatra banky.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Tatra banka - bank that loves art

B - POSTER a OUTDOOR

B1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne

Istropolitana Ogilvy
Mona Lisa s QR kódom | VÚB
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Art Director: Michal Mazan, Martin Toldy a Michal Moravec
Vedúci produkcie: Rastislav Bahurinský
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Viacnásobné spojenie klasického s moderným: graffiti s Monou Lisou v mikine spolu s moderným QR kódom propaguje súťaž v maľbe pre mladých umelcov.
Zoznam príspevkov

B1.08 - Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /

MUW Saatchi&Saatchi
Magio pláž | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič
Fotograf: Alex Hajdu
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Pre Magio pláž sme vytvorili nový vizuálny koncept. Plochy na pláži sme premenili na malé bilbordy. Každý z nich rešpektoval svoje umiestnenie a dokázal odkomunikovať aj produkt.

B1.11 - Rôzne

BRANDY creative services
Štúrovskje plagáti imidžovje | Štúrovci s.r.o.
Seriál: áno
Creative Director: Martin Bajaník
Copywriter: Martin Bajaník
Art Director: Martin Bajaník
Vyplnil: Martin Bajaník
Stručná charakteristika: Imidžovje plagáti pre sjeť prešporskích kavjarňí menom SHTOOR home made café, ktorje v sebe hodnoti znački ňesú. Postavou hlavnou ňik iní, ako slovutní národní buďiťel Ludevít Velislav Štúr jest.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Image poster for Bratislava cafés SHTOOR.

B2 - Korporátny image a Selfpromo

B2 - Korporátny image a Selfpromo

Wiktor Leo Burnett
Pamätná tabuľa | Wiktor Leo Burnett
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Peter Ižo
Copywriter: Štefan Andrejco, Peter Ižo
Art Director: Štefan Andrejco, Peter Kačenka

B3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

Respect APP
Áčkoví filmári | VŠMU
Seriál: áno
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Pavol Bohunický
Fotograf: Ondrej Synak
Vyplnil: Martina Minorová
Stručná charakteristika: Festival študentských filmov Áčko sa pripravoval na svoj 15.ročník. Pri tejto príležitosti sme mu okrem nového loga vytvorili aj kompletnú kampaň. Zapojili sme do nej reálnych študentov VŠMU, ktorí okoloidúcich ľudí oslovovali priamo z plagátov. Každý z nich sa divákovi prihováral preňho charakteristickým filmárskym pokynom. Vysoké ambície študentov VŠMU podporil jednoznačný slogan „Chceme byť Áčkoví filmári“.

C - TV a Kinoreklama

C1.01 - Jedlo / Nápoje

Istropolitana Ogilvy
Svet a Slováci | Zlatý Bažant
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Vlado Slivka
Copywriter: Braňo Bezák, Peter Darovec, Vlado Slivka a Matúš Priehoda
Art Director: Peter Baslík
Režisér: Sandals
Vedúci produkcie: Martin Toman a Katarína Pereszlényiová,
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant je svetové slovenské pivo. A tak nás zaujímal význam slova slovenské. Zistili sme, že Slováci radi rozprávajú o sebe, keď sa majú porovnávať s inými krajinami.
Zoznam príspevkov

C1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne

Istropolitana Ogilvy
Puma senická | VÚB
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Art Director: Michal Mazan
Režisér: Gunpowder
Vedúci produkcie: Rastislav Bahurinský
Produkčná spoločnosť: Protos
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Príbeh o tom, ako lepiči VÚB banky svojsky riešia problém s pokazeným médiom – pretáčacím backlightom. Správou je, že pozornosť si aj tak zaslúži len ich reklama – vďaka výhodnej ponuke.
Zoznam príspevkov

C3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

C3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

MADE BY VACULIK
Modlitbička | Dobrý Anjel
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Lenka Bónová
Art Director: Peter Hrevuš
Režisér: Gunpowders
Produkčná spoločnosť: Protos Productions
Stručná charakteristika: V koncepte kampane hrá hlavnú úlohu Ninka, skutočná onkologická pacientka. Ninke pomáha Dobrý anjel už päť rokov, odkedy tento systém vznikol. Celou kampaňou sa nesie modlitbička, ktorou Ninka ďakuje svojmu anjelovi. Dievčatko vo svojej modlitbičke spomína reálneho človeka, čo je naznačené zaštikútaním mladého muža. Dobrým anjelom sa totiž môže stať ktokoľvek.
Zoznam príspevkov

D - Rádio

D1.10. Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych

MUW DIGITAL
Kariera.sk - Pohovor (séria) | Kariera.sk (brand portálu Zoznam.sk)
Seriál: áno
Creative Director: Radovan Andrej Grežo, Manuel Campagnoli
Copywriter: Radovan Andrej Grežo, Petra Števonková
Režisér: Radovan Andrej Grežo, Martin Merc
Produkčná spoločnosť: K2 Studio
Media planner: Zoznam
Media buyer: Zoznam
Stručná charakteristika: Zasmejte sa na totálnych lúzroch, ktorí sa strapňujú na pohovore do práce. A nedopadnite ako oni, použite portál Kariera.sk kde nie len nájdete skvelé ponuky práce, ale aj všetko, čo potrebujete, aby ste zvládli pohovor.
Anglický preklad nosnej myšlienky: A couple of losers fail hilariously in job interviews. Don't be like them, use the job portal Kariera.sk which not only helps you find a great opening, but also helps you to not fail the interview.

D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie

Istropolitana Ogilvy
Maľby | VÚB
Seriál: áno
Creative Director: Peter Darovec a Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Režisér: Rado Olos
Vedúci produkcie: Rastislav Bahurinský
Produkčná spoločnosť: Surosound
Media planner: Unimedia
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Séria rozhlasových spotov je postavená na absurdnej predstave, že výtvarné diela možno plnohodnotne transformovať do zvukovej podoby. Využíva tak vo svoj prospech „slabú“ stránku média, cez ktorý je šírený.
Zoznam príspevkov

E - Interactive & online

E2 - Digital  integrated campaigns 2 or more DIFFERENT and SEPARATE elements for the same concept (e.g. 1 banner, 1 email, 1 website)

Wiktor Leo Burnett
Najkrajšia valentínka s Oblinou | Orange Slovensko, Fun Radio
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Marian Čekovský, Dušan Mikušovič
Programátor: Digitask
Art Director: Martin Ondrušek, Igor Pašek
Ilustrátor:Michal Hazior
Režisér: Jakub Króner
Hudba: Marián Čekovský
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Zoznam príspevkov

E3 - Banners and other rich media

digita.sk
Samsung Tab - Skrolujúca ruka | Samsung Eletronics Czech and Slovak
Seriál: nie
Creative Director: Peter Andráš
Copywriter: Katarína Králiková
Programátor: Miroslav Senka
Art Director: Lukáš Karásek
Stručná charakteristika: Za úlohu sme mali predstaviť nový tablet od Samsungu.
Rozhodli sme sa ľuďom sediacim pred počítačmi ukázať, že prezeranie webu na tablete je intuitívnejšie a jednoduchšie. Pripravili sme preto skrytý ilayer, ktorý čakal na moment, kedy používateľ začne skrolovať myšou po stránke. V tom momente sa prekvapivo objavila ruka, ktorá simulovala skrolovanie prstom, akoby bola stránka prezeraná cez tablet.
Tak sa nám podarilo priamo sprostredkovať zážitok z praktického prezerania webu na tablete.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Browsing the web on a tablet is easy and intuitive. We let people experience this through a hidden i-layer. As soon as the user began scrolling a hand appeared to scroll content for them.

E4 - Socia Media Facebook, Twitter, Blogs

Zaraguza Digital
Deň neprečítaných kníh | Martinus.sk
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Meško, Dušan Murčo, Michal Pastier
Programátor: Jakub Novota
Art Director: Tomáš Jasovský
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Ako osláviť 10 rokov predávania kníh? Čo keby sme „vypli“ e-shop a oslávili tento deň s knihou v ruke? Keď ste 31.8. prišli na Martinus.sk, uvideli ste odkaz na špeciálnu microsite Deň neprečítaných kníh. Martinus totiž zistil, že Slováci majú v priemere doma až 20% kníh neprečítaných. Namiesto obyčajnej kampane sme si tak obsadili novú tému.

Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, ale najmä akciu medzi sebou šírili surferi.

Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
Facebook stránka Martinusu zaznamenala najväčší medzitýždenný nárast v roku 2011.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/den-neprecitanych-knih
Zoznam príspevkov
MADE BY VACULIK
Kurier.nemeckysprinter | Mercedes-Benz Slovakia
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Dejan Galovič, Marko Kolar
Art Director: Samuel Bednár, Bohumil Dohnal
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Ako odpromovať úžitkový automobil Mercedes Sprinter na Facebooku?
Sprinter dokáže dopraviť nielen tovar, ale aj dáta....

E5 - Online film – Video

Respect APP
Kundi on kotona | ST. NICOLAUS – trade, a.s.
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Róbert Slovák
Režisér: Gun Powder Directors
Vyplnil: Martina Minorová
Stručná charakteristika: Počas MS v ľadovom hokeji 2011, obletelo svet video s podnapitým asistentom fínskeho trénera, ktorý pri vystupovaní vypadol z lietadla. Využili sme tento vtipný moment a prepojili ho s Nicolaus Extra Jemnou Vodkou. Natočili sme video so situáciou, ktorá mohla predchádzať pádu asistenta. Ukázali sme bujarú oslavu Fínov na palube lietadla a dvojníka asistenta trénera s fľaškou Nicolaus Extra Jemnej Vodky v ruke.
V televízii JOJ nášmu príbehu uverili. Zverejnili ho v rámci reportáže v najsledovanejšej spravodajskej relácii. Video s nulovým budgetom na média tak videlo viac ako 250 tisíc divákov.
MADE BY VACULIK
Lóve - warez edition | InOut Studio
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Marko Kolar, Vladimir Križan, Roman Roj
Art Director: Bohumil Dohnal, Andrej Čanecký
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Warez fóra sú plné nelegálnych kópii filmov. Ako využiť pirátske sťahovanie obsahu na propagáciu nového slovenského filmu? Vytvorili sme špeciálnu kópiu tohto filmu,ktorá mala rovnakú stopáž ako originál, jej reálny obsah bol však výrazne odlišný ...
Anglický preklad nosnej myšlienky: Warez forums on the internet are full of illegal copies of movies. How to use illegal downloading of content for promotion of a movie? Simply upload the „movie“ there....
MUW Saatchi&Saatchi
Paviel neodporúča | Slovak Telekom
Seriál: áno
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Zatiaľčo “bežné” celebrity zvyčajne produkty odporúčajú, Paviel v sérii virálnych videí naložil “odporným” zľavám z ponuky portálu telekombenefit.sk, ktoré za nič na svete neodporúča.

E8 - Selfpromo

Istropolitana Ogilvy
Stretnutie so šťastím | Istropolitana Ogilvy
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec a Braňo Bezák
Copywriter: Braňo Bezák a Peter Darovec
Art Director: Vladimír Ďurajka a Michal Moravec
Vedúci produkcie: Slavo Danko
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Hlavnou myšlienkou bolo vytvoriť novoročný pozdrav, ktorý by povedal našim klientom, že sme v online svete doma. Rozposlali sme im Outlook žiadosť o stretnutie so šťastím. Nakoľko mnoho z nich má Outlook zosynchronizovaný so smartfónom, naše stretnutie a zároveň náš novoročný pozdrav sa objavili v ich mobiloch tesne pred polnocou Nového roku.
Zoznam príspevkov

E9 - Interactive & online pre neziskové organizácie

Zaraguza Digital
Megamotivátor | Unicamp
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier, Veronika Opatovská, Štefan Polgári, Lukáš Plechlo, Maroš Hamorský, Eva Kretiková
Programátor: Jakub Novota, Pavol Eichler, Gabo Kaleta
Art Director: Adam Belis
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Unicamp je študentská konferencia o marketingu, médiách a online biznise.
Po prednáškach osobností sú študenti nadšení a motivovaní pustiť sa do nových projektov.
Stačí ale pár dní a zvíťazia iné povinnosti. Ako im pomôcť a zároveň spropagovať konferenciu?
Čo keby im osobne zavolal slovenský country manager Google, zakladateľka Sashe,sk, alebo CEO Martinus.sk?

IDEA:
UNICAMP MEGAMOTIVÁTOR - Premeň svoje nadšenie na činy- Bezplatná služba pre účastníkov konferencie a reklama zároveň. Stačí zadať svoj cieľ na webe a študentom prídu motivačné maily osobností slovenského online prostredia.

Prekvapenie:
Aby bola motivácia ešte účinnejšia, megamotivátori telefonujú náhodne vybraným študentom, aby skontrolovali ako sa im darí s ich projektami. Megamotivátori už pomáhali založiť firmy, rozbehnúť blog, začať pravidelne cvičiť, či napísať seminárku.

Projekt nebola len jednorázová reklama na konferenciu, ale samostatne fungujúci projekt, ktorý ďalej motivuje študentov na sebe pracovať.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/megamotivator

F - Techniques

F5 - Corporate a Brand identity

BRANDY creative services
Nauka znački štúrovskej | Štúrovci s.r.o.
Seriál: nie
Creative Director: Martin Bajaník
Copywriter: Martin Bajaník
Art Director: Martin Bajaník
Ilustrátor:Martin Bajaník
Vyplnil: Martin Bajaník
Stručná charakteristika: SHTOOR značka prešporskích kavjarňí jest, ktorá svoje mjesto na trhu od roku Pána 2010 má. Značka táto originálnou štúrovskou atmosférou sa viznačuje, lebo krem chutného jeďiva i piťiva domáceho v obsahu svojom originálni jazik zo stoleťja 19. má. Takťjež sa na tradícju štúrovcov odvoláva a domácu pocťivosť si váži, čo v komunikácii celkovej k zákazňíkovi smerom sa bolo premjetlo. Dokument tento víťah čŕt základních znački tejto obsahuje, bi každí pozorovaťel ňeznámi razom do ňej vhupol.
Anglický preklad nosnej myšlienky: A presentation of unique brand identity of Bratislava cafés called SHTOOR. The brand is a combination of original 19th century Slovak language with design and atmosphere linked with Slovak national movement in 1848.
MUW Saatchi&Saatchi
Bookies and Cookies | Bookies and Cookies, cukráreň a detské kníhkupectvo
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik
Art Director: Rasťo Michalik
Stručná charakteristika: Našou úlohou bolo vytvoriť logo ktoré vystihuje spojenie cukrárne s detským kníhkupectvom, určeným pre rodičov s malými deťmi.

G - MEDIA

G2 - New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)

MADE BY VACULIK
Lóve - warez edition | InOut Studio
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Marko Kolar, Vladimir Križan, Roman Roj
Art Director: Bohumil Dohnal, Andrej Čanecký
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Warez fóra sú plné nelegálnych kópii filmov. Ako využiť pirátske sťahovanie obsahu na propagáciu nového slovenského filmu? Vytvorili sme špeciálnu kópiu tohto filmu,ktorá mala rovnakú stopáž ako originál, jej reálny obsah bol však výrazne odlišný ...
Anglický preklad nosnej myšlienky: Warez forums on the internet are full of illegal copies of movies. How to use illegal downloading of content for promotion of a movie? Simply upload the „movie“ there....
Wiktor Leo Burnett
Letušky | Union Poisťovňa
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Vlado Čabák
Stručná charakteristika: Keď ľudia cestujú do zahraničia, zvyčajne si spomenú na cestovné poistenie až v poslednej chvíli. Tento fakt sme využili a ponúkli cestovné poistenie od Unionu novým spôsobom.

G3 - Sponzoring a špeciálne eventy

CORE 4
Za tento film zaplatíš vlastnou krvou | Last Frame Production
Seriál: nie
Creative Director: Andrej Csino
Copywriter: Soňa Barcajová, Šimon Škoviera
Art Director: Adrian Juriga
Stručná charakteristika: Online komunikácia vyústená do eventu, počas ktorého mohli ľudia získať najlepšie vstupenky na premiéru krvavého slovenského filmu Spiknutie výmenou za vlastnú krv.
Anglický preklad nosnej myšlienky: For the most exclusive tickets to the movie premiere you will pay with your own blood

H – KREATIVITA V PR

H1 - Corporate Communications (Projekty na podporu firemnej povesti a imidžu. vzťahy s médiami, krízová komunikácia, komunikačná podpora strategických zmien, change management)

Zaraguza Digital
Deň neprečítaných kníh | Martinus.sk
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Meško, Dušan Murčo, Michal Pastier
Programátor: Jakub Novota
Art Director: Tomáš Jasovský
Vedúci produkcie: Ľubomír Matejovič
Stručná charakteristika: Ako osláviť 10 rokov predávania kníh? Čo keby sme „vypli“ e-shop a oslávili tento deň s knihou v ruke? Keď ste 31.8. prišli na Martinus.sk, uvideli ste odkaz na špeciálnu microsite Deň neprečítaných kníh. Martinus totiž zistil, že Slováci majú v priemere doma až 20% kníh neprečítaných. Namiesto obyčajnej kampane sme si tak obsadili novú tému.

Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, ale najmä akciu medzi sebou šírili surferi.

Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
Facebook stránka Martinusu zaznamenala najväčší medzitýždenný nárast v roku 2011.
Anglický preklad nosnej myšlienky: ourpresentationpage.com/den-neprecitanych-knih
Zoznam príspevkov

H2 - Business to Business PR a Business to Consumer PR

Respect APP
Kundi on kotona | ST. NICOLAUS – trade, a.s.
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Róbert Slovák
Režisér: Gun Powder Directors
Vyplnil: Martina Minorová
Stručná charakteristika: Počas MS v ľadovom hokeji 2011, obletelo svet video s podnapitým asistentom fínskeho trénera, ktorý pri vystupovaní vypadol z lietadla. Využili sme tento vtipný moment a prepojili ho s Nicolaus Extra Jemnou Vodkou. Natočili sme video so situáciou, ktorá mohla predchádzať pádu asistenta. Ukázali sme bujarú oslavu Fínov na palube lietadla a dvojníka asistenta trénera s fľaškou Nicolaus Extra Jemnej Vodky v ruke.
V televízii JOJ nášmu príbehu uverili. Zverejnili ho v rámci reportáže v najsledovanejšej spravodajskej relácii. Video s nulovým budgetom na média tak videlo viac ako 250 tisíc divákov.
MUW Saatchi&Saatchi
Paviel neodporúča | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Zatiaľčo “bežné” celebrity zvyčajne produkty odporúčajú, Paviel naložil “odporným” zľavám z ponuky portálu telekombenefit.sk, ktoré za nič na svete neodporúča. Jeho “nie “ zľavám sa stalo vďačnou témou pre médiá a tak Paviel vygeneroval aj značný bezplatný mediálny priestor.

J - KAMPAŇ

J1 - kampaň pre komerčné subjekty

MUW Saatchi&Saatchi
Paviel neodporúča | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Stručná charakteristika: Zatiaľčo “bežné” celebrity zvyčajne produkty odporúčajú, Paviel naložil “odporným” zľavám z ponuky portálu telekombenefit.sk, ktoré za nič na svete neodporúča. Keďže Paviel väčšinu slovákov irituje, jeho &neodporúčanie& našich zliav spôsobilo presný opak a tento&riskantný& komunikačný ťah dosiahol vynikajúce výsledky.
Kaspen/Jung v.Matt
Celoštátne sčítanie psov | Vydavateľstvo 7 Plus
Seriál: nie
Creative Director: Lester Tullet
Copywriter: Juraj Dvorecký, Katarína Popracová
Art Director: Martin &Larry& Jaňák, Adam Marčan
Ilustrátor:Michal Haruštiak
Produkčná spoločnosť: Kaspen/Jung von Matt Bratislava
Istropolitana Ogilvy
Svet a Slováci | Heineken
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Copywriter: Braňo Bezák, Peter Darovec, Vlado Slivka a Matúš Priehoda
Art Director: Peter Baslík
Režisér: Sandals
Vedúci produkcie: Martin Toman, Katarína Pereszlényiová
Vyplnil: Zuzana Kánová
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant je svetové slovenské pivo. A tak nás zaujímal význam slova slovenské. Zistili sme, že Slováci radi rozprávajú o sebe, keď sa majú porovnávať s inými národnosťami.
Wiktor Leo Burnett
FunFón s Pištom a Oblinou | Orange Slovensko, Fun Radio
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Dušan Mikušovič, Marian Čekovský
Art Director: Martin Ondrušek, Juraj Šútovec, Igor Pašek
Režisér: Jakub Króner
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
All rights reserved © 2010 Ad Awards Association, s. r.o.